Gå til innhold

Draumen om tredjegullet!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ca. Nesten et svangerskap for sent ute, men gratulerer!!

Leste masse i din bok da jeg gikk gravid, men så glemte jeg den helt i babybobla. Så gøy at det klaffet og dere får tredjegullet ❤ Masse lykke til i innspurten👍

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIPPELISTE

Grønt blad: 14. juli

Synne-Marie: 15. juli

Mumsy: 17. juli

miore: 18. juli

LoveTrain: 19. juli

Jill: 20. juli

tweet: 21. juli

Weebs: 22. juli

LillyBe: 22. juli

*Frida*: 23. juli

Blondie65: 25. juli

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er tippelista klar! :smilorange: Viss det er fleire som vil henga seg på, så et det berre til å tippa ein dato - så legg eg det inn i tippelista. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.7.2017 den 9.31, maja87 skrev:

Ca. Nesten et svangerskap for sent ute, men gratulerer!!

Leste masse i din bok da jeg gikk gravid, men så glemte jeg den helt i babybobla. Så gøy at det klaffet og dere får tredjegullet ❤ Masse lykke til i innspurten👍

 

Tusen takk for det, maja87:klem: Ikkje lenge igjen no, nei. Gløymer sikkert av andre sine dagbøker her inne for ei stund eg og, når eg blir mamma igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38+0 i dag, og berre 16 dagar igjen til termin! :strix:

Eg har vore hos jordmor i dag. Fekk ei anna jordmor enn eg pleier, fordi jordmora eg vanligvis går til hadde begynt på ferie denne veka. Men det gjekk greit likevel.

Vekta mi har no gått opp igjen med 2 kg, så no er eg faktisk 1 kg tyngre enn eg var før eg gjekk litt ned i vekt. Er ganske sikker på at vektnedgangen kom av at eg hadde vore forkjølt, i dårlig form og hatt litt dårlig matlyst i fleire dagar, før forrige svangerskapskontroll. 

Symfysemålet mitt var no også høgare igjen, berre litt under gjennomsnittsstreken. Så det viser jo berre at det har veldig mykje å seia korleis babyen ligg i magen, og kven som måler. No er det to ulike jordmødre og ein lege som har målt symfysemålet mitt, og det er tydelig at alle måler forskjellig! 

Blodtrykket mitt var også fint, men litt høgare enn det har vore tidligare i svangerskapet. Men det var heilt innanfor normalen altså, så eg bekymrar meg ikkje for det. I dag var det igjen litt spor av blod i urinen, og det likar eg ikkje heilt. Har hatt det på dei to siste svangerskapskontrollane. Eg skal til legen på svangerskapskontroll i neste veke, så då tenkte eg å høyra litt kva ho tenker om det.

Fosterlyden var fin, men låg også i dag på 128 slag i minuttet. Synst fortsatt at det er litt rart, sidan den tidligare i svangerskapet har vore mykje høgare. Men eg får prøva å stola på at alt er bra likevel, sidan både jordmødre og legar har sagt at fosterlyden er heilt fin. 

Babyen låg fortsatt med hovudet ned, med rygg og rumpe på høgre side, og beina ut mot venstre side av magen. Før har hovudet leie litt skrått nedover, men i dag meinte jordmora at hovudet låg ganske rett ned. Så får håpa at det stemmer, sånn at babyen kjem seg greit ut med hovudet først. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.7.2017 den 6.25, LillyBe skrev:

Jeg tipper 22.juli 😄

 

På 7.7.2017 den 8.36, Mumsy skrev:

Jeg tipper 17. Juli:laugh:

Tippelista er oppdatert! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa ikke jordmor noe om blod i urinen? Det er vel vanligvis snakk om en urinveisinfeksjon og da bør man få en antibiotikakur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det, Mirabella? Jeg tippet at babyen kommer i dag, men kan jo hende det ikke skjer... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2017 den 8.49, Synne-Marie skrev:

Sa ikke jordmor noe om blod i urinen? Det er vel vanligvis snakk om en urinveisinfeksjon og da bør man få en antibiotikakur.

Ja, blod i urinen kan vel tyda på UVI. Men jordmora sa at når det var så lite (berre spor av blod), og heilt på slutten svangerskapet, så var det så vanlig at dei ikkje gjorde noko med det. 

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...