Gå til innhold

Draumen om tredjegullet!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skulle akkurat til å kommentere at det gikk kjapt, og ble full av forhåpninger hvis prøven til mannen viser seg å være bånn i bøtta. Men dere tar privat, ja! Vel, vel. 

Spennende å høre om denne prosessen altså! Jeg har på en måte innstilt meg litt på at vi må gjennom det siden mannen og eksen måtte det. Så jeg er nysgjerrig på hvordan det egentlig foregår :) 

Lykke til! Håper det funker fett :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
13 timer siden, Harlekin skrev:

Tenk at du er i gang allerede! Det var fort ;) Men jeg er jo vant til ventetiden i det offentlige ... Skjønner godt følelsen av ambivalens, slik hadde jeg det også. Jeg ville gi opp underveis og følte ofte at det ikke var verd det. Men jeg vet jeg ville ha angret om jeg ikke gjorde mitt ytterste og brukte de 3 forsøkene vi hadde rett på. Det synes jeg du også skal. Hvis det ikke går, så har du i alle fall ikke latt noe være uprøvd. Masse lykke til!

Takk for det! :klem:

Eg synst som sagt at den siste månaden har gått seint. Me kunne ha fått nytt forsøk med ein gang, om me hadde hatt lyst (etter fryseforsøket vårt i desember). Men då var eg absolutt ikkje klarar for det, etter at eg vart innlagt på sykehuset med sprukne cystar rett før jul. Og syklusen etter var mannen min på jobb i Nordsjøen til feil tid. Så dette er faktisk 3. syklusen etter fryseforsøket vårt, så eg synst det var på tide med nytt forsøk no! ;)

Eg er klar over at ein ikkje kan velga heilt sjølv, når ein har forsøk i det offentlige. Så sånn sett er me jo heldige som brukar privat klinikk, og kan velga heilt sjølv når me vil starta opp med nytt forsøk. :)

Me har betalt masse pengar for ein pakke som inkluderer 3 ferskforsøk. Så det er ingen som helst tvil om at eg skal bruka opp dei forsøka me har betalt for! ;) Håpar berre det klaffar før alle forsøka våre er oppbrukt. For mannen min vil ikkje vera med på fleire forsøk, om me ikkje har fått klaff når alle forsøka våre er brukt opp. :sukk: Det er derfor eg føler eit sånt press om at me må få det til snart! Orkar ikkje tanken på å måtte gi opp, uten å ha fått baby i magen. :trist:

Endret av Mirabella76
Skrevet (endret)
13 timer siden, Weebs skrev:

Jeg skulle akkurat til å kommentere at det gikk kjapt, og ble full av forhåpninger hvis prøven til mannen viser seg å være bånn i bøtta. Men dere tar privat, ja! Vel, vel. 

Spennende å høre om denne prosessen altså! Jeg har på en måte innstilt meg litt på at vi må gjennom det siden mannen og eksen måtte det. Så jeg er nysgjerrig på hvordan det egentlig foregår :) 

Lykke til! Håper det funker fett :hoppe:

Takk for det! :klem:

Me brukar privat klinikk, ja. ;) Har ikkje noko anna valg. Eg og mannen min får ikkje forsøk i det offentlige, sidan me har to barn saman frå før.

Håpar prøven til mannen din er bedre enn du fryktar. :klem: Viss ikkje, så er det iallfall godt å vita at det er hjelp å få! :) Du må gjerne følgja med her inne, for å få litt innsikt i korleis eit prøverørsforsøk foregår. Greit å vera litt forberedt, i tilfelle det skulle bli aktuelt for deg og. ;)

Endret av Mirabella76
Skrevet (endret)

I dag har eg sett den aller første Menopur-sprøyta denne runden. Så då er eg for alvor i gang med vårt 2. ferskforsøk! :tommelopp:

Endret av Mirabella76
Skrevet (endret)
14 timer siden, Kokos skrev:

Spennende, lykke til! :hoppe: 

Tusen takk, Kokos! :klemmer:

Då eg tok den første Menopur-sprøyta i går, gjorde det nesten ikkje vondt. I dag derimot, svei det skikkelig. :( Gjer fortsatt litt vondt, sjølv om det er over ein time sidan eg sette sprøyta. :sprettoy:

Rart å vera stikkar igjen. Føler meg nesten som ein narkoman, når eg sit der med sprøytene mine om kveldane, og stikker meg sjølv til eg ser ut som ei nålepute! :ohmy: :tongue:

Endret av Mirabella76
Skrevet
Den 17.02.2016 at 23.51, Mirabella76 skrev:

I dag har eg sett den aller første Menopur-sprøyta denne runden. Så då er eg for alvor i gang med vårt 2. ferskforsøk! :tommelopp:

Lurer på hvordan ivf og medisinering fungerer. For eksempel, ejg skal ringe inn mensen i mars. Betyr det da at jeg får en plan og medisiner før min neste syklus starter? Hvordan ellers fikk du tilgang til medisiner så langt? Er man på en måte et skritt i forveien i prosessen når det gjelder planlegging og gjennomføring?

Jeg har ingen erfaring med dette :)

Skrevet (endret)
6 timer siden, Enamorada skrev:

Lurer på hvordan ivf og medisinering fungerer. For eksempel, ejg skal ringe inn mensen i mars. Betyr det da at jeg får en plan og medisiner før min neste syklus starter? Hvordan ellers fikk du tilgang til medisiner så langt? Er man på en måte et skritt i forveien i prosessen når det gjelder planlegging og gjennomføring?

Jeg har ingen erfaring med dette :)

Så spennande at du også snart skal i gang med forsøk! :) Det er mykje å setja seg inn i heilt i starten. Men det går heldigvis lettare, etter kvart som du kjem inn i det. :)

Me hadde ein samtale med legen ved klinikken ei stund før me starta opp med første forsøk. Då vart det også tatt UL på meg, og mannen min måtte ta ein sædprøve. Etter denne samtalen/undersøkelsen lagde legen ein plan for det første forsøket vårt. Og me fekk tilsendt papir og resept på medisinar i posten, kort tid etterpå. Så skulle eg ringa inn mens den syklusen me skulle starta opp med forsøk, slik du har fått beskjed om å gjera no.

Eg ringte klinikken den dagen mensen kom, og fekk då beskjed om å starta med hormonsprøyter dagen etter, på syklusdag 2. Medisinane hadde eg kjøpt på apoteket på forhånd, sidan eg hadde fått resepten på medisinane i posten i god tid før me skulle ha vårt første forsøk. 

Så spørsmålet mitt er om du har fått tilsendt resept på medisinar, eller ikkje? Høyrest jo ikkje sånn ut, med tanke på det du skriv. I så fall, viss du ikkje har det, så ville eg ha ringt klinikken og etterlyst resepten. Ellers rekker du kanskje ikkje å få kjøpt inn medisinane i tide, sidan det er vanlig å starta på medisinar syklusdag 2 eller 3 - så det blir for seint å etterlysa resept på medisinane den dagen du ringer inn mens. Har du forresten vore på ein sånn utredningssamtale/undersøkelse på klinikken, og fått ein plan for dette første forsøket? Og har du fått vita om du skal ha kort eller lang protokoll, kva slags medisinar/sprøyter du skal ta, og kor stor dose du skal ta per dag?

Er det noko meir du lurer på, så er det berre til å spørja - så skal eg svara deg så godt eg kan. :)

Lykke til! 😀 

Endret av Mirabella76
Skrevet
8 timer siden, Mirabella76 skrev:

Så spennande at du også snart skal i gang med forsøk! :) Det er mykje å setja seg inn i heilt i starten. Men det går heldigvis lettare, etter kvart som du kjem inn i det. :)

Me hadde ein samtale med legen ved klinikken ei stund før me starta opp med første forsøk. Då vart det også tatt UL på meg, og mannen min måtte ta ein sædprøve. Etter denne samtalen/undersøkelsen lagde legen ein plan for det første forsøket vårt. Og me fekk tilsendt papir og resept på medisinar i posten, kort tid etterpå. Så skulle eg ringa inn mens den syklusen me skulle starta opp med forsøk, slik du har fått beskjed om å gjera no.

Eg ringte klinikken den dagen mensen kom, og fekk då beskjed om å starta med hormonsprøyter dagen etter, på syklusdag 2. Medisinane hadde eg kjøpt på apoteket på forhånd, sidan eg hadde fått resepten på medisinane i posten i god tid før me skulle ha vårt første forsøk. 

Så spørsmålet mitt er om du har fått tilsendt resept på medisinar, eller ikkje? Høyrest jo ikkje sånn ut, med tanke på det du skriv. I så fall, viss du ikkje har det, så ville eg ha ringt klinikken og etterlyst resepten. Ellers rekker du kanskje ikkje å få kjøpt inn medisinane i tide, sidan det er vanlig å starta på medisinar syklusdag 2 eller 3 - så det blir for seint å etterlysa resept på medisinane den dagen du ringer inn mens. Har du forresten vore på ein sånn utredningssamtale/undersøkelse på klinikken, og fått ein plan for dette første forsøket? Og har du fått vita om du skal ha kort eller lang protokoll, kva slags medisinar/sprøyter du skal ta, og kor stor dose du skal ta per dag?

Er det noko meir du lurer på, så er det berre til å spørja - så skal eg svara deg så godt eg kan. :)

Lykke til! 😀 

Vi har vært til forsamtale med ny ul og sædprøve, ja. Legen tok også AMH blodprøve og sa de skal se hvor mye medisiner jeg skal ha og lage en pla. Jeg visste ikke at det skulle gjøres på stedet. Så jeg fikk ingen resepter elns.

Selv om jeg skal ringe i mars, så er oppstart i syklusen etter det igjen, har jeg forstått. Hun nevnte i alle fall at det var 2 mnd. ventetid. Så jeg vil tro at medisineringen blir mestemt uten meg i min neste syklus slik at jeg kan starte i april. Eller bør jeg ringe?

Skrevet
3 timer siden, Enamorada skrev:

Vi har vært til forsamtale med ny ul og sædprøve, ja. Legen tok også AMH blodprøve og sa de skal se hvor mye medisiner jeg skal ha og lage en pla. Jeg visste ikke at det skulle gjøres på stedet. Så jeg fikk ingen resepter elns.

Selv om jeg skal ringe i mars, så er oppstart i syklusen etter det igjen, har jeg forstått. Hun nevnte i alle fall at det var 2 mnd. ventetid. Så jeg vil tro at medisineringen blir mestemt uten meg i min neste syklus slik at jeg kan starte i april. Eller bør jeg ringe?

Høyrest ut som om alt er i orden då, viss du har vore på forsamtale, og legen skulle laga ein plan. Eg fekk heller ikkje resept på medisinane då me var på utredningssamtale. Eg fekk resepten tilsendt i posten kort tid etterpå. 

Eg trudde du meinte at du skulle ha første forsøk i mars, og skulle begynna på medisinar i den syklusen. Og då ville det ha hasta litt med å få resepten. For du kunne jo ikkje ha ringt inn mensen ein dag, og så starta på medisinar dagen etter, viss du ikkje hadde fått nokon resept på forhånd.

Viss eg skjønnar deg rett no, så skal du altså ringa klinikken når mensen kjem i mars, men det er først i aprilsyklusen du skal starta på medisinar? I så fall er alt heilt ok. :) Då ringer du klinikken når du får mensen i mars. Så får du sikkert vita litt meir då om kva medisinar du skal ta o.l. Og viss han/ho du snakkar med ikkje seier noko om resepten, så spør du berre om du kan få tilsendt resepten i posten snart, sånn at du har den i god tid før oppstart av første forsøk. Då skal alt vera i orden! :)  

Så du treng altså ikkje å stressa med noko enda, viss du startar opp med forsøk først i april. Du tar alle spørsmål og ting du lurer på, når du ringer inn mens i mars. :)

Skrevet
3 minutter siden, Mirabella76 skrev:

Viss eg skjønnar deg rett no, så skal du altså ringa klinikken når mensen kjem i mars, men det er først i aprilsyklusen du skal starta på medisinar? I så fall er alt heilt ok. :) Då ringer du klinikken når du får mensen i mars. Så får du sikkert vita litt meir då om kva medisinar du skal ta o.l. Og viss han/ho du snakkar med ikkje seier noko om resepten, så spør du berre om du kan få tilsendt resepten i posten snart, sånn at du har den i god tid før oppstart av første forsøk. Då skal alt vera i orden! :)  

Så du treng altså ikkje å stressa med noko enda, viss du startar opp med forsøk først i april. Du tar alle spørsmål og ting du lurer på, når du ringer inn mens i mars. :)

Når jeg tenker meg om, så mener jeg å huske også at jeg skal starte med nesespray på cd21 i den aktuelle syklusen. Jeg forstod det slik at det blir i april, medisiner i mai og så uttak/innsett i juni.

Noen ganger stresser jeg med at tiden går sakte. Andre ganger håper jeg å få mer tid til å prøve på egenhånd. Jeg vil tro det er bare denne syklusen vi har for å prøve å bli gravid uten hjelp. Når jeg starter på medisiner i april-mai, da kan vi jo ikke prøve selv i tillegg :)

Skrevet (endret)
5 timer siden, Enamorada skrev:

Når jeg tenker meg om, så mener jeg å huske også at jeg skal starte med nesespray på cd21 i den aktuelle syklusen. Jeg forstod det slik at det blir i april, medisiner i mai og så uttak/innsett i juni.

Noen ganger stresser jeg med at tiden går sakte. Andre ganger håper jeg å få mer tid til å prøve på egenhånd. Jeg vil tro det er bare denne syklusen vi har for å prøve å bli gravid uten hjelp. Når jeg starter på medisiner i april-mai, da kan vi jo ikke prøve selv i tillegg :)

Ok, då skal du nok ha lang protokoll, sidan du skal starta med medisinar på CD 21. Då startar du med nasespray, som du tar i nokre veker, før du startar opp med sprøyter. Eg har ikkje hatt lang protokoll sidan januar 2012, då me prøvde på nr. 2, og me hadde vårt første prøverørsforsøk. Eg vart overstimulert den gangen, så etter det har det kun blitt kort protokoll på meg.

Ved kort protokoll går alt mykje raskare. Eg slepper å gå på nasespray først, men kan starta rett på sprøyter i starten av syklusen. Forrige gang hadde eg egguttak på CD 13. Då hadde eg tatt sprøyter sidan CD 2, og ingenting før det. På CD 6 (som faktisk er i dag), skal eg i tillegg begynna på Orgalutran, som skal forhindra spontan eggløysing. Det er sprøyter, som har samme virkning som nasesprayen. 

Kryssar fingrane for at dåke klarar det på eiga hand før april! :tommelopp: Viss ikkje, så er det jo greit  å vita at det er hjelp å få. :)

Endret av Mirabella76
Skrevet (endret)

Alt har gått fint så langt dette forsøket, heilt fram til i går. Då skjedde det noko som eg synst var litt merkelig, og no føler eg meg berre meir og meir sikker på at dette forsøket allerede er over, nesten før det har begynt. :trist:

I går kveld på syklusdag 7 (sprøytedag 6) skulle eg setja mi første Orgalutransprøyte, som skal hindra spontan eggløsning. Sette den første Orgalutransprøyta på samme syklusdag forrige gang og, og det gjekk heilt fint. Denne gangen derimot, trur eg rett og slett det vart for seint, og at eg burde ha sett den første sprøyta dagen før.

Det som skjedde, var at i går formiddag hadde eg ein del EL-slim då eg var på do. Synst det var litt merkelig med EL-slim så tidlig i syklusen, men rekna med at det kom av at egga modnast fint, så eg tenkte ikkje noko meir over det. Heilt til i går ettermiddag, då eg plutselig fekk ganske sterke eggløsningssmerter, som varte i fleire timar. Det kjentest 100% ut som sånne smerter eg får når eg har eggløsning. Og då kom eg plutselig på at eg hadde hatt EL-slim tidligare på dagen. 

Så det eg fryktar no, er at egga mine har modnast i rekordfort denne gangen, og at eg fekk ei spontan eggløsning i går ettermiddag, ikkje mange timane før eg skulle setja den første Orgalutransprøyta, som nettopp skal forhindra spontan eggløsning. I så fall er heile forsøket vårt spolert. :sukk:

Eg fekk ikkje ringt klinikken går, sidan det ikkje er telefontid så seint på dagen. Så eg sette både Menopursprøyta og den første Orgalutransprøyta i går kveld. I dag ringte eg klinikken. Sykepleiaren eg snakka med synst det høyrtest rart ut viss eg hadde hatt ei spontan eggløsning så tidlig i syklusen, men ho kunne sjølvsagt ikkje seia noko heilt sikkert. Ho skulle høyra med legen. Viss eg ikkje høyrte noko meir, så skulle eg ta sprøytene i kveld og, så har eg UL-time i morgon. Ho trudde ikkje at det var skadelig å ta sprøytene, sjølv om eg hadde hatt spontan eggløysing. Ho sa at smertene eg hadde kjent i går kunne koma av at det jobba ekstra godt i den høgre eggstokken (der eg alltid kjenner EL-smerter).

Så noko sikkert svar får eg ikkje før på UL i morgon. :( Må innrømma at eg er veldig pessimistisk no. EL-slim kombinert med ganske sterke EL-smerter i går, kan umulig vera noko bra tegn. :trist: Orkar ikkje å tenka for mykje på det, for då blir eg berre så lei og frustrert. Men UL i morgon, som eg har venta spent på, blir nok ingen positiv opplevelse, fryktar eg. :(

Det verste var nesten at natt til i går drøymte eg at eg var på UL, og så var det null egg å sjå, og forsøket vart avbrutt! :( Ein skikkelig guffen draum, for det føltest så virkelig. Var glad då eg våkna, og skjønte at det berre var ein draum. Heilt til eg fekk EL-slim og eggløsningssmerter seinare på dagen. Då begynte eg for alvor å frykta at eg er sanndrømt, og det fryktar eg fortsatt! :cry3:

Endret av Mirabella76
Skrevet

Under alle mine forsøk har jeg hatt typiske EL-smerter og EL-slim som har gjort meg redd for at eggløsningen har startet av seg selv. Men når jeg kommer på UL, er alt bra. Eggene har aldri løsnet for tidlig, selv om jeg har bekymret meg for dette hver gang. Jeg tror ikke det er vanlig at dette skjer, Mirabella, og ikke så tidlig. Krysser fingrene for at alt er bra i morgen!

Skrevet (endret)
18 minutter siden, Harlekin skrev:

Under alle mine forsøk har jeg hatt typiske EL-smerter og EL-slim som har gjort meg redd for at eggløsningen har startet av seg selv. Men når jeg kommer på UL, er alt bra. Eggene har aldri løsnet for tidlig, selv om jeg har bekymret meg for dette hver gang. Jeg tror ikke det er vanlig at dette skjer, Mirabella, og ikke så tidlig. Krysser fingrene for at alt er bra i morgen!

Forrige forsøk skulle eg ha egguttak på ein mandag. Då fekk eg masse EL-slim og kraftige EL-smerter lørdagen før egguttak. Det var vel på syklusdag 11. Hugsar at eg synst det var litt skummelt. Men forskjellen frå denne gangen, var jo at då tok eg Orgalutran, og hadde tatt det i fleire dagar. Så eg visste jo at sjølv om kroppen var klar for eggløsning allerede då, så ville Orgalutranen hindra at det skjedde. Og det stemte jo.

Det som eg synst er skummelt denne gangen, er at EL-slimet og EL-smertene kom før eg rakk å setja den første Orgalutransprøyta. Dermed var det ingenting som kunne hindra ei eventuell spontan eggløsning. :(

Eg veit at det er uvanlig tidlig med eggløsning på syklusdag 7, sjølv etter bruk av hormonsprøyter. Men smertene var heilt identiske med dei smertene eg kjenner den dagen eg får eggløsning. Og så hadde eg EL-slim i tillegg. Eg har ikkje hatt noko meir EL-slim eller smerter i dag heller, noko eg ser på som eit dårlig tegn. For det tyder på at eggløsninga allerede kan vera overstått.

Eg veit at sjansen er minimal for at noko sånt kan skje, men eg trur rett og slett at eg har hatt skikkelig uflaks! :sukk: Ikkje noko anna å gjera enn å venta på UL i morgon. Eg som hadde gleda meg, no berre gruar eg meg! :(

Endret av Mirabella76
Skrevet (endret)

Blankt, seigt slim når eg var på do no nettopp, som såg ut som EL-slim. Så kanskje det er eit lite håp likevel? :vetikke:

Fytti grisen, dette er nervepirrande altså! Eg kjem sikkert nesten til å besvima av nervøsitet før UL i morgon. :unsure: 

Endret av Mirabella76
Skrevet

Jeg har jo bare hatt ett forsøk, men hadde EL-smerter hele tiden da, så høres ikke unormalt ut. Husk at eggstokkene også påvirkes under forsøket, og det er ikke rart om de blir ømme og gjør vondt. Ikke ta sorgene på forskudd nå. :)

Skrevet (endret)
1 time siden, Sisti skrev:

Jeg har jo bare hatt ett forsøk, men hadde EL-smerter hele tiden da, så høres ikke unormalt ut. Husk at eggstokkene også påvirkes under forsøket, og det er ikke rart om de blir ømme og gjør vondt. Ikke ta sorgene på forskudd nå. :)

Det var litt godt å høyra. :) Men eg kjente ingenting så tidlig, forrige gang me hadde forsøk. Då fekk eg EL-slim og EL-smerter først på syklusdag 11 (trur eg det var), to dagar før egguttak. Og då hadde eg tatt Orgalutran i fleire dagar allerede, så det var ingen fare for spontan eggløysing.

Men eg kryssar fingrane for at det berre er normale smerter, som kjem av at så mange egg skal veksa og modnast i eggstokkane samtidig. Eg har blitt bittelitt roligare etter å ha sett noko eg trur er EL-slim to gangar i dag. Eg pleier nemlig aldri å ha EL-slim etter at eggløysinga er overstått. Så eg håpar, håpar, håpar at egga fortsatt er der inne! :pls:

Endret av Mirabella76
Skrevet (endret)

Harlekin og Sisti: Har dåke gått på nasespray eller Orgalutran, når dåke har kjent EL-smerter første gangen under forsøk? Det eg synst er litt skummelt, er at EL-smertene og slimet kom allerede før eg hadde begynt på Orgalutran. Og nasespray har eg ikkje tatt i det heile tatt, sidan eg har kort protokoll. Så då var det jo ingenting som kunne hindra ei spontan eggløysing i går. 

Endret av Mirabella76
Skrevet
2 timer siden, Mirabella76 skrev:

Harlekin og Sisti: Har dåke gått på nasespray eller Orgalutran, når dåke har kjent EL-smerter første gangen under forsøk? Det eg synst er litt skummelt, er at EL-smertene og slimet kom allerede før eg hadde begynt på Orgalutran. Og nasespray har eg ikkje tatt i det heile tatt, sidan eg har kort protokoll. Så då var det jo ingenting som kunne hindra ei spontan eggløysing i går. 

Hadde kort protokoll. Syns å huske jeg kjente litt før jeg begynte på orgalutran, og så ble det gradvis "verre" frem mot uttak. Men jeg tenkte aldri over det så nøye, så kan ikke si noe sikkert. Prøv å senke skuldrene litt, det er uansett ingenting du kan gjøre, og i morgen får du svar. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...