Gå til innhold

Draumen om tredjegullet!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 timer siden, Sisti skrev:

Så fantastisk! Gratulerer! 

Og nå ble jammen jeg verpesyk igjen... :sjenert:

Det er bare én ting å gjøre med det! Eller to da. Først skaffe deg en prøverdagbok, sååå... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2017 den 19.39, Weebs skrev:

For en spennende historie! Gleder meg til å høre resten :) 

No er resten av fødselshistorien min klar, så då er det berre til å begynna å lesa! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2017 den 20.22, Blondie65 skrev:

Hun hadde hastverk hun der! :)

Ja, litt meir hastverk enn eg hadde sett for meg! ;) Heldigvis gjekk alt veldig fint likevel. :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2017 den 23.10, Sisti skrev:

Så fantastisk! Gratulerer! 

Og nå ble jammen jeg verpesyk igjen... :sjenert:

 

På 18.7.2017 den 8.12, Weebs skrev:

Det er bare én ting å gjøre med det! Eller to da. Først skaffe deg en prøverdagbok, sååå... :nigo:

Takk for det, Sisti! :)

Ja, du høyrer kva Weebs seier! :lur:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti
På 18.7.2017 den 8.12, Weebs skrev:

Det er bare én ting å gjøre med det! Eller to da. Først skaffe deg en prøverdagbok, sååå... :nigo:

 

2 timer siden, Mirabella76 skrev:

 

Takk for det, Sisti! :)

Ja, du høyrer kva Weebs seier! :lur:

Har en mann som må overtales først, det kan bli vanskelig... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Jeg tenker tilbake på høsten og tidlig i år i den vanskelige tiden der du ikke hadde noen symptomer og var redd for at det nok en gang hadde gått galt.  Jeg er så glad så glad på dine vegne at lille E. er født og frisk og fin. Det har vært en lang prosess å komme dit. Desto større lykke og glede når det ender så godt.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti

Oi, så teit av morkaka å ikke ville komme ut på egenhånd! Hørtes ikke behagelig ut med den pressinga på magen... :haar: men så godt at det ordnet seg bra likevel! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for du deltr fødselshistorien, Mirabella. Jeg felte et par tårer, det var så vakkert å lese, spesielt når jeg har fulgt deg gjennom mislykkede forsøk og bekymringer for at det ikke skulle gå bra. Talkk for at jeg har fått følge deg på denne strabasiøse, men også fantastiske reisen! Jeg ønsker deg, lille E. og resten av familien all mulig lykke! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2017 den 18.40, Sisti skrev:

 

Har en mann som må overtales først, det kan bli vanskelig... :fnise:

Det hadde eg og. ;) Mannen min nekta lenge, men eg klarte utrulig nok å overtala han til slutt. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2017 den 18.46, Blondie65 skrev:

Jeg tenker tilbake på høsten og tidlig i år i den vanskelige tiden der du ikke hadde noen symptomer og var redd for at det nok en gang hadde gått galt.  Jeg er så glad så glad på dine vegne at lille E. er født og frisk og fin. Det har vært en lang prosess å komme dit. Desto større lykke og glede når det ender så godt.

:hjerte:

Tusen takk for fine ord, Blondie! :klem:

Ja, eg har tenkt på akkurat det samme. Etter alt eg har vore gjennom av mislykka forsøk og tidlige abortar før, så føltest det heilt usannsynlig at det skulle enda bra denne gangen.

Som du seier, så hadde eg absolutt ingen symptom i starten av dette svangerskapet, og det har vore eit dårlig tegn før. Så eg klarte virkelig ikkje å tru på at det skulle gå bra, sjølv om eg prøvde å vera positiv. :sjenert:

Etter fosterdiagnostikken i veke 12, klarte eg å begynna å gleda meg litt over å vera gravid. Og det vart enda lettare å vera positiv, når eg begynte å kjenne spark og bevegelsar i magen. :) Men heile tida har eg vore litt redd for at noko gale skulle skje, og at eg ikkje skulle enda opp med ein frisk og levande baby likevel. Så det at eg no har babyen min her hos meg, følest enda ganske uvirkelig. Frisk og fin, og heilt perfekt! :hjerte: Eg føler meg virkelig som verdens heldigaste mamma. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2017 den 18.49, Sisti skrev:

Oi, så teit av morkaka å ikke ville komme ut på egenhånd! Hørtes ikke behagelig ut med den pressinga på magen... :haar: men så godt at det ordnet seg bra likevel! 

Nei, det var alt anna enn behagelig! :( Og typisk at noko sånt skulle skje enda ein gang. Men så lenge alt enda bra, så skal eg ikkje klaga. Eg sit jo her no, med verdens finaste premie i armane mine! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2017 den 22.22, Grønt blad skrev:

Takk for du deltr fødselshistorien, Mirabella. Jeg felte et par tårer, det var så vakkert å lese, spesielt når jeg har fulgt deg gjennom mislykkede forsøk og bekymringer for at det ikke skulle gå bra. Talkk for at jeg har fått følge deg på denne strabasiøse, men også fantastiske reisen! Jeg ønsker deg, lille E. og resten av familien all mulig lykke! :strix:

Tusen takk for fine ord, Grønt blad! :klem:

Ja, det har jammen vore både ei strabasiøs og fantastisk reise, dette her! :rodmer: Veldig fint å høyra at fødselshistorien min kan bety noko for andre som har fulgt meg gjennom nedturar og oppturar. Takk for at du er ein av dei! :klem1:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt i surr, nattmating og en treåring som er sjuk og en mann som snorker I sommervarmen.. Også leser jeg litt på forum på sengekanten og svimer gjerne av innimellom. 

Jeg leste I dagboka di inatt og sovna. Drømte at jeg leste at du var gravid med fjerde på vei, og nå gikk jeg inn for å gratulere deg med enda en :P Først NÅ fatter jeg at jeg har drømt. Ah, søvnløshet. Hvor du er underholdende. 

Håpe dere koser dere overmåtes masse! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Havrekjeksen skrev:

Jeg er helt i surr, nattmating og en treåring som er sjuk og en mann som snorker I sommervarmen.. Også leser jeg litt på forum på sengekanten og svimer gjerne av innimellom. 

Jeg leste I dagboka di inatt og sovna. Drømte at jeg leste at du var gravid med fjerde på vei, og nå gikk jeg inn for å gratulere deg med enda en :P Først NÅ fatter jeg at jeg har drømt. Ah, søvnløshet. Hvor du er underholdende. 

Håpe dere koser dere overmåtes masse! 

Ha ha, artig drøm! :fnise: Eg hadde absolutt ikkje hatt noko imot ein nr. 4 på vei om ei stund. ;) Men 12 dagar etter fødselen var vel kanskje litt i tidligaste laget! :bond: Eg har ikkje ein gang nådd terminen min enda, som er om 3 dagar. ;)

Det rare er at eg faktisk allerede har tenkt tanken at eg skulle ønska at eg mot alle odds vart gravid igjen heilt naturlig, før det er for seint. :sjenert: Eg veit jo at sjansen for at det skal skje er ekstremt liten, men det må vel vera lov til å håpa? Eg er uansett kjempefornøyd med dei 3 eg har klart å få, så det ville i så fall ha blitt ein ekstra bonus å fått nr. 4. :jepp:

Me har jo også eit egg igjen på frys, som eg absolutt ikkje har lyst til at skal bli kasta. Klinikken oppbevarer nedfrosne egg i 5 år. Så viss me ikkje brukar egget innan den tid, er det for seint. Vil jo tru at eg kan få sett inn det egget om eg vil, sjølv om eg har fylt 40? For aldersgrensa klinikkane har sett for forsøk, gjeld vel forsøk med medisinering og egguttak? Egg som allerede er henta ut og frose ned, kan vel uansett setjast inn så lenge ein har ein normal syklus og ikkje har kome i overgangsalderen, reknar eg med. :vetikke:

Spørsmålet er jo sjølvsagt om eg nokon gang får mannen min med på å setja inn det siste nedfrosne egget, og om han går med på å ikkje bruka prevensjon i åra framover. :unsure: Men akkurat det giddar eg ikkje å tenka på akkurat no. For øyeblikket har eg meir enn nok med å kosa meg, og nyta dagane saman med lille E. og resten av familien min. :hjerte: Eg synst denne første tida med ny baby er heilt spesiell, og går så altfor fort! Så eg vil berre prøva å nyta tida framover mest mulig, for dette blir sannsynligvis siste gangen eg har ein nyfødt baby i hus, som eg er mamma til! :rodmer:

Høyrest ut som du har hatt ei slitsom natt. :troest: Håpar treåringen er bedre i dag, og at du får deg litt søvn i løpet av dagen. Eg har vore veldig heldig så langt, med ein baby som kun våknar ein gang i løpet av natta, og vil ha mat. :) Ikkje sikkert det fortset slik, så eg får berre nyta det så lenge det varer. :jepp:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg termin! :jepp: Rart å tenka på at det først var i dag jenta mi skulle bli født. Eg har jo allerede ein 15 dagar gammal baby i hus, og føler at ho har vore ein del av familien vår lenge. :hjerte: 

E. har stort sett vore ein rolig baby så langt, og har sove mykje. Men ho har hatt nokre dagar no der ho har vore meir urolig. Då våknar E. kort tid etter at ho har sovna, og griner. Så då blir det veldig mykje amming i løpet av dagen, for å få ein fornøyd baby. ;)

Nettene har heldigvis vore fine, med kun 1-2 oppvåkningar i løpet av natta, sjølv på dei urolige dagane ho har hatt i det siste. Mistenker at dei dagane der E. ikkje finner roen, kan koma av at ho har vondt i magen. Får berre håpa at det ikkje blir verre, og at det går seg til.

Kjenner at eg er litt redd for kolikk. Storesøster var kjemperolig dei 2 første vekene. Så fekk ho kolikk, og skreik heile kveldane og nettene i 2 månader! :( Det var ekstremt slitsomt, så håpar virkelig me slepper noko sånt igjen. Mellomsøster var veldig rolig som baby, me hadde ikkje ei einaste våkenatt med henne. Så det blir spennande å sjå korleis det blir denne gangen.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Mirabella76 skrev:

I dag har eg termin! :jepp: Rart å tenka på at det først var i dag jenta mi skulle bli født. Eg har jo allerede ein 15 dagar gammal baby i hus, og føler at ho har vore ein del av familien vår lenge. :hjerte: 

E. har stort sett vore ein rolig baby så langt, og har sove mykje. Men ho har hatt nokre dagar no der ho har vore meir urolig. Då våknar E. kort tid etter at ho har sovna, og griner. Så då blir det veldig mykje amming i løpet av dagen, for å få ein fornøyd baby. ;)

Nettene har heldigvis vore fine, med kun 1-2 oppvåkningar i løpet av natta, sjølv på dei urolige dagane ho har hatt i det siste. Mistenker at dei dagane der E. ikkje finner roen, kan koma av at ho har vondt i magen. Får berre håpa at det ikkje blir verre, og at det går seg til.

Kjenner at eg er litt redd for kolikk. Storesøster var kjemperolig dei 2 første vekene. Så fekk ho kolikk, og skreik heile kveldane og nettene i 2 månader! :( Det var ekstremt slitsomt, så håpar virkelig me slepper noko sånt igjen. Mellomsøster var veldig rolig som baby, me hadde ikkje ei einaste våkenatt med henne. Så det blir spennande å sjå korleis det blir denne gangen.

Så fint å høre at alt er bra ❤ satser på at dere slipper unna kolikk nå, det høres forferdelig ut 😬 Nyt dagene ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2017 den 7.24, LillyBe skrev:

Så fint å høre at alt er bra ❤ satser på at dere slipper unna kolikk nå, det høres forferdelig ut 😬 Nyt dagene ❤

Ikkje noko kjekt med kolikkbaby, nei. :( Ser heldigvis ut som om me slepper det denne gangen. :) Lillesøster har berre hatt enkelte dagar innimellom, der ho ha vore ganske urolig og sannsynligvis hatt vondt i magen. Men dei fleste dagar er ho rolig og fornøyd, og det er aldri noko grining om natta. :) Så me kosar oss masse med vesla! :hjerte:

 

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk Mirabella, da vi i november fikk satt inn embryoene våre, og vi var engstelige, spente og vi torde ikke være optimistiske... Så fikk vi begge to blå, og vi begynte såvidt å tørre snakke om den datoen i sommer vi begge skulle få et lite nurk, om alt gikk bra... Og nå er vi her, begge to og med hver vår lille E.! ❤ Vi hadde termin ca. samtidig, men min lille E. valgte å komme litt senere enn din 😁 Ved siden av meg nå ligger et lite lykketroll med masse mørkt hår, som blir hele én uke idag. Måtte bare skrive til deg, siden vi fulgte hverandre sånn i starten, og si at VI GREIDE DET! ❤💕 Ønsker deg og familien din en fortsatt fin sommer og all hell og lykke for din lille E. 😊❤

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...