Gjest JakeGreen Skrevet 25. juni 2013 #241 Skrevet 25. juni 2013 Her har vi fersk forskning som viser at menn er mer opptatt av lønn enn kvinner når de velger jobb. http://www.forskning.no/artikler/2013/juni/360649 Og jeg spør igjen: Kan noen her bevise at menn og kvinner ikke har lik lønn for likt arbeid? Slike uttalelser må støttes opp av tall eller som et minimum, personlig erfaring. Å bevisst spre løgner og propaganda tjener ingen. Sannhet og rettferdighet fremfor alt. På forhånd takk.
Gjest meh Skrevet 25. juni 2013 #242 Skrevet 25. juni 2013 Det viser all historie fordi kvinner ikke har vært regnet som juridiske personer. Det peker igjen til at kvinner er blitt undertrykket, fordi de ikke har vært regnet som eksisterende individer. Jeg er 100% sikker på at du hadde også kalt det undertrykking hvis det hadde vært motsatt, at kvinner hadde blitt straffet betydelig strengere enn menn for tilsvarende forbrytelser. Med andre ord, undertrykking hvis det skjer, men også undertrykking hvis det ikke skjer. Hva med å forholde seg noenlunde nøytral? 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #243 Skrevet 25. juni 2013 Jeg er 100% sikker på at du hadde også kalt det undertrykking hvis det hadde vært motsatt, at kvinner hadde blitt straffet betydelig strengere enn menn for tilsvarende forbrytelser. Med andre ord, undertrykking hvis det skjer, men også undertrykking hvis det ikke skjer. Hva med å forholde seg noenlunde nøytral? Hva med å la sine opponenter selv fortelle hva de mener, i stedet for å bestemme det selv? Denne tråden viser med all tydelighet feminismens berettigelse i dagens samfunn. Dere bitre unge menn kan slutte å sutre. Jeg er lei av dette.Anonymous poster hash: d6e5a...138 1
flesvik Skrevet 25. juni 2013 #244 Skrevet 25. juni 2013 Denne tråden viser med all tydelighet feminismens berettigelse i dagens samfunn. Dere bitre unge menn kan slutte å sutre. Jeg er lei av dette.Anonymous poster hash: d6e5a...138 Hahaha få høre noen flere hersketeknikker a. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #245 Skrevet 25. juni 2013 Hahaha få høre noen flere hersketeknikker a. Det blir ikke mindre sant av at du skriver slik.Anonymous poster hash: d6e5a...138
waco Skrevet 25. juni 2013 #246 Skrevet 25. juni 2013 Det blir ikke mindre sant av at du skriver slik.Anonymous poster hash: d6e5a...138 Dere må bli enige med dere selv. Dere sier at det var undertrykking at så mange flere menn enn kvinner gikk på skole før i gamle dager, - idag er det det mange flere kvinner enn menn som tar høyere utdanning, betyr det at undertrykkelsen av menn er i dag? Eller er det som Meh forteller at dere uansett er undertykket samma hva? 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #247 Skrevet 25. juni 2013 Dere må bli enige med dere selv. Dere sier at det var undertrykking at så mange flere menn enn kvinner gikk på skole før i gamle dager, - idag er det det mange flere kvinner enn menn som tar høyere utdanning, betyr det at undertrykkelsen av menn er i dag? Eller er det som Meh forteller at dere uansett er undertykket samma hva? Muligheten til utdanning var vel det det skortet på i "gamle dager". Har gutta mindre muligheter i dag enn jenter har? Anonymous poster hash: 9f324...501 2
flesvik Skrevet 25. juni 2013 #248 Skrevet 25. juni 2013 (endret) Muligheten til utdanning var vel det det skortet på i "gamle dager". Har gutta mindre muligheter i dag enn jenter har? Anonymous poster hash: 9f324...501 Når var "gamle dager"? Også vil jeg ha bevis på hvor jentene "i gamle dager" var hindret i å søke som ikke gutta også var. F.eks Gro Harlem Brundtland tok medisinsk embedseksamen ved Universitetet i Oslo i 1963. Var dette gamle dager? Ble hun hindret? Lever det en eneste kvinne i yrkesaktiv alder i dag som er blitt nektet å utdanne seg fordi hun var kvinne? Også lurer jeg på hvorfor dere er så ivrige etter å innføre arvesynden? Endret 25. juni 2013 av flesvik
waco Skrevet 25. juni 2013 #249 Skrevet 25. juni 2013 (endret) Når var "gamle dager"? Også vil jeg ha bevis på hvor jentene "i gamle dager" var hindret i å søke som ikke gutta også var. F.eks Gro Harlem Brundtland tok medisinsk embedseksamen ved Universitetet i Oslo i 1963. Var dette gamle dager? Ble hun hindret? Også lurer jeg på hvorfor dere er så ivrige etter å innføre arvesynden? For eksempel så ser feministene som ett bevis for at kvinner var undertrykket for eksempel at ingen kvinner gikk på universitet i norge i gamle dager. Det de samme feministene glemmer å nevne var at INGEN gikk på universitetet i gamle dager av den enkle grunn av at universitet lå i køben. Sånn var det ihvertfall på ludvig holberg tid. Endret 25. juni 2013 av waco 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå