Gå til innhold

Draumen om tredjegullet!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

På 6.8.2017 den 10.15, Mayah skrev:

Tenk Mirabella, da vi i november fikk satt inn embryoene våre, og vi var engstelige, spente og vi torde ikke være optimistiske... Så fikk vi begge to blå, og vi begynte såvidt å tørre snakke om den datoen i sommer vi begge skulle få et lite nurk, om alt gikk bra... Og nå er vi her, begge to og med hver vår lille E.! ❤ Vi hadde termin ca. samtidig, men min lille E. valgte å komme litt senere enn din 😁 Ved siden av meg nå ligger et lite lykketroll med masse mørkt hår, som blir hele én uke idag. Måtte bare skrive til deg, siden vi fulgte hverandre sånn i starten, og si at VI GREIDE DET! ❤💕 Ønsker deg og familien din en fortsatt fin sommer og all hell og lykke for din lille E. 😊❤

Tusen takk for fine ord, Mayah:hug: Du gjorde meg glad, og fekk meg til å smila - og orda dine minna meg på kor utrulig heldig eg er. :) Gratulerer så utrulig mykje til deg og, med ei nydelig lita jente! :hjerte: 

Ja, tenk at me klarte det til slutt! :strix: Etter alt strevet for å koma hit, er det nesten heilt uvirkelig å sitja her med ein frisk og perfekt liten baby i armane no. :rodmer: Jammen er me heldige! :)

Så artig å høyra at du og har ei lita E.! :) Mi jente har også ganske mykje mørkt hår. ;) Ønskjer alt det beste for deg og din familie og, og din lille E.!  :hjertesmil: Du må gi meg ein lyd om du får deg ei dagbok her inne, for då vil eg gjerne følgja deg vidare. :jepp:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.8.2017 den 22.10, pusilus skrev:

Gratulerer Mirabella :hjerte: 

Takk for det, pusilus:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at veslejenta har blitt en måned og en uke allerede! Jeg håper det går bra med dere alle 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Grønt blad skrev:

Tenk at veslejenta har blitt en måned og en uke allerede! Jeg håper det går bra med dere alle 😊

Ja, tenk at ho er over 5 veker allerede! :rodmer: Tida går så altfor fort. Eg prøver å nyta dagane med vesle E. så godt eg kan, for plutselig ein dag har ho blitt stor. 

Det går fint med oss alle. :) Lillesøster er for det meste ein rolig baby, som sover godt om nettene. Dagane kan vera litt varierande. Enkelte dagar sover ho mesteparten av tida. Andre dagar er ho mykje våken, og er meir urolig og griner ein del. Trur ho har vondt i magen sånne dagar, så då blir det mykje trøst, kos og amming.

Bilkjøring går stort sett greit, så lenge bilen er i bevegelse. Men stoppar me på rødt lys, på grunn av kø e.l., så våknar ho ofte og skriker. E. vil ikkje liggja i vogna når ho er våken. Så eg må leggja henne i vogna når ho har sovna etter amming. Då sover ho godt, så lenge vogna er i bevegelse. Står vogna i ro ei lita stund, blir det skriking. Men det går seg vel til etter kvart, vil eg tru :)

E. har også begynt å bli meir interessert i det som skjer rundt henne. Ho ser på oss når me pratar med henne, og likar når me synger for henne. I dag låg ho ganske lenge under babygymmen og koste seg, og slo fleire gangar på leikane som hang der. Kan godt henda det var tilfeldig at ho kom borti med handa, men det var artig å sjå på uansett. :)

 

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er lillesøster allerede 6 veker gammal! :rodmer: Eg skjønnar ikkje heilt kor denne tida med nyfødt baby har blitt av. Dagane går altfor fort, synst eg - sjølv  eg passar på å nyta kvar einaste dag saman med minstejenta vår. :)

Me har heile tida hatt ein ganske rolig og fornøyd baby, som griner lite og sover mykje. :jepp: Ho kan ha litt magevondt innimellom, og griner sjølvsagt meir då. Men det skjer sjeldnare no enn i starten, og varer vanligvis ikkje så lenge om gangen. 

Nettene er fortsatt ganske fine, men E. vil helst sova tett inntil meg, så det går stort sett i samsoving. ;) Varierer ein del kor ofte eg ammar i løpet av natta, men E. sovnar alltid igjen etter at ho har fått mat. Så eg får ganske greit med søvn. 

I dag skal eg og vesla på småbarnstreff med babysang for første gang. Håpar det blir kjekt! :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

I dag er lillesøster 2 månader gammal! :ninuskapus: No smiler ho ofte til oss, og følgjer veldig med når me pratar og synger for henne. :)

E. er ikkje så veldig glad i å vera åleine, og vil helst vera på fanget mitt når ho er våken. Og om natta vil ho helst sova tett inntil meg. ;) Men ho kan liggja ei lita stund under babygymmen og kosa seg. Og så er eg heilt avhengig av vippestolen, for å få gjort noko. Der kan E. sitja ei stund, og vera fornøyd. Så då rekker eg å rydda litt, setja på ei maskin med klede, laga litt mat, ta ein dusj e.l., før ho blir lei. Sidan mannen min jobbar i Nordsjøen og eg er så mykje åleine med ungane, hadde eg ikkje klart meg uten den vippestolen! 

E. er veldig lang, så ho blir nok lik storesøster! Ho legg også fint på seg. Eg fullammar, og det går veldig bra. :) Me kosar oss masse, sjølv om det er travle dagar! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Eg er visst ikkje så flink til å skriva her inne for tida. Det er travle dagar, og lite tid til dagbokskriving. 

Dagane berre flyr avgårde! Om berre ei veke er lillesøster allerede 4 månader gammal! :overrasket: Ho har blitt så stor no, synst eg. Smiler masse til oss, "pratar" og øver seg stadig på å laga nye lydar. Når E. var 3 1/2 månad gammal, rulla ho seg to gangar rundt frå rygg til mage, og fekk det nesten til enda fleire gangar. Men ho har ikkje gjort det igjen etter den dagen, så kanskje ho har gløymt korleis ho gjorde det? ;)

E. har allerede blitt ein skikkelig mammadalt! Mannen min var på jobb i Nordsjøen i 2 veker. Og etter at han kom heim igjen, så nektar E. å vera hos pappaen sin. Ho hyler som ein gal kvar gang han prøver å ta henne.. :( Litt slitsomt, så får håpa det blir bedre snart.

Ellers hadde me dåp for lillesøster 8. oktober, rett før ho vart 3 månader gammal. Alt gjekk veldig fint, og me koste oss. :) Me var ca 30 personar, så me leigde eit lokale, der me også bestilte mat. Me var også heldige med veret. Det regna både dagane før og dagane etter dåpen. Men akkurat den dagen dåpen var, skein sola! :sol:

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 måneder allerede :overrasket: Tiden går skremmende fort. Både gleder og gruer meg til M blir så stor, det er så utrolig koselig å ha baby igjen :hjerte:

Hvordan synes du det går å ha mannen i nordsjøen? Her skal han bort i helgen og jeg kjenner at det er litt stress :P Altså, jeg klarer meg på en måte bedre som trebarnsmor enn jeg gjorde da nr 2 var nyfødt, men de blir jo litt forsømt de store når man har en liten som stadig vekk skal spise, bæres på osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 8.11.2017 den 11.48, QBee skrev:

4 måneder allerede :overrasket: Tiden går skremmende fort. Både gleder og gruer meg til M blir så stor, det er så utrolig koselig å ha baby igjen :hjerte:

Hvordan synes du det går å ha mannen i nordsjøen? Her skal han bort i helgen og jeg kjenner at det er litt stress :P Altså, jeg klarer meg på en måte bedre som trebarnsmor enn jeg gjorde da nr 2 var nyfødt, men de blir jo litt forsømt de store når man har en liten som stadig vekk skal spise, bæres på osv. 

Ja, det er nesten skummelt kor fort tida går! :bond: Kor vart det egentlig av den nyfødte babyen min, som eg akkurat fekk i armane mine for aller første gang? 

Veldig enig med deg i at det er utrulig koselig å ha baby igjen! :rodmer: Eg nyter kvart sekund, og skulle aller helst ha stoppa tida litt, sånn at eg fekk nyta dagane med vesla enda lenger. :jepp:

E. er så skjønn, at eg berre kan sitja og sjå på henne, og tenka på kor heldig eg er som har fått henne. :hjerter: Om morgonen når ho våknar og eg kjem inn på rommet og seier god morgon, så smiler E. sitt største og finaste smil mot meg samtidig som ho sprellar vilt med armar og bein. :hjerte: 

Og den dagen storesøster dansa framfor E. mens ho høyrte på MGP-junior, og E. lo og lo sikkert 10 minutt i strekk, så alle me andre i familien måtte le høgt saman med henne, gløymer eg aldri! Det var heilt fantastisk å sjå og høyra på vesle E., som synst dansinga til storesøster var det morsomaste ho hadde sett på lenge. :skya: :ler:

Det er sjølvsagt travle dagar når mannen min er på jobb i Nordsjøen, og er vekke 2-3 veker i strekk. Merkar at eg stressar meir då, og gledar meg til han kjem heim igjen. Men det går, på eit vis. ;) Akkurat no er mannen min heime, så for tida har me stort sett fine og rolige dagar. :) Men november og desember er dei travlaste månadene her i huset, så eg får nyta dei rolige dagane eg har innimellom.

No i november har me feira bursdagen til storesøster (og meg). Me hadde familiebesøk med 30 gjestar, og barnebesøk dagen etter. Og i starten av desember er det mellomsøster som har bursdag! Og i oktober hadde me jo dåp. Så er det enda fleire bursdagar i familien i november og desember. Og så er det jul! Så det skal bli litt godt når januar kjem, sjølv om det er kjekt både med bursdagar og jul. :biggrin:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Godt nyttår! :smilorange: 

Det har vore nokon travle, men koselige månader her i huset, frå starten av oktober og fram til nyttår. Me har hatt dåp, fleire bursdagar, og så har det jo vore jul og nyttår. Travelt, men kjekt! :jepp: No i januar kan eg roa ned litt, og eg kjenner at det er litt godt og. 

Minstejenta vår veks i rekordfart, synst eg. I går var ho akkurat 6 månader gammal. :ninuskapus: Eg har fullamma henne fram til no, og eg har hatt nok mat til henne heile tida. Men på søndag fann eg ut at det var på tide å begynna med litt ordentlig mat. ;) Så då fekk vesla smaka graut for aller første gang. :) Ho fekk eit par små skeier, men det var ikkje særlig vellykka. Ho spytta ut, og begynte å grina. :forvirret: Heldigvis har det gått mykje bedre etterpå. Dei 4 neste dagane var ho ivrig, tok tak i skeia og ville eta sjølv. :biggrin: I går var ho oppe i 6 små skeier, så eg trur dette blir bra. :tommel:

Tenkte å begynna med sviskemos når avføring begynnar å bli hard, men foreløpig er bæsjen like tyntflytande som før. ;) Har også planar om å begynna å gi E. vatn i tutekopp, sånn at ho får trena seg på å drikka frå kopp. Ho har fått smakt/sutta litt på frukt innimellom den siste månaden. I går ga eg henne litt most banan, og det trur eg ho likte. 

Storesøstrene synst det er veldig kjekt å få mata E., når ho skal få graut. :) Eldstejenta på 9, klarar det veldig fint. Mellomste på 5, blir litt for ivrig, og gir ofte E. for mykje graut på ein gang. I går stakk ho skeia langt bak i halsen på vesla, så trur eg må passa litt bedre på når ho matar E. heretter. :surprised: Eg får gi henne ei lita opplæring, så blir det nok bra. :jepp:

 

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det lenge siden jeg har vært! Kjenner igjen det at dagene bare flyr avgårde ... så kjekt at dere har det fint sammen og at det går bra med lille E :) Men det må være slitsomt når mannen din er vekke så lenge! Du er vel vant til det, men uansett ... Får du avlastning når han er hjemme?

Her har min yngste blitt nesten 15 mnd og har gått i barnehage i flere måneder alt. Han trives godt og er stort sett blid! Men han har lært seg å skrike ekstremt høyt når han vil noe eller noe er galt. Må nesten skaffe meg hørselsvern :forvirret: Ellers er han en stor gutt som er veldig glad i mat, ganske ulik sin storesøster! Tror vi har spist flere middager sammen der alle spiser siden han ble født enn hele livet til eldste til sammen ;) 

Endret av Harlekin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 12.1.2018 den 11.30, Harlekin skrev:

Her var det lenge siden jeg har vært! Kjenner igjen det at dagene bare flyr avgårde ... så kjekt at dere har det fint sammen og at det går bra med lille E :) Men det må være slitsomt når mannen din er vekke så lenge! Du er vel vant til det, men uansett ... Får du avlastning når han er hjemme?

Her har min yngste blitt nesten 15 mnd og har gått i barnehage i flere måneder alt. Han trives godt og er stort sett blid! Men han har lært seg å skrike ekstremt høyt når han vil noe eller noe er galt. Må nesten skaffe meg hørselsvern :forvirret: Ellers er han en stor gutt som er veldig glad i mat, ganske ulik sin storesøster! Tror vi har spist flere middager sammen der alle spiser siden han ble født enn hele livet til eldste til sammen ;) 

Kjekt at du tittar innom dagboka mi, Harlekin! :jepp:

Eg er vant til at mannen min er mykje vekke, ja, så det går ganske greit å vera åleine med jentene. Men eg merkar jo at det er godt når han kjem heim, og kan avlasta meg litt. Eller, det vil seia, eg får minimalt med avlastning med vesla, for ho nektar å vera med pappaen sin når han har vore så lenge vekke. :unsure: Ho hyler som ein gal, berre han prøver å nærma seg. Og når det endelig begynnar å gå seg til, så reiser han igjen! :snurt: Men eg får iallfall litt avlastning med dei to andre jentene, og andre ting - sjølv om det uten tvil er eg som gjer mest her i dette huset. 

Så kjekt at det går fint i barnehagen med gutten din, og at han er glad i mat. :) Ja, søsken kan vera ganske ulike. Det ser eg godt eg og, som har 3 jenter som alle har sin egen personlighet. ;) Minstejenta her er mest lik storesøstera si i utsjånad, men når det gjeld personlighet er det litt tidleg å seia enda. E. veit iallfall godt kva ho vil, sjølv om ho er liten enda. :biggrin:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På søndag var vesla 7 månader gammal. I tillegg var det morsdag og fastelavn. Så då måtte me sjølvsagt feira litt! :hjerte: :nori: 

E. er for det meste ei blid og fornøyd jente. Men ho er ein skikkelig mammadalt, og vil helst vera i nærheten av meg. Viss ho ligg på golvet eller under babygymmen og leikar, må eg lista meg vekk når ho er opptatt med noko og ikkje ser meg. Då kan ho kosa seg ei heil stund, så lenge ho ikkje ser meg. Men viss E. ser meg, så skriker ho til med ein gang, og vil opp til meg. :bond:

E. er glad i mat, og gaper opp når ho får noko å eta. Ho får no eitt grautmåltid om dagen, og litt frukt o.l. Så får ho smaka på litt nye ting innimellom, og det synst ho er spennande. Tenkte å begynna med litt middag til E. snart, men eg har ikkje kome så langt enda. 

Me kosar oss fortsatt masse med minstejenta vår, og eg synst tida går altfor fort! Prøver å nyta kvart sekund, for eg elskar babyar, og dette er nok den siste babyen eg får. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

I går vart E. 8 månader! :hjerter: Ho begynnar å bli stor jente, synst eg. Så eg må berre prøva å nyta skikkelig dei siste månadene med baby i hus. 

Me har hatt nokon slitsomme veker, med sjukdom i hus. Alle har vore sjuke. Dei to minste med både oppkast, forkjølelse og feber. Me andre har hatt feber og forkjølelse. I to veker i strekk har ein eller fleire av oss vore sjuke. Så var alle friske i nokre dagar, før ho mellomste begynte å kasta opp igjen på fredag! :( No berre håpar eg at me andre slepp unna ein sjukdomsrunde til. Det er iallfall ingen av oss andre som har blitt sjuke igjen enda, så eg kryssar fingrane. 

No når E. har vore sjuk, har ho vore skikkelig sur og grinete. Eg har ikkje kunne leggja henne frå meg i det heile tatt, og ho har vore i dårlig humør. Ikkje så rart, for ho har hatt feber og vore slapp, i tillegg til å kasta opp. Så har ho vore pottetett i nasa, og hatt skikkelig stygg hoste over lang tid. 

No når E. er heilt frisk igjen, er ho så utrulig mykje blidare. :jepp: No ligg ho lenge på golvet og leikar, og er blid og fornøyd. Ho rullar seg frå rygg til mage heile tida, og løftar seg høgt opp, når ho ligg på rygg. Trur ikkje det er lenge igjen, før E. klarar å koma seg framover på golvet. Ho smiler og ler mykje, og elskar når me tøysar med henne. :ninuskapus: Leikar med lys og lyd er veldig populære for tida.

E. er også glad i mat. :smilorange: Ho et alt ho får! No får ho eitt grautmåltid om dagen, og middag ein gang om dagen. Så får ho frukt eller smoothie eit par gangar om dagen. Tenkte etter kvart å prøva med skive til frukost, men eg drøyer det litt enda. Og så ammar eg fortsatt E. ofte, både om dagen og om natta. Men sjølv om E. er glad i mat, så er ho ein lang og slank baby - akkurat som storesøster. :Nikke: 

Ho mellomste var skikkelig god og rund når ho var baby. Likevel er ho den av jentene mine som ikkje har vore noko særlig interessert i mat som baby, og helst berre ville bli amma. ;) Hugsar at eg sleit skikkelig med å få i henne mat. Ho ville berre ha frukt, smoothie o.l. Verken graut, middag eller skive var ho noko glad i, så lenge ho var så liten at ho ikkje kunne eta den samme maten som oss andre. 

I dag skin sola, så då får eg sjå om me snart kjem oss ut ein tur i det fine veret. :sol: E. søv best i vogna på dagtid. Men eg blir nok nødt til å finna fram sportsvogndelen til vogna, og ta den i bruk. Eg har egentlig lyst til å behalda babybagen litt lenger, men trur ikkje eg tør det. E. greier nesten å reisa seg heilt opp i sitjande stilling, når ho ligg på rygg. Så eg tør ikkje la henne sova uten sele i vogna lenger. Mellomsøster datt ut av vogna når ho var på samme alder, fordi ho klarte å dra seg opp og velta over kanten, når eg hadde lagt henne til å sova i vognbagen. :sjokkbla: Det var ein skikkelig skremmande opplevelse, sjølv om det gjekk bra med henne. Men eg vil helst ikkje ha ein reprise av det som skjedde den gangen. Så sportsvogndelen må nok fram ja, enten eg vil eller ikkje. :fy_fy:

 

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese. Tank at lille E hat blitt så stor og sterk! Nå er det ikke lenge til det våren og sommeren kommer med mye varme og mulighet til å være masse ute. Håper dere nyter tiden både nå og framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2018 den 22.54, Grønt blad skrev:

Så koselig å lese. Tank at lille E hat blitt så stor og sterk! Nå er det ikke lenge til det våren og sommeren kommer med mye varme og mulighet til å være masse ute. Håper dere nyter tiden både nå og framover!

Ja, E. er sterk. Ho reiser seg jo nesten opp i sitjande stilling, når ho ligg på rygg og tar tak i noko som ho kan halda seg fast i. Ho turnar også på babygymmen. Hektar beina fast rundt stengene på babygymmen, og løftar beina og rumpa høgt opp frå golvet. :fnise: Skikkelig gøy å sjå på E. når ho ligg på golvet og leikar. I løpet av den siste veka, har E. også lært seg å rulla begge veier heilt bevisst. Før har ho rulla seg frå rygg til mage ofte, men det har berre vore tilfeldig om ho har klart å rulla seg tilbake på rygg igjen. Men no rullar ho fram og tilbake heile tida, og har full kontroll. :)

Denne veka har eg vore på 8-månaders kontroll med E. Alt var fint, og ho er lang som storesøstrene sine. Ho var no 74 cm lang, og litt over 8 kg. Så ho ei ei lang og slank jente. :)

Ja, det blir herlig med vår, og varmare dagar. :sol: Det er fint ver og sol her for tida, men veldig kald luft. Så ikkje så godt å vera for lenge ute med vesla enda. Gledar meg til våren og sommaren! :skya:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

I dag er E. allerede 9 månader gammal! :hjerter_rundt: Ho veks så fort, snart er babytida over. Synst godt tida kunne ha gått litt seinare, sånn at eg fekk enda litt meir tid til å kosa meg med babyen min. :hjerte:

E. har fått ei tann nede i munnen. :) Den dukka opp i vinterferien, då ho var 7 mnd gammal. Det har ikkje dukka opp fleire tenner enda. Men me har begynt litt med tannpuss siste veka, og E. synst det er gøy med tannkosten. :biggrin:

For to dagar sidan klarte E. å setja seg heilt opp i sitjande stilling, for aller første gang! :Nikke: Ho gjorde det fleire gangar etter kvarandre, når ho låg i senga saman med storesøster. I går gjorde ho det også ein gang.

Det rare er at E. ikkje greier å koma seg framover på golvet enda, når ho ligg på magen. Åling og krabbing er visst ikkje spennande nok, og E. virkar ikkje interessert i å prøva å læra seg det heller. Men opp vil ho! Heilt sidan E. var nyfødt, har ho løfta hovudet høgt når ho ligg på rygg. Og ho har stadig klart å løfta seg høgare og høgare opp. Det siste no var at ho låg på sida og støtta seg på armen, med hovudet høgt oppe. Og når ho held seg fast i noko, har ho nesten klart å setja seg heilt opp, veldig lenge. Og no har E. altså klart det, og ho hadde ikkje ein gang noko å halda seg i då ho satte seg opp. 

E. klarar også no å sitja heilt uten støtte. Det har ho lært seg i løpet av den siste måneden. Men eg prøver å la henne sitja minst mulig på golvet, for eg vil helst ikkje at ho skal begynna å aka seg rundt på rumpa. Det er jo ikkje anbefalt at babyar hoppar over krabbinga. Men det er ikkje så lett, når E. greier å setja seg opp sjølv frå ryggliggjande, og ho ikkje virkar interessert i å læra å koma seg framover på golvet, når ho ligg på magen. :unsure: Eg har sagt lenge at E. kjem sikkert til å setja seg opp før ho lærer seg å krabba, og jammen fekk eg rett! ;)

E. er fortsatt veldig glad i mat, og et alt ho får. Ho drikker også vatn frå tutekopp. Men ho er like glad i puppen som før, så eg ammar ein del enda. 

No har endelig våren kome hit for fullt, så no har dei to største jentene mine funne fram joggesko og tynne jakkar. Deilig med sol og vår! :sol:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Månadene går berre så utrulig fort unna altså! :sjokkbla: Minstejenta vart 10 mnd gammal allerede for fleire veker sidan. Og jammen har ho lært mykje nytt sidan sist eg skreiv her inne. :jepp:

Det er så fantastisk flott ver for tida. Sol kvar einaste dag i veke etter veke. Heilt fantastisk! :sol: E. har feira sin aller første 17. mai. :hjerte: Me hadde ein flott dag, og alle dei 3 jentene mine var så fine i bunader. :strix:

Ellers lærer E. nye ting nesten kvar dag. No kjem ho seg rundt overalt, og finner ting ho helst ikkje skal ha tak i. ;) Så me må passa godt på, noko som er lettare sagt enn gjort med to storesøstre i hus, som legg frå seg alle mulige slags småting rundt omkring, som vesla plukkar opp og puttar i munnen. :ohmy:

E. har ikkje heilt funne ut kva for ein måte som er best å koma seg framover på. Åling er ikkje gøy. Viss eg set henne i krabbestilling, hender det at ho krabbar litt. Men viss ho får velga sjølv, så foretrekker ho å aka seg framover på rumpa, med den eine foten fram og den andre foten bak. :biggrin: Det ser mest ut som ei blanding av krabbing og aking på rumpa. Trur ikkje heilt ho klarar å bestemma seg for kva som er best. ;) Dei siste vekene har ho kome seg så langt ho vil rundt omkring. Før det kom ho seg ikkje like langt og like raskt rundt, så då var det litt lettare å følgja med på kor ho var, og kva ho fekk tak i. E. er tydelig stolt over at ho no klarar å koma seg dit ho vil. Ho ler og smiler stort når eg sit på golvet og strekker ut armane mot henne, og ho krabbar/ålar seg i full fart mot meg! :rodmer:

Fleire gangar dei siste vekene, har E. også klart å reisa seg opp i ståande stilling, når ho sit på golvet og tar tak i ein krakk e.l. i passelig høgde. Då er ho skikkelig stolt! :ninuskapus: Men balansen er ikkje så god enda. Ho står der og sjanglar, så me må passa godt på så ho ikkje havnar i golvet med eit smell! 

Minstejenta vår har blitt veldig flink til å eta sjølv. Ho får bitar av all slags mat, bl.a brød, frukt, grønnsaker m.m. Ho er så flink til å plukka opp bitane sjølv, og puttar dei i munnen. Og så pratar ho i vei heile tida, sjølv om det meste er uforståelig for oss. ;) Mamma og nei er vel dei to orda ho brukar, som me forstår. 

På 10 månaders-kontrollen var alt fint. :) E. har ein veldig fin og jevn vektoppgang i forhold til lengda. Men ho er ei ganske slank jente, sjølv om ho er glad i mat. Eg ammar henne fortsatt ganske mykje, og trivest med det. Og det er ingenting anna som hjelper like godt som puppen, når E. er trøtt eller lei seg. ;)

Kvar dag tenker eg på kor heldige me er, som har fått denne herlige vesle jenta inn i familien vår. :hjerter_rundt: Det er ingen selvfølge at me har henne, men jammen er eg glad for at me ikkje ga opp - for premien me fekk til slutt, er den beste skatten i verden, som me aldri ville ha vore foruten! :hjerte:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Herlig oppdatering.

Tenk så sårt og etterlenget - og all redselen ... Verdens beste premie :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 25.5.2018 den 22.08, Blondie65 skrev:

Herlig oppdatering.

Tenk så sårt og etterlenget - og all redselen ... Verdens beste premie :)

 

Ja, ingen tvil om at det er verdens beste premie me har fått! :strix:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...