Gå til innhold

Draumen om tredjegullet!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Damn girl! Ska si du produserer mange egg! Er det sjansje for at du blir overstimulert fordi du fikk ut så mange egg? Mener å ha hørt noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 egg!!  Hjelpe meg. Det bør jo bare være noen flotte egg i den hønsekurven ;) Det blir spennende å høre hvordan det er gått med eggene i morgen, krysser fingrene for god befruktning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, få dem til å sette inn mange. Så blir du Norges "octomum" og får deg reality-show og vi i dagboka får tshirts med logo fra serien på, og får være med på før-premierer til sesongåpningene og sånt! 

Jaaa! Seks egg? Du er med? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kokos skrev:

Dette er så spennende! :hoppe: Veldig gode nyheter at sædprøven var bedre enn sist, og vi må jo bare satse på at det er noen egg av høy kvalitet når du fikk ut så mange. :jepp: Det må være nervepirrende å vente på telefon fra klinikken i morgen, håper så inderlig du får gledelige nyheter!

Fortsetter å krysse alt jeg har for at dette skal gå veien! :duskedame:

Takk! :klem:

Ja, dette er superspennande, og ganske skummelt! :bond: Eg kjem til å vera skikkelig nervøs i morgon tidlig, mens eg ventar på telefon frå klinikken! :unsure: Det bør jammen vera nokon egg av god kvalitet, ja - så ikkje all stikkinga mi for å modna alle egga er til ingen nytte. :jepp:

Kjekt at sædprøven var litt bedre enn sist ja, sjølv om det var litt lavt antal sædceller i prøven mannen min leverte. :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Weebs skrev:

Dette her blir spennende! 25 egg! :hakeslepp: Vilt! :) 

Gleder meg til å lese her i morgen og onsdag :bond:

Ja, det er egentlig litt vilt! :tongue: Eg er tydeligvis ei skikkelig eggproduksjonsmaskin, når det virkelig gjelder. :fnise: Skulle egentlig ikkje tru det, med tanke på alderen min, og at eg har tatt ganske lav medisidose. Men eg vil heller ha for mange enn for få egg, så eg bør vel vera fornøyd. :)

Håpar virkelig at eg kan koma med gode nyhetar her inne i morgon! :tommel:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Susa skrev:

Damn girl! Ska si du produserer mange egg! Er det sjansje for at du blir overstimulert fordi du fikk ut så mange egg? Mener å ha hørt noe om det?

Ja, eg vart overraska sjølv over den enorme eggproduksjonen min. ;) Kanskje ikkje så rart likevel, at eg har hatt store mengder eggløysingsslim i lang tid før egguttaket? :fnise:

Legen sa ingenting om at eg kunne vera overstimulert, så eg veit rett og slett ikkje. :vetikke: Men eg veit jo at det kan skje, når ein produserer så mange egg. Trur kanskje legen ser på eggstokkane under egguttak/innsett. Og viss alt ser fint ut, så er de forhåpetligvis ingen fare for overtimulering. 

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Harlekin skrev:

25 egg!!  Hjelpe meg. Det bør jo bare være noen flotte egg i den hønsekurven ;) Det blir spennende å høre hvordan det er gått med eggene i morgen, krysser fingrene for god befruktning!

Takk for det! :klemmer: Får håpa at mange egg blir befrukta, og at dei ikkje fell frå før innsett/nedfrysing. 

Ja, litt av ein overraskelse med så mange egg! :bond: Viss det ikkje er nokon toppkvalitetsegg blant dei 25 egga, så blir eg skikkelig skuffa altså. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Havrekjeksen skrev:

Ooh, få dem til å sette inn mange. Så blir du Norges "octomum" og får deg reality-show og vi i dagboka får tshirts med logo fra serien på, og får være med på før-premierer til sesongåpningene og sånt! 

Jaaa! Seks egg? Du er med? :D

:hoho:

Ja, det ville nok ha blitt tidenes reality-show! :ler2: Og 6 egg inn, det er jo ingenting for ei eggmaskin som meg. ;) Så jada, klart eg er med! :danse:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Mirabella76 skrev:

:hoho:

Ja, det ville nok ha blitt tidenes reality-show! :ler2: Og 6 egg inn, det er jo ingenting for ei eggmaskin som meg. ;) Så jada, klart eg er med! :danse:

Ooh, dette reality-showet gleder jeg meg til! :popcorn: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Kokos skrev:

Ooh, dette reality-showet gleder jeg meg til! :popcorn: :ler:

Ja, du kan berre begynna å forbereda deg til førpremieren - du er sjølvsagt invitert du og! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Pottah skrev:

Ville bare stikke hodet innom, heihei:)

 

Hei, og velkommen hit! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har nettopp fått telefon frå klinikken, og eg fekk kjempegode nyhetar. smil.gif Av dei 25 egga mine som vart henta ut på egguttaket i går, hadde 17 av egga blitt befrukta! jippi.gif No er eg så utrulig glad og letta. :hoppe:

No gjenstår det å sjå kor mange av egga som klarar seg vidare. Forrige gang hadde eg også veldig god befruktning. Men nesten alle egga falt frå etter kvart, så eg sat kun igjen med to egg til slutt. paranoid.gif

Ein del av egga mine hadde visst blitt befrukta ved hjelp av IVF, og resten med ICSI. Sidan eg hadde så mange egg å ta av, så valgte dei å gjera det sånn. Sædprøven var ikkje like dårlig som sist heller, og det er jo også veldig positivt. smil.gif

Eg har egentlig time til innsett i morgon. Men det kunne henda at dei valgte å dyrka alle egga vidare til torsdag, sidan eg hadde så mange egg å ta av. Dei ringer meg i så fall i morgon tidlig, viss det blir noko av. Dei måtte berre sjå an egga til i morgon først, og sjå kor mange som overlevde til då. Viss eg ikkje høyrte noko frå dei i morgon tidlig, så skulle eg møta opp til den avtalte timen eg har til innsett i morgon formiddag. :jepp:

Dette her er så spennande, nesten for spennande, for å vera heilt ærlig! hyper.gif

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17! Sinnsykt bra. Jeg blir helt sjokka av tallene her inne. Jeg ble såå glad av ett ensomt egg som lå klar hos meg på fredag, liksom :fnise: Dette er spennende for alle oss andre også :biggrin: Håper mange av dem klarer seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Weebs skrev:

17! Sinnsykt bra. Jeg blir helt sjokka av tallene her inne. Jeg ble såå glad av ett ensomt egg som lå klar hos meg på fredag, liksom :fnise: Dette er spennende for alle oss andre også :biggrin: Håper mange av dem klarer seg. 

Ja, eg blir litt sjokka eg og! :sjokkbla: Heilt utrulig egentlig, at så mange av egga har blitt befrukta. ;) Men etter forrige egguttak, har eg erfart at det er dei neste dagane som er dei mest kritiske, og at det er mange egg som fell frå etter kvart. Så eg tør ikkje jubla altfor høgt heilt enda. :sjenert: Men så langt ser alt veldig bra ut, og det er eg utrulig glad for! :smilbla:

Så kryssar eg fingrane for det eine egget ditt! :tommelopp: Kan ikkje forventa meir enn eitt egg i naturlig syklus, veit du. ;) Og kanskje det faktisk er gullegget som ligg og ventar der inne denne gangen? :) Har du hatt eggløysing enda forresten?

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var hos gynekolog for celleprøve på fredag så det ut som jeg sannsynligvis kom til å ha eggløsning på lørdag. Så han mente vi burde ha sex fredags kveld eller lørdag. Men mannen skulle reise vekk fra fredag til søndag, så vi fikk bare skvist inn et ligg fredags formiddag og søndag kveld. Krysser alle kroppsdeler jeg har for at det var nok! 3 DPO i dag og jeg føler tiden går tregt allerede. Tenkte nettopp at jeg må vel nærme meg 12 DPO snart?? :bond:

Dette greiene her kan ikke være godt for hjertet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Weebs skrev:

Når jeg var hos gynekolog for celleprøve på fredag så det ut som jeg sannsynligvis kom til å ha eggløsning på lørdag. Så han mente vi burde ha sex fredags kveld eller lørdag. Men mannen skulle reise vekk fra fredag til søndag, så vi fikk bare skvist inn et ligg fredags formiddag og søndag kveld. Krysser alle kroppsdeler jeg har for at det var nok! 3 DPO i dag og jeg føler tiden går tregt allerede. Tenkte nettopp at jeg må vel nærme meg 12 DPO snart?? :bond:

Dette greiene her kan ikke være godt for hjertet :ler:

Det blir spennande dagar for deg og framover no då. :jepp: Me får heia på kvarandre! :duskedame:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 befruktede egg, så herlige nyheter!:hoppe: Da må det jo være gode sjanser. Utrolig spennende! :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Harlekin skrev:

Gratulerer så mye med flott befruktning! 

 

2 timer siden, Kokos skrev:

17 befruktede egg, så herlige nyheter!:hoppe: Da må det jo være gode sjanser. Utrolig spennende! :nigo: 

Takk for det! :klem:

Ja, eg håpar virkelig at det blir ein liten baby av minst eitt av egga mine denne gangen! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...