Gjest Nordavind Skrevet 20. juni 2013 #141 Del Skrevet 20. juni 2013 3,14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Puravida Skrevet 20. juni 2013 #142 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Nå aner jeg ikke hvordan du ser ut, men jeg er temmelig sikker på at du er aaaltfor selvkritisk=) Man må se på helheten og ikke henge seg opp i detaljer som litt stor nese, krøllete hår(!!) eller skostørrelse(??!). Totalpakken kan være gull fordi om ser du;) Ja, det er kanskje sant. Jeg blir vel en av de som er misfornøyd med utseende hele ungdomstiden, helt til jeg en dag blir 30 år, og ser på bilder fra 20 årene og ikke forstår hvordan jeg kunne vært så usikker da jeg faktisk var ung og søt. Hihi:) Endret 20. juni 2013 av Puravida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utoginn Skrevet 20. juni 2013 #143 Del Skrevet 20. juni 2013 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 20. juni 2013 #144 Del Skrevet 20. juni 2013 Ja, det er kanskje sant. Jeg blir vel en av de som er misfornøyd med utseende hele ungdomstiden, helt til jeg en dag blir 30 år, og ser på bilder fra 20 årene og ikke forstår hvordan jeg kunne vært så usikker da jeg faktisk var ung og søt. Hihi:) Det er mange av dem Min svigerinne med et par tvillinger + en til klarer ikke fatte og begripe hvordan hun kunne være misfornøyd med den kroppen hun hadde før hun fikk barn:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Puravida Skrevet 20. juni 2013 #145 Del Skrevet 20. juni 2013 Det er mange av dem Min svigerinne med et par tvillinger + en til klarer ikke fatte og begripe hvordan hun kunne være misfornøyd med den kroppen hun hadde før hun fikk barn:p Haha huff. Syntes noen burde finne opp et selvtillitskurs. Det tror jeg hadde vært en god forretningsidé forresten.. Hm. Og når vi først er inne på det, burde jeg prøve å fokusere på personlige egenskaper istede for fysiske trekk. Er ikke vandt til å se ekte kvinnekropper, bare retursjerte bilder av de og det er dumt å sammenligne seg med i lengden:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aegon Targaryen Skrevet 21. juni 2013 #146 Del Skrevet 21. juni 2013 100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 21. juni 2013 #147 Del Skrevet 21. juni 2013 5 kanskje? Syns jeg selv. Kjæresten min derimot er blendet i forelskelsens rus siden han hevder jeg er en 10er 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 21. juni 2013 #148 Del Skrevet 21. juni 2013 Kanskje en femmer på en vanlig dag. Ett poeng opp om jeg stæsjer meg opp litt. På en dårlig dag der i mot... Tør ikke å gjette engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. juni 2013 #149 Del Skrevet 21. juni 2013 5 kanskje? Syns jeg selv. Kjæresten min derimot er blendet i forelskelsens rus siden han hevder jeg er en 10er Du burde seriøst fiskedaskes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 21. juni 2013 #150 Del Skrevet 21. juni 2013 Du burde seriøst fiskedaskes. Melder meg frivillig. Laks går bra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. juni 2013 #151 Del Skrevet 21. juni 2013 Tror det må hardere skyts til med hun der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 21. juni 2013 #152 Del Skrevet 21. juni 2013 Tror det må hardere skyts til med hun der. Ikke mobb laksen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. juni 2013 #153 Del Skrevet 21. juni 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 21. juni 2013 #154 Del Skrevet 21. juni 2013 LOL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 21. juni 2013 #155 Del Skrevet 21. juni 2013 5 kanskje? Syns jeg selv. Kjæresten min derimot er blendet i forelskelsens rus siden han hevder jeg er en 10er Femmer? PFFT!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 21. juni 2013 #156 Del Skrevet 21. juni 2013 Da jeg var tenåring slet jeg nok litt med dårlig selvbilde på enkelte områder. Men etter det har jeg likt mitt utseende mer og mer og det er iallfall ikke noe jeg direkte kan peke på som negativt. Hvis man absolutt skal sette et tall på en skala, kanskje 7? Jeg liker meg sjøl så hvorfor ikke:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 21. juni 2013 #157 Del Skrevet 21. juni 2013 Du burde seriøst fiskedaskes. Melder meg frivillig. Laks går bra? Tror det må hardere skyts til med hun der. Ikke mobb laksen min. Hadde aldri trodd et ord som "fiskedaske" kunne blitt brukt som noe positivt Femmer? PFFT!!!! Er nå sånn det er da Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morteno Skrevet 21. juni 2013 #158 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Kanskje en femmer på en vanlig dag. Ett poeng opp om jeg stæsjer meg opp litt. På en dårlig dag der i mot... Tør ikke å gjette engang. Du er i hvert fall en 10er. 12 hvis du stæsjer deg opp. 15 på en dårlig dag. Personlig er jeg en klar 10er. Neida. Joda. Kanskje 7? Endret 21. juni 2013 av Morteno Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JakeGreen Skrevet 22. juni 2013 #159 Del Skrevet 22. juni 2013 Ser på meg selv som a male perfect 10, men i realiteten er jeg nok nærmere 5. Lider av lettere vrangforestillinger og selvgodhet. Jobber med saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 23. juni 2013 #160 Del Skrevet 23. juni 2013 1-2. Attraktiv har jeg aldri følt meg. Mvh Yvonne Herre, med mindre man har downs eller komplett mangel på hygiene eller lignende ligger man aldri under 4... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå