Gå til innhold

Småting du kan! *selv-klapp på skulderen*


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest Gunfreak

Jeg kan jekke en øl med stort sett alt! Det til tross for at jeg ikke drikker øl selv, og aldri har gjort det. Der har en igjen for å være eneste jenta i gjengen :fnise:

inkludert visse muskler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nikki09

inkludert visse muskler?

Kommer an på om du mener det jeg tror du mener. Isåfall, så god er jeg ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jeg kan skjele med øynene med vilje - ett inn mot nesa og det andre rett frem.

Det kan jeg og! Forloveden hater når jeg gjør det.

Også har jeg fryktelig fleksible fingre og tommelfingerkrig ender opp med at motstanderen slutter "krigen" og grøsser når vedkommende ser vinkelen tommelen står i. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg jobba i fotobutikk og tok passbilder kunne jeg se på kunder som kom inn i butikken om de skulle ha passbilde :jepp: Jeg hadde rett i minst 95% av tilfellene.

jeg kan noe av det samme, jeg kan vite at en person er i rommet, uten og ha sett personen. ikke alltid jeg kan det, men en gang viste jeg plutselig at ei var i rommet, og når jeg snudde meg så var hu der:P hadde aldri møtt hu før:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan telle til 10 på amerikansk tegnspråk. Har aldri hatt bruk for det, men hvem vet? Kanskje det blir nyttig en vakker dag.

Jeg kan skrive det hebraiske alfabetet

Jeg kan lese en del russisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kan snakke urdu og synge sanger på urdu...

"Tisse mer"? Den kan jeg også! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan en annen ting, som jeg ikke viste jeg kunne før jeg leste om det for noen uker siden.

Det går en kanal fra ganen din opp til mellom øret, dette er brukt til å holde tykk og slikt likt inni øret så trommehinnen ikke eksploderer så lett, jeg kan opne denne kanalen på kommando, det lager et little "klikk" i øret mitt.

Ja, samme kan jeg også,, trodde egentlig alle kunne detvhadde og lurte på hvorfor folk ikke brukte denne når de hadde dotter i ørene pga f.eks flyreiser :-) hvis jeg er det så "klikker" jeg bare lett i øret/svelget, så er det null problem :-) Det klikker hver gang jeg "åpner" :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også kan jeg " danse" med puppene :-) jeg kan bevege de som en sinnsyk bodybuilder, uten at jeg er særlig trent. Men det er veldig party-triks :-) utrolig moro :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan rime! Med ufine ordspill. :)

" Selv om en nerd som deg, hadde falt på trikkeskinner
ville du likevel ikke kunne klart å kicke linjer. "

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Etter 3 år som Barista så lager jeg fancy mønster i kaffen, å smaker godt gjør den og. ;)

Bake gode cupcakes (fikk høre at jeg var flinkere enn en konditor :P )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kan snakke urdu og synge sanger på urdu...

"Tisse mer"? Den kan jeg også!

Iler til og opplyser at det nok var noe i denne gata det ble ment med "tisse mer"... ;)

Urdu-sang, merksnodig oversatt til norsk...men morsomt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jævel på å lukeparkere. Jeg kan også steke perfekte biffer, skifte dekk på bilen (i gamle dager kunne jeg bytte batteri og luftfilter også), og jeg kan også rape på kommando.

Jeg er på KG for å få kvinnelige impulser, som dere sikkert skjønner... Har litt å lære. :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ta imot den ene tøffe påkjennelsen etter den andre uten å knekke sammen.

Leser folk svært godt. Kan gjette meg til intelligensnivået bare ved å se på øynene.

Kan også rulle med øynene i hver sin retning, noe ungen min er utrolig fascinert av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vena Cava

Kan danse pole, synge, skifte dekk på bilen, melke kyr og kjøre traktor!

Endret av Cr'eme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan åpne bærbare og stasjonære pc'er og bytte harddisk. Evt ta den ut og koble den opp til et eksternt usb-kabinett og hente ut ting som ligger inne på den. :briller:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er god på å stoppe i god tid for fotgjengere som skal over de hvite strekene og signalisere tydelig og blidt, slik at de forstår at det er trygt å gå over.

Mange som smiler og nikker tilbake til meg som takk da gitt, og det er hyggelig. Det kalles for et vellykket samarbeid. :jepp:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest igjennom hele tråden og ser at de beste allerede er tatt! *grrr*

Men jeg kan drikke de fleste under bordet, alle grunnstoffene og er ganske flink til å lekesloss:-D

Før kunne jeg lese og skrive "dataspråk", løse vanskelige ligninger og som flere andre her "lukke nesen". Den siste er nok den mest nyttige:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...