Gå til innhold

Småting du kan! *selv-klapp på skulderen*


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg kan åpne lokk som ingen klarer å åpne, enda jeg er kjempesvak i armene.

Jeg kan blåse røykringer og "skrive" volvo når jeg blåser ut røyk.

Jeg er også en mester i å åpne lokk som ikke sterke pappa kan åpne engang :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en uber-kløne på kjøkkenet(kommer det ikke i pose kan jeg ikke lage det, og selv da med mindre imponerende resultat)men jeg lager rundstykker i verdensklasse. :klo:

Endret av Zakuro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan løpe etter et lite barn og en lodden katt med en slikkepinne fast i halen med våt neglelakk på tærne!

Er dette dine?

Screen-shot-2013-06-06-at-8_42_06-AM.jpg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Ahaha! Nei, det er en rødbrannet norsk skogkatt og en litt eldre unge med mørkere hår :P

Også står de stille nok til at noen kan ta bilde av dem. Min katt løp i ring i huset med godtesulten unge etter og tante Tirkes med bomull mellom tærne som tredjemann. Mest for å redde katten!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahaha! Nei, det er en rødbrannet norsk skogkatt og en litt eldre unge med mørkere hår :P

Også står de stille nok til at noen kan ta bilde av dem. Min katt løp i ring i huset med godtesulten unge etter og tante Tirkes med bomull mellom tærne som tredjemann. Mest for å redde katten!

Det må ha vært litt av et syn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer å gå med shorts året rundt, og vakle rundt på is med høyhælte sko. :ler:

Tar heller aldri av meg skoene, selv ikke den gangen lilletærne mine blødde.

I tillegg er jeg flink til å mjaue. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Jeg klarer å gå med shorts året rundt, og vakle rundt på is med høyhælte sko. :ler:

Tar heller aldri av meg skoene, selv ikke den gangen lilletærne mine blødde.

I tillegg er jeg flink til å mjaue. :P

Så du har hatt på deg sko i flere år på rad? til sengs også? når du dusjer? er du sikker på at du i det hele tatt har tær igjen og de ikke har falt av pga. koldbrann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har hatt på deg sko i flere år på rad? til sengs også? når du dusjer? er du sikker på at du i det hele tatt har tær igjen og de ikke har falt av pga. koldbrann?

:ler:

Mente nok at jeg ikke er en av de tullingene som labber barfot hjem med skoene i hånden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke redd for, og kan godt begi meg inn på "vanskelig tilfeller" som andre har gitt opp. Barn som gråter, eller mennesker som har det vanskelig...og vi ender opp med å samtale/leke og finne andre ting å tenke på, være opptatt av...og dagen blir litt snudd til det bedre en liten stund. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarer å slikke alle andre på albuen! :sjenert: Og vifte med det venstre øret, men ikke med det høyre... Og jeg klarer å grille en perfekt marshmellow (men jeg klarer ikke å stave det) over et stearinlys!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan stave marshmallow :laugh: Så hvis jeg staver en for deg, kan kanskje du grille en for meg? Jeg svir dem nemlig som oftest!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine

Jeg er veldig flink til å komme meg hjem når jeg blir for full. Det er som om noe inni meg skrur på en knapp som uler "nå mister du kontrollen - du må hjem!!!" når jeg kommer til et visst stadie. Så da stikker jeg hjem. Ofte uten å si hade til vennene mine da, det er litt dumt.

Me 2 :) Har fått noen bekymrede telefoner i halv firetiden når de andre har lett etter meg en liten stund etter stengetid.

Ellers er jeg veldig flink til å være våken! Kan holde ut noen døgn i strekk.

Og så er jeg flink til å reise til utlandet på impuls (bare gi meg fem min på å pakke, så er jeg klar!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Faerunpedia

Jeg kan sove helt lydløst. Kjærestene mine har noen ganger vært bekymret for at jeg er død 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempeflink til å lute kroppen forover og sette rompa ut bakover og "skanke" til reggaemusikk...når jeg er helt alene! :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småting i livet som du kjenner at du er god på og faktisk mestrer veldig bra! :)

Jeg har lagt merke til en rar ting når en del folk skal hoppe i sjø/vann/hav/svømmebasseng:

de MÅ knipe neseborene fullstendig igjen med den ene handa og klarer ikke å bare stupe uti...

Dagens skulderklapp fra meg - til meg selv: DET er jeg veldig god på å ikke trenge! :jepp:

Jeg hopper uti som om jeg var en superkvinne!

-----

Stafettpinnen går videre. Hva er DU god til av hverdagslige ting? :)

Broren min også gjør det. Han bruker en teknikk for og lukke nesebordene uten og røre de fyskisk. Jeg prøvde en gang, men fikk vann inn i nese og ned i halsen.

Men en ting jeg klarer, er og forme tungen min som en blomst og rulle den. Jeg kan også se inn mot nesen med det ene øyet, mens det andre ser rett frem eller beveger seg i alle retninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er flink til å gå på stylter, også kan jeg lage gjøre sånn som Spock gjør med fingrene sine, på alle fingrene, på begge hendene. Hvis noen skjønte det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Jeg er flink til å gå på stylter, også kan jeg lage gjøre sånn som Spock gjør med fingrene sine, på alle fingrene, på begge hendene. Hvis noen skjønte det ;)

DØDSEXY!

:daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikki09

Jeg kan jekke en øl med stort sett alt! Det til tross for at jeg ikke drikker øl selv, og aldri har gjort det. Der har en igjen for å være eneste jenta i gjengen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...