Gå til innhold

Hvor attraktiv er du på en skala fra 1-10?

Gjest Uglemose

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, den så jeg for en stund siden. Jeg må vel innrømme at jeg selv tror nok jeg er styggere enn det jeg er, men tror det er ganske normalt. Uansett rørte den videoen meg til tårene omtrent.

Ja samme her.. ;) Det er veldig normalt, ja. Det er en rørende video, og en sann en og. Men jeg tror vi mennesker rett og slett er skapt til å være selvkritisk. Så sånn vil det alltid være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den der anaface-siden fikk jeg 8.09. Jeg føler meg dog ikke bedre enn en.. tja, firer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Helt, helt ordinær 'Pus'.

Enkelte dager kan jeg føle meg litt over snitt, og andre dager under minus.

Men helt objektivt på flertallet av dagene; Helt ordinær.

Blir vel 5 det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt, helt ordinær 'Pus'.

Enkelte dager kan jeg føle meg litt over snitt, og andre dager under minus.

Men helt objektivt på flertallet av dagene; Helt ordinær.

Blir vel 5 det ?

Du er mye mer enn en 5er, Pus! Det skal du ha. Vakker kropp og et fantastisk ansikt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KalleAnkas onkel

Kroppen 3, har ikke mellomrom mellom lårene og magen min er ikke flat. Har for lite muskelmasse. Er slank, men kroppen har stort forbedringspotensial. Hendene mine er for store til håndleddene og føttene mine burde vært 38, ikke 39. Og midjen min eksisterer nesten ikke. Ser heller ikke så bra ut i jeans pga. lange bein og null midje.

Ansiktet er 3-4, litt stor nese og jeg er litt blekere i ansiktet enn kroppen. Kunne hatt lengre øyevipper og litt fyldigere lepper. Tennene mine kunne vært noen mm mindre og håret mitt er dessverre krøllete. Sikkert noe symetri som ikke stemmer helt i tillegg. Jeg har litt kjedelig øyenfarge og ser helt jævlig ut fra profil.

En 10 for meg er supermodeller type Victoria secret.

:roll:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Faerunpedia

Fin selvmotsigelse.

Kverulant:) Synes det er vanskelig å anslå både meg selv og andre, men gjorde et forsøk på å gjette.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Puravida

:roll:

Haha, ikke noe jeg tenker over til daglig, men skal jeg sette et tall på utseende mitt må alt tas med;)

Syntes den videoen er veldig fin sandkri01! Dessverre ble jeg mest dratt mot den teite parodien med mannfolka som beskrev seg selv som myye penere enn det de faktisk var. Den er morsom haha. Tror faktisk det er et snev av sannhet i den;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 2. Kanskje en 3'er på en god dag, og en 1'er på en tilsvarende dårlig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja samme her.. ;) Det er veldig normalt, ja. Det er en rørende video, og en sann en og. Men jeg tror vi mennesker rett og slett er skapt til å være selvkritisk. Så sånn vil det alltid være

Må si jeg ikke synes denne videoen var rørende.

Hva er egentlig mottoet? At andre oppfatter dem utseendemessig vakrere enn det de tror selv, og at uansett hvordan man vrir og vender på det så kommer utseendet i første rekke...?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil si jeg er en 8. Stramme opp magen litt og større pupper vipper jeg nok opp til 9-10. Har pent ansikt og fin kropp, men litt ekstra fett på magen, og litt små pupper.

Edit: Tok den symmetri testen eller hva det var for ansiktet nå, fikk 9.16, det som var feil med trynet mitt var at det var litt for langt og at jeg hadde for stor innerocular mellom øynene eller noe, aner ikke hva sistnevnte er.

Endret av belle_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg ikke synes denne videoen var rørende.

Hva er egentlig mottoet? At andre oppfatter dem utseendemessig vakrere enn det de tror selv, og at uansett hvordan man vrir og vender på det så kommer utseendet i første rekke...?

I dagens samfunn er utseende noe de fleste bryr seg om. Så ja, uansett hvordan man vrir på det vil utseendet bety noe. For noen betyr det svært lite, for andre betyr det mer. Videoen er fin, synes jeg. Den viser de menneskene som har dårlig selvbilde at andre ser på dem annerledes enn de selv gjør.. Men selvfølgelig, alle er forskjellige. Noen finner det ikke rørende ;) godtar det

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes selv jeg ligger på en 5-6er. :)

:ler: Etter min smak ligger du på 8-9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjah... Noen syns jeg er pen, og andre syns jeg er ser kjedelig ut, så da blir det vel midt på et sted... 4-6 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...