MilleVanille Skrevet 14. juni 2013 #21 Del Skrevet 14. juni 2013 Tja. Ansikt 8-9, kropp 9-10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 14. juni 2013 #22 Del Skrevet 14. juni 2013 Denne siden vil jeg besøke, merker jeg.. link? http://www.anaface.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kari87 Skrevet 14. juni 2013 #23 Del Skrevet 14. juni 2013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 14. juni 2013 #24 Del Skrevet 14. juni 2013 På en god dag en 7 , vanligvis vel awerage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 14. juni 2013 #25 Del Skrevet 14. juni 2013 Er disse rating systemene "all inclusive" eller? I så fall ca. tusen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandkri01 Skrevet 14. juni 2013 #26 Del Skrevet 14. juni 2013 Haha, litt morsomt å lese da! Men har ingen bilder av meg selv der jeg ser rett fram, men funka vel likevel... Hva tror dere dere blir å få? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 14. juni 2013 #27 Del Skrevet 14. juni 2013 Haha, litt morsomt å lese da! Men har ingen bilder av meg selv der jeg ser rett fram, men funka vel likevel... Hva tror dere dere blir å få? Fikk ca. samme score som deg, men det eneste bilde jeg så ca. rett frem på, så jeg ikke ørene mine, så ble gjetting, de fleste mennesker er jo ganske symetriske i ansiktet. Selv syns jeg ansikttet ditt er kjempe fint, og regner med du som meg har plasert ørene litt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandkri01 Skrevet 14. juni 2013 #28 Del Skrevet 14. juni 2013 Fikk ca. samme score som deg, men det eneste bilde jeg så ca. rett frem på, så jeg ikke ørene mine, så ble gjetting, de fleste mennesker er jo ganske symetriske i ansiktet. Selv syns jeg ansikttet ditt er kjempe fint, og regner med du som meg har plasert ørene litt feil. Ikke sant, de ørene fikk jeg ikke plassert riktig. Håret var i veien, og alle andre bilder kunne ikke brukes... Så det stemmer jo ikke helt. men så er det jo ikke så lurt å bli for opphengt i hvor fint et ansikt er på en skala... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uglemose Skrevet 14. juni 2013 #29 Del Skrevet 14. juni 2013 Ikke dra inn apper og nettsider! Tråden handler om hva DU definerer deg selv som på en skala fra 1-10.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Booo Skrevet 14. juni 2013 #30 Del Skrevet 14. juni 2013 4-7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakone Skrevet 14. juni 2013 #31 Del Skrevet 14. juni 2013 Tja kanskje rundt 5, verken stygg eller pen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 14. juni 2013 #32 Del Skrevet 14. juni 2013 Tja kanskje rundt 5, verken stygg eller pen. +3 når du er i dress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Puravida Skrevet 14. juni 2013 #33 Del Skrevet 14. juni 2013 Kroppen 3, har ikke mellomrom mellom lårene og magen min er ikke flat. Har for lite muskelmasse. Er slank, men kroppen har stort forbedringspotensial. Hendene mine er for store til håndleddene og føttene mine burde vært 38, ikke 39. Og midjen min eksisterer nesten ikke. Ser heller ikke så bra ut i jeans pga. lange bein og null midje. Ansiktet er 3-4, litt stor nese og jeg er litt blekere i ansiktet enn kroppen. Kunne hatt lengre øyevipper og litt fyldigere lepper. Tennene mine kunne vært noen mm mindre og håret mitt er dessverre krøllete. Sikkert noe symetri som ikke stemmer helt i tillegg. Jeg har litt kjedelig øyenfarge og ser helt jævlig ut fra profil. En 10 for meg er supermodeller type Victoria secret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 14. juni 2013 #34 Del Skrevet 14. juni 2013 tier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 14. juni 2013 #35 Del Skrevet 14. juni 2013 Kroppen 3, har ikke mellomrom mellom lårene og magen min er ikke flat. Har for lite muskelmasse. Er slank, men kroppen har stort forbedringspotensial. Hendene mine er for store til håndleddene og føttene mine burde vært 38, ikke 39. Og midjen min eksisterer nesten ikke. Ser heller ikke så bra ut i jeans pga. lange bein og null midje. Ansiktet er 3-4, litt stor nese og jeg er litt blekere i ansiktet enn kroppen. Kunne hatt lengre øyevipper og litt fyldigere lepper. Tennene mine kunne vært noen mm mindre og håret mitt er dessverre krøllete. Sikkert noe symetri som ikke stemmer helt i tillegg. Jeg har litt kjedelig øyenfarge og ser helt jævlig ut fra profil. En 10 for meg er supermodeller type Victoria secret. Du virker veldig hard mot deg selv må jeg si, tror du ser mye bedre ut enn du selv tror, selv er jeg ikke super fan av victoria secrets damer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mb26 Skrevet 14. juni 2013 #36 Del Skrevet 14. juni 2013 Lastet opp bilde på en sånn side der man blir vurdert ut i fra symmetri og hvor f.eks nesen ligger i forhold til munnen osv og ble 9,6. Men selv mener jeg at jeg kanskje er 7 eller 8 LINK TIL SIDEN! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teta Skrevet 14. juni 2013 #37 Del Skrevet 14. juni 2013 LINK TIL SIDEN! :-) Det ble gjort lenger opp. http://www.anaface.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Puravida Skrevet 14. juni 2013 #38 Del Skrevet 14. juni 2013 Du virker veldig hard mot deg selv må jeg si, tror du ser mye bedre ut enn du selv tror, selv er jeg ikke super fan av victoria secrets damer. Vil heller si realistisk, jeg ser ikke bedre ut enn jeg tror. Er kanskje litt småstreng, men når man først har lagt merke til alt forsvinner det ikke før man forandrer på det. Syntes jeg er helt grei, ikke noe spesiell egentlig. Kanskje etter et år på treningstudio kan jeg forandre litt mening. Okay, men det er en grunn til at de blir kalt verdens vakreste kvinner:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 14. juni 2013 #39 Del Skrevet 14. juni 2013 Jeg er en 6er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandkri01 Skrevet 14. juni 2013 #40 Del Skrevet 14. juni 2013 Se denne videoen dere: http://www.dbtv.no/?vid=2318635874001 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå