Gå til innhold

Småting du kan! *selv-klapp på skulderen*


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Som i intermitterende skjeling?

Det er noe jeg gjør med vilje, googlet intermitterende skjeling og det er visst noe som oppstår ufrivillig når man er trett? Nei det gjør jeg helt og holdent med vilje, må konsentrere meg masse for det er vanskelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hyssingen

Jeg kan løfte brynene uavhengig av hverandre, skjele med bare ett og ett øye, vifte med ørene, legge begge beina på nakken, få plass til hele knyttneven i munnen (vedder på du prøver dette nå :fnise: ), rape og fittefise på kommando... og jeg er en jævel på å skru opp møbler!

Jeg et et vandrende partytriks :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vifte med ørene og neseborene, se på nesa mi, putte hele knyttneven i munn, ta på armen min med alle fingrene på samme hånd som armen.

Også begynner jeg nå å bli en jævel til å gå på krykker og forventer å kunne mange dips når jeg er ferdig med disse seks ukene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...Jeg er veldig flink til å pugge ting. Har lært meg alle hovedstadene i verden! :D og så har jeg lært meg 50 desimaler til pi (ubrukelig kunnskap, jeg vet, men likevel litt stolt :biggrin:)

Ellers er jeg flink til å stappe i meg litt ekstra mat etter at jeg egentlig er sykt ubehagelig mett, man for alltid plass til litt til!

Og så er det ingen i verden som slår meg i scrabble...! :biggrin:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang i tida kunne jeg navnet på alle bein i kroppen :fnise: Da jeg var 16 hadde jeg noen dager på sykehus og lå på en form for undersøkelsesrom fordi det ikke var ledige vanlige rom. Senga mi da sto sånn til at utsikta mi var en plakat med oversikt over bein og muskler. Det gikk ikke så lang tid før det satt seg fast.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne nvnet på alle fjellene i Bergen da jeg var sånn 9-10 år gammel.

I pollensesongen kan jeg provosere fram nys etter nys ved å trykke på de sensitive stedene i nesa med en fuktig q-tip (det er faktisk litt deilig).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

I pollensesongen kan jeg provosere fram nys etter nys ved å trykke på de sensitive stedene i nesa med en fuktig q-tip (det er faktisk litt deilig).

Haha, det gjør jeg innimellom (uavhengig av pollensesong osv)

Noen ganger er det deilig å bare få ut et skikkelig nys :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flink til å stå opp grytidlig om morran, selv når jeg ikke skal noe spesielt.

Jeg våkner og registrerer at jeg er i live, slenger beina ut over sengekanten, strekker meg og står opp.

Alt skjer i løpet av få sekunder og er veldig ukomplisert - jeg er flink - og i tillegg er jeg i godt humør med èn gang. :nigo:

Å, den som hadde kunnet noe slikt! :pls:

Jeg kan lukke igjen nesen uten å holde for den. Nyttig når noe virkelig, virkelig stinker og alle andre står og klyper igjen nesen. Får masse kred for å holde ut all lukt, men egentlig lukker jeg bare en "klaff" baki svelget og kjenner ikke det plukk. Fint rundt stinkebleier og - to ledige hender og ingen stank! :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Jeg kan en annen ting, som jeg ikke viste jeg kunne før jeg leste om det for noen uker siden.

Det går en kanal fra ganen din opp til mellom øret, dette er brukt til å holde tykk og slikt likt inni øret så trommehinnen ikke eksploderer så lett, jeg kan opne denne kanalen på kommando, det lager et little "klikk" i øret mitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan lukke igjen nesen uten å holde for den. Nyttig når noe virkelig, virkelig stinker og alle andre står og klyper igjen nesen. Får masse kred for å holde ut all lukt, men egentlig lukker jeg bare en "klaff" baki svelget og kjenner ikke det plukk. Fint rundt stinkebleier og - to ledige hender og ingen stank! :fnise:

Det kan jeg også! Gid jeg hadde klart det samme med ørene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan en annen ting, som jeg ikke viste jeg kunne før jeg leste om det for noen uker siden.

Det går en kanal fra ganen din opp til mellom øret, dette er brukt til å holde tykk og slikt likt inni øret så trommehinnen ikke eksploderer så lett, jeg kan opne denne kanalen på kommando, det lager et little "klikk" i øret mitt.

Utligne? Svelge liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Utligne? Svelge liksom?

Nei, når du flyr osv, eller dykker, så må folk holde for nesa og blåse, men jeg kan gjøre dette av meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, når du flyr osv, eller dykker, så må folk holde for nesa og blåse, men jeg kan gjøre dette av meg selv.

Ja, utligne. Men det skjer jo når man svelger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Funky Punk

Nei, når du flyr osv, eller dykker, så må folk holde for nesa og blåse, men jeg kan gjøre dette av meg selv.

Trodde alle gjorde det jeg. Har ikke sett noen som har vært nødt for å holde seg for nesa for å få det til

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flink til å stå opp. Hvis jeg må stå opp på et ugudelig tidspunkt og det gjør fysisk vondt fordi jeg er trøtt, så gjør jeg det likevel!

Jeg kan brakfise skikkelig, men det er ikke et talent jeg viser til særlig mange ;)

Jeg er flink til å holde system i skap og skuffer.

Jeg lager dessuten dritgode cupcakes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan:

Bevege på neseborene

Rape både utover og innover på kommando

Legge tommelen oppå det innerste leddet på pekefingeren, vanskelig å forklare, så jeg legger ved bilde ;)

post-63301-0-87808700-1371389286_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...