Mirabella76 Skrevet 25. februar 2016 Forfatter #461 Skrevet 25. februar 2016 (endret) Weebs: Eg anbefaler deg forresten å prøva ein spermvennlig glidekrem, som heiter Pre-Seed (om du ikkje allerede har testa den ut). Faktisk hjelper den sædcellene til å svømma lettare, og koma seg raskare fram til egget. Eg pleier alltid å bruka den når me prøver på eiga hand, og eggløysingsslimet lar venta på seg. Eg bestiller Pre-Seed på billige-tester.no. Endret 25. februar 2016 av Mirabella76
Weebs Skrevet 25. februar 2016 #462 Skrevet 25. februar 2016 Har prøvd det i to eller tre perioder Synes de sprøytene var veldig sexy Nå har jeg kjøpt inn Conceive Plus som er samme greia, uten sprøyter. Men tror jeg skal kjøre Pre-Seed på selve eggløsningsdagen så jeg er sikker på at de klarer å svømme i hvert fall pittelitt Men takk for tips!
Mirabella76 Skrevet 25. februar 2016 Forfatter #463 Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, Weebs skrev: Har prøvd det i to eller tre perioder Synes de sprøytene var veldig sexy Nå har jeg kjøpt inn Conceive Plus som er samme greia, uten sprøyter. Men tror jeg skal kjøre Pre-Seed på selve eggløsningsdagen så jeg er sikker på at de klarer å svømme i hvert fall pittelitt Men takk for tips! Ok, då så. Eg har forresten aldri gidda å bruka dei der sprøytene. Brukar berre fingrane, og eg og mannen min smører oss inn med kremen. Kun utvendig altså. Funkar som gull det!
Weebs Skrevet 25. februar 2016 #464 Skrevet 25. februar 2016 Jeg prøvde å bruke fingrene en gang i mørke. Det er jo så rennende at jeg sikkert fikk halve tuben i hånda Men med lyset på er det gode greier
Mirabella76 Skrevet 25. februar 2016 Forfatter #465 Skrevet 25. februar 2016 39 minutter siden, Weebs skrev: Jeg prøvde å bruke fingrene en gang i mørke. Det er jo så rennende at jeg sikkert fikk halve tuben i hånda Men med lyset på er det gode greier Pleier å ha på lyset, ja.
Mirabella76 Skrevet 26. februar 2016 Forfatter #466 Skrevet 26. februar 2016 (endret) No har eg satt aller siste Menopur- og Orgalutransprøyte, iallfall for denne gang! Og i morgon kveld er det allerede tid for eggløsningssprøyte! Endret 26. februar 2016 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 27. februar 2016 Forfatter #467 Skrevet 27. februar 2016 Ja, då har eg også satt eggløysingssprøyta (Ovitrelle). Eg må visst ha treft heilt perfekt då eg stakk, for eg kjente absolutt ingenting. No er det ingen fleire sprøyter før egguttak på mandag!
ShiningStar Skrevet 27. februar 2016 #468 Skrevet 27. februar 2016 Innom å legger igjen et spor så jeg kan følge deg videre. Syns det er så fint at du skriver på nynorsk Har selv hatt nynorsk i alle år på skolebenken, men av en eller annen grunn klarer eg ikkje heilt å skrive det like godt no lengre. Nå blir det mest en blanding av begge deler Masse lykke til med egguttak på mandag
Mirabella76 Skrevet 27. februar 2016 Forfatter #469 Skrevet 27. februar 2016 1 time siden, ShiningStar skrev: Innom å legger igjen et spor så jeg kan følge deg videre. Syns det er så fint at du skriver på nynorsk Har selv hatt nynorsk i alle år på skolebenken, men av en eller annen grunn klarer eg ikkje heilt å skrive det like godt no lengre. Nå blir det mest en blanding av begge deler Masse lykke til med egguttak på mandag Takk for det, og velkommen hit i prøverdagboka mi! Med meg er det motsatt. Eg har prøvd å skriva bokmål her inne og på andre forum, for å prøva å vera meir anonym. Men det funkar berre ikkje, for det føltest heilt feil! Eg skriv også litt dialekt, så det blir ikkje heilt korrekt nynorsk eg skriv, berre nesten.
Kokos Skrevet 28. februar 2016 #470 Skrevet 28. februar 2016 Dette er så spennende! Unner deg virkelig at dette forsøket lykkes, det hadde vært helt fantastisk. Krysser alt som krysses kan!
Weebs Skrevet 28. februar 2016 #471 Skrevet 28. februar 2016 Lykke til med egguttak! Og bra jobba med stikkinga Spanande, spanande!
Mirabella76 Skrevet 28. februar 2016 Forfatter #472 Skrevet 28. februar 2016 (endret) 7 timer siden, Kokos skrev: Dette er så spennende! Unner deg virkelig at dette forsøket lykkes, det hadde vært helt fantastisk. Krysser alt som krysses kan! 2 timer siden, Weebs skrev: Lykke til med egguttak! Og bra jobba med stikkinga Spanande, spanande! Tusen takk, begge to! Ja, det hadde er vore heilt fantastisk om me hadde lykkast no! Men eg tør ikkje håpa på noko, for då er sjansen stor for at eg blir skuffa. Godt å vera ferdig med stikkinga, og supert med ein medisinfri dag, før egguttaket i morgon. Endret 28. februar 2016 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 28. februar 2016 Forfatter #473 Skrevet 28. februar 2016 (endret) Kjenner at eg begynnar å grua meg meir og meir til egguttaket i morgon. Spesielt sidan eg skal få mindre smertestillande enn sist. Eg tålte ikkje morfinen så godt, forrige gang eg hadde egguttak. Først vart eg kjempesvimmel då me kom fram til klinikken, og eg skulle gå ut av bilen. Det varte ei heil stund. Og etter egguttaket vart eg skikkelig kvalm. Me måtte stoppa to gangar på vei heim igjen, for eg måtte kasta opp. Så sjukepleiaren ville at eg berre skulle prøva med vanlige smertestillande denne gangen. Synst det virkar litt skummelt med så lite smertestillande, sjølv om eg også får besøvelse der legen skal stikka inn nåla, under egguttaket. Heldigvis hadde dei ein morfin-nasespray som virka fort, og som eg kunne få bruka under uttaket om smertene vart for ille. Hjelper sjølvsagt litt å vita det! Likevel gruar eg meg ekstra mykje til dette egguttaket, på grunn av at eg får mindre smertestillande enn sist. Endret 28. februar 2016 av Mirabella76
Harlekin Skrevet 29. februar 2016 #474 Skrevet 29. februar 2016 Lykke til med egguttak! Håper det går bra
Kokos Skrevet 29. februar 2016 #475 Skrevet 29. februar 2016 Lykke til i dag! Jeg sender masse positiv energi din vei!
Havrekjeksen Skrevet 29. februar 2016 #476 Skrevet 29. februar 2016 Lykke til! Masse, masse, masse lykke til!
Mirabella76 Skrevet 29. februar 2016 Forfatter #477 Skrevet 29. februar 2016 (endret) 3 timer siden, Harlekin skrev: Lykke til med egguttak! Håper det går bra 2 timer siden, Kokos skrev: Lykke til i dag! Jeg sender masse positiv energi din vei! 58 minutter siden, Havrekjeksen skrev: Lykke til! Masse, masse, masse lykke til! Tusen takk, alle tre! Ja, då er egguttaket overstått, og eg overlevde denne gangen og! Endret 29. februar 2016 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 29. februar 2016 Forfatter #478 Skrevet 29. februar 2016 Ja, då er det vel på tide med ei lita oppdatering - eg som har hatt egguthenting på sjølve skuddårsdagen! Eg var som sagt ekstra nervøs før egguttak denne gangen, fordi eg fekk mindre smertestillande enn sist. Eg tålte morfinen så dårlig forrige gang, så då skulle eg prøva uten i dag. Eg tok berre eit par vanlige smertestillande tablettar på forhånd, og så fekk eg lokalbedøvelse under egguttaket. Det var ein annan lege som gjennomførte egguthentinga denne gangen, og han var veldig rolig og hyggelig. Prata om alt mulig, sånn at eg klarte å få tankane over på litt andre ting. Og faktisk gjekk egguttaket overraskande bra. Eg kjente litt meir smerter enn forrige gang, med det var absolutt ikkje så ille som eg frykta på forhånd. Morfinsprayen fekk eg ikkje bruk for. Forrige egguttak hadde eg mange eggposar på høgre eggstokk, men få på den venstre. Denne gangen var det mange egg på begge eggstokkane. Eg enda opp med å få ut så mykje som 25 egg til saman! Fekk heilt sjokk, eg. Fekk ut 17 egg forrige gang, og eg synst då at det var i meste laget. Får berre ikkje håpa at kvaliteten på egga er dårlig, sidan eg hadde så mange egg. Eg har høyrt at rundt 10 egg er det ideelle, så eg veit ikkje heilt kva eg synst om å få ut så mange egg som dette. Det virka som om eg blødde litt meir denne gangen, enn under forrige egguttak. Men eg trur ikkje det var noko meir enn det som er normalt. Sædprøven til mannen min var ikkje fullt så dårlig som sist, fekk eg inntrykk av. Men han hadde visst litt få sædceller i prøven. Får håpa dei finn nokon av god kvalitet likevel! Legen visste visst ikkje heilt enda kva befruktningsmetode dei skulle velga. Dei vurderte visst å bruka ICSI på halvparten av egga og IVF på halvparten av egga, sidan eg fekk ut så mange egg. Så får me sjå kva det blir til. I morgon får eg telefon om kor mange egg som har blitt befrukta, så det blir både spennande og skummelt. Eg har fått time til innsett på onsdag, så får eg berre kryssa fingrane for at eg har eit fint egg som kan setjast inn då - og at eg får egg på frys. __________________ 1
Kokos Skrevet 29. februar 2016 #479 Skrevet 29. februar 2016 Dette er så spennende! Veldig gode nyheter at sædprøven var bedre enn sist, og vi må jo bare satse på at det er noen egg av høy kvalitet når du fikk ut så mange. Det må være nervepirrende å vente på telefon fra klinikken i morgen, håper så inderlig du får gledelige nyheter! Fortsetter å krysse alt jeg har for at dette skal gå veien!
Weebs Skrevet 29. februar 2016 #480 Skrevet 29. februar 2016 Dette her blir spennende! 25 egg! Vilt! Gleder meg til å lese her i morgen og onsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå