Gå til innhold

Småting du kan! *selv-klapp på skulderen*


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg er flink til å sovne med en gang. Før brukte jeg flere timer på å sovne. Nå sovner jeg etter 5-10 minutter, men bare når jeg sover alene i min egen perfekte seng. Selv om jeg ikke er trøtt kan jeg sovne.

:tellesauer:

LÆR MEG!!!! Jeg bruker flere timer på å sovne selv om jeg er stuptrøtt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spise M med spisepinner :)

Ikke helt sikker på om jeg noensinne kommer til å oppleve en reell nytteverdi av dette, men......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjøre sånn som dette, men jeg sitter det ytterste leddet på fingen helt innerst - og på midten av - det innerste leddet på neste finger.

Jeg kan sitte heeelt på huk med rumpa nesten i bakken og med hele fotsålen i gulvet.

Jeg kan bøye tommelen helt inn til armen begge veier.

Ja, jeg er hypermobil :P

Og så er jeg helt sinnsykt god på sangtekster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig flink på å huske alle slags sangtekster, men kun når jeg hører sangene. Selv om jeg har hørt sangen 1-2 ganger før, så kan jeg mesteparten av den. Er også nokså flink å synge.

Jeg kan gå lengre avstander på knærne mens jeg har føttene i "buddha-stilling". Jeg kan også ha sex i den stillinga.

Jeg husker absolutt alt av samtaler med alle jeg snakker med, noe ingen av mine venner, bekjente eller familie gjør da de gjerne forteller meg samme ting flere ganger med nøyaktig samme type innlevelse, tonefall og kroppsspråk som sist. Komisk og irriterende på samme tid.

Jeg kan shake hofte og mage omtrent like bra som Shakira.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Eg er ganske flink til å lage mat, altså å få maten til å smake godt. Eg kan synge, har sunge i både begravelsar og bryllup. Og så er eg flink med folk, eg klarer å prate med dei aller fleste, trur eg. Ja, og eg har null angst for å snakke i forsamlingar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er flink til å:

  • Våkne like før vekkeklokka
  • Stå opp tidlig
  • Rote
  • Tørke ut kaktuser (men div planter er null stress)
  • Ufrivillig småskade meg selv, spesielt på knokene og underarmen.
  • Smile
  • "Lukke" ørene/øynene for ting som, for meg, ikke passer inn i situasjonen.
  • Se/finne mønster ol.
  • Lyve
  • Bruke sarkasme
  • Smile

Og prokrastinering...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

...og jeg er faktisk plutselig ganske flink til å huske på gamle tråder som jeg ikke har sett på lenge! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan lese og skrive arabisk skrift.

Jeg kan skrive med begge hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig god på å få planter til å visne. Både med og uten vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan synge teksten på den spanske versjonen av macarena-sangen dritfort, faktisk så fort at jeg imponerer meg selv hver gang. Og jeg kan bøye det øverste fingerleddet på alle fingrene mine uten å bøye det midterste fingerleddet. Dessuten kommer jeg aldri for sent til en avtale, selv om jeg prøver iherdig å være for sen. Jeg tror jeg er en tidsgudinne, eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flink til å/ jeg kan:

-Brette fingrene (se bilde)

- Vifte med ørene

- Lage "elvisleppe"

- Gå ned i bro bakover fra stående uten å falle eller sette henda i bakken.

- Lese fort.

- Huske registreringsnummer på biler.

- Sette opp hår

post-82486-0-19114300-1405975204_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan åpne og lukke glidelåser på ryggen/bak på alle kjoler uten problem. Hva man ikke må lære seg når man er singel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Belle âme

Lese fort.

forstå røverspråk.

utfordre meg sjøl.

Forstå handlingene til folk.

Kjøre bil(Ja da)

Kjøre traktor.

Ikkje kjede meg.

Gjere rare ting med augene.

Plystre.

Lage mat.

Kutte meg sjøl(Absolutt med uhell.)

Ikkje bry meg om ka andre syns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flink å fange edderkopper med bøtte og spade, og deretter med stor innlevelse si "næmmen se på den, den var stor og fin dere!" til en gjeng entusiastiske to- og treåringer... Dette har jeg selvsagt øvd mye på, og jeg blir stadig flinkere. Hjemme er jeg veldig flink å kverke sånne med permetrin. Overkill, tror jeg det kalles, når man sprayer flere ganger før den er død... :sjenert:

Dessuten er jeg veldig flink å hoppe ut av øverste køya på en køyeseng når jeg drømmer at det er småkryp i senga. I våken tilstand er jeg veldig forsiktig og holder meg godt fast når jeg klatrer ned, mens i søvne hopper jeg så elegant som en gaselle (tror jeg... )

Jeg blir også flinkere og flinkere til å oppføre meg som en hysterisk dame, sånn var jeg aldri før, men nå skal det ikke mer til enn en veps før jeg vifter og hopper, løper og skriker i skikkelig hysterisk dame-stil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan holde hendene ved siden av hverandre og så, samtidig på begge hender, først 'sprike' med tomlene , så med pekefingrene, så langfingrene, så ringfingrene og til slutt lillefingrene.

Samtidig på begge hender.

Folk får fnatt når de ser jeg 'deler' fingrene mellom langfinger og ringfinger på begge hender samtidig :fnise:

Trodde egentlig alle kunne det der, men tydeligvis ikke

Edit: Måtte sjekke om jeg fremdeles kunne, og jeg kunne:

Stå med strake ben og legge hele håndflatene fast ned på gulvet med håndleddene helt inntil stortærne.

Brukelig egenskap i det daglige ? Absolutt ikke :fnise:

Flott! :) Du er smidig og myk, og jeg tenker at dette er bra for kroppen (uttøyning m.m)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...