Gå til innhold

Småting du kan! *selv-klapp på skulderen*


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest Gunfreak

Jeg kan åpne bærbare og stasjonære pc'er og bytte harddisk. Evt ta den ut og koble den opp til et eksternt usb-kabinett og hente ut ting som ligger inne på den. :briller:

Jeg ser den og høyner med at jeg kan bygge en pc selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Twelve12

Jeg husker hvor jeg har kjøpt alle klærne mine. Til og med hvor jeg kjøpte det og det sokkeparet.

Så når folk spørr meg "åh hvor har du kjøpt den" så kan jeg svare selvom det er 10 år siden.

Men spørr meg om å huske noe nyttig... Eh nei

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker hvor jeg har kjøpt alle klærne mine. Til og med hvor jeg kjøpte det og det sokkeparet.

Så når folk spørr meg "åh hvor har du kjøpt den" så kan jeg svare selvom det er 10 år siden.

Men spørr meg om å huske noe nyttig... Eh nei

Sånn har jeg og det! Husker hvem jeg har fått gaver av for flere år siden også. Jeg synes det bruker opp plass i hjernen min å huske slike ting. Jeg husker aldri nyttige skolerelaterte ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flink til å sovne med en gang. Før brukte jeg flere timer på å sovne. Nå sovner jeg etter 5-10 minutter, men bare når jeg sover alene i min egen perfekte seng. Selv om jeg ikke er trøtt kan jeg sovne.

:tellesauer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...... Dere kan så mye rart!

Jeg kan lage en veldig høy klikkelyd med tunga. Presser den opp i ganen, drar den ned og KLIKK!!! Det pleier å skremme folk. Har hittil møtt én person som kan det samme.

Og så er jeg fantastisk flink til å ikke bite negler! Har aldri bitt negler, og kommer aldri til å begynne. Det er kjekt, for neglene mine er som regel veldig fine.

Også kan jeg skifte spylevæske, skifte hjul, fylle olje og fylle bensin på biler. Har ikke lappen, så skjønner ikke helt hvorfor jeg kan det. Har vel bare gjort det siden jeg var liten. (takk, pappa)

Endret av grethe91
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan rape på kommando!

Jeg kan svelge piller uten vann!

Jeg KAN SETTE SPRØYTER PÅ MEG SELV (dette er kanskje ikke en big deal for dere sykepleiere der ute, men det er en enorm big deal for meg og jeg var sikkert sykehusets stolteste og modigste kvinne da jeg som pasient fikk det til).

Jeg er (overraskende) flink med dyr

Jeg er god til å lage mat :D

Jeg har veldig god hukommelse, og kan sitere bøker og artikler uten problemer.

Endret av Alice123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk også veldig flink til å komme i kontakt med nye mennesker. Det vil jeg faktisk klappe meg selv litt på skulderen for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...... Dere kan så mye rart!

Jeg kan lage en veldig høy klikkelyd med tunga. Presser den opp i ganen, drar den ned og KLIKK!!! Det pleier å skremme folk. Har hittil møtt én person som kan det samme.

Og så er jeg fantastisk flink til å ikke bite negler! Har aldri bitt negler, og kommer aldri til å begynne. Det er kjekt, for neglene mine er som regel veldig fine.

Også kan jeg skifte spylevæske, skifte hjul, fylle olje og fylle bensin på biler. Har ikke lappen, så skjønner ikke helt hvorfor jeg kan det. Har vel bare gjort det siden jeg var liten. (takk, pappa)

Jeg og klarer klikkelyden! :D Trodde det var noe alle kunne, men jeg er kanskje litt unik der. Jeg biter aldri negler heller, men har gjort det før. Jeg elsker å skjemme meg bort i mitt eget skryt. :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh åh åh! Alle fortjener å skjemme seg bort med litt Selvskryt en gang i blandt:-D

Jeg kom på at jeg også er flink til å "lukke" eller "åpne" ørene

Snakke med dyr

Skryte av meg selvB-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grethe91 og flekk jeg kan også klikke med tunga,

er flink med dyr , samme hvor uoppdragen en hund er så er den lydig til meg f.ex

er en reser på å se det komiske i situasjoner/skader som andre ville gråte av, og på å se det positive i vanskelige ting

er også flink til å fylle olje, spylerveske viskere, og bensin på bilen, på tidligere biler skiftet jeg ojlefilter og plugger , batteri selv , og strammet og skiftet viftereim , på den bilen jeg har no kommer jeg ikke til på desse tinga ,, gamle biler gikk det an å skru en del på selv, jo nyere bil jo mindre kan du gjøre selv og det irriterer meg

og så er veldig flink til å huske bursdagene i slekta -fra grandtanter og grandonkler ned til tremenningers barn og sende en sms på dagen

måtte visst rette en skrivefeil, håper det ikke er flere

Endret av muttra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Jeg kan også klikke med tunga :)

Jeg er veldig morsom. I hvertfall sier folk det.

Vel du er med i Simpsons, så du bør være morsom.

Jeg kan spise som en hund, altså sluke i meg maten, i familien er det alltid jeg og hunden som er ferdig med maten først, så mamma, så 30 minutter senere stefaren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Isabelle

Jeg er veldig flink til å skade meg selv ufrivillig. Enten sparker jeg borti et stolben og brekker tåen, dunker hodet x antall ganger i bokhyllen, har ramlet oppi en kaffekopp en gang og måtte sy syv sting (edru) samt at jeg kan svinge for brått i døråpninger og krasje med dørkarmen. Og til slutt min spesialitet: snubling...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan bygge pcer, regne unødvendig mye i det binære tallsystemet, brette tunga mens jeg holder den utenfor munn, sleike meg på nesa og bøye tommelen ned så langt at den treffer armen. Mye ubrukelig kunnskap med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bygge pcer, regne unødvendig mye i det binære tallsystemet, brette tunga mens jeg holder den utenfor munn, sleike meg på nesa og bøye tommelen ned så langt at den treffer armen. Mye ubrukelig kunnskap med andre ord.

:sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...