Gå til innhold

Prøvere juni-juli-aug 2013


Babel80

Anbefalte innlegg

Tror jeg har hatt EL i dag!!! Hva tror dere ? :)

i3flh3.jpg

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så innmari oppblåst om dagen. Og litt vondt i "riktig" område, men jeg tror det er pga luft og mensen som nærmer seg. På syklusdag 25, og om jeg får mensen nå blir jeg kjempefornøyd. Da har jeg jo plutselig hatt en ca 28-dagerssyklus :danse: Kanskje de neste også bli sånn. Men jeg skal jo bli gravid ca i september, så er ikke mange syklusene igjen nå. Det har nemlig jeg bestemt :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så innmari oppblåst om dagen. Og litt vondt i "riktig" område, men jeg tror det er pga luft og mensen som nærmer seg. På syklusdag 25, og om jeg får mensen nå blir jeg kjempefornøyd. Da har jeg jo plutselig hatt en ca 28-dagerssyklus :danse: Kanskje de neste også bli sånn. Men jeg skal jo bli gravid ca i september, så er ikke mange syklusene igjen nå. Det har nemlig jeg bestemt :fnise:

Hehe, hvorfor september? :fnise: Jeg har trua på at jeg blir gravid i august, jeg ! Maibarn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hvorfor september? :fnise: Jeg har trua på at jeg blir gravid i august, jeg ! Maibarn :)

Tenker at mai/juni er bra. Så da blir det ca september :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker at mai/juni er bra. Så da blir det ca september :)

Hehe.. Vil helst ikke gå gravid på vinteren egentlig,... er jo ingen tjukke jakker som kommer til å passe! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Vil helst ikke gå gravid på vinteren egentlig,... er jo ingen tjukke jakker som kommer til å passe! :fnise:

Samboeren din har sikkert en du kan låne vettu. Kommer nok til å gjøre det selv. Evt finne en strikkagenser og ha jakka åpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren din har sikkert en du kan låne vettu. Kommer nok til å gjøre det selv. Evt finne en strikkagenser og ha jakka åpen :)

Jeg er jo mye tjukkere enn han! :fnise: Han er jo bare en liten spirrevipp ;) Får se hva som skjer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maman

Hvordan er formen Maman?? Begynner det å gå opp for deg at du er gravid??

:blomst:

Huff, jeg rakk såvidt å være innom dere før jeg må ut av prøverforumet igjen..det høres kanskje rart ut men jeg hadde gledet meg til prøverperioden. Føler meg litt snytt nå. Kommer nok til å lese i denne tråden videre, selv om jeg ikke får deltatt..

Det begynner sakte å gå opp for meg nå.... Formen er som vanlig, bortsett fra at jeg har konstante "mensmurringer". De startet dagen før IKM og har ikke gitt seg etter det. Ganske ubehagelig egentlig.

Har prøvd å huske hvilke tegn jeg hadde. Jeg husker et smertefullt stikk der nede for et par dager siden, mulig det var et tegn... Jeg hadde også litt uren hud for en uke siden(jeg hadde ikke det i tenårene engang..). Hadde også diverse stikninger og murringer, men det har jeg alltid så det var som normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har helgen kommet og gått, det samme med eggløsningen.

Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet før testingen starter.

Dere alle vet jo hvor lett det er ;)

Det er et stort familieselskap til helga, så jeg må nok en gang snike meg unna alkoholen.

Heldigvis har jeg vært prøver så lenge, og latt være å drikke ved så mange anledninger, at jeg tror ikke folk får noen mistanker nå heller.

Skal ut på sushirestaurant denne uka, håper det er mitt siste sushimåltid på 9 mnd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ene på jobben min spiser sushi selv om hun er gravid. Tror ikke det er noe problem så lenge den er fersk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushi burde man ikke spise uansett siden det kan være en parasitt som heter hvalkveis i den. Den er i halvparten av all rå fisk. Må fryses for å ta livet av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men om man fryser den så kan man spise sushi da. Er jo anbefalt at rå fisk skal fryses i 24 timer uansett (mente at sushien skal være fersk, ikke fisken). Så da er det bare å spørre der man skal spise sushi da :) Men man skal ikke spise tunfisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste sushi mange ganger mens jeg var gravid, å det er null problem så lenge man holder seg unna tunfisk :) Spurte jordmor om det og hun mente salami var mye mer skummelt enn sushi :P

Tok en EL test i morrest og den var så negativ som den kunne ha blitt. Litt tili enda uansett, men kjenner jeg er utrolig spent på om jeg får EL til vanlig tid nå etter SA. Er liksom noe helt nytt for meg å ikke kjenne kroppen min. Jeg kan til vanlig nesten stille klokka etter TR, å sånn har det vært i alle år. En en av fordelene med minipille :P

Kjenner jeg gleder meg litt til legetimen på onsdagen så jeg kan få noe å forholde meg til igjen. Selv om jeg skjønner at legen ikke kan gi meg svar på når jeg får EL :P

Missdior - Jeg fikk jo T i mars, og var med andre ord ganske høydrektig midt på vinteren. Hadde aldri noe problem med det. Tok bare en litt tykkere genser og et stort skjerf så var det mer enn varmt nok med den gamle jakken min :)

Maman - Du må fortsette å være med her ja selv om du tyvstarter :P Er jo greit med litt inspirasjon for oss andre og ikke minst så er det jo veldig koselig å høre hvordan ting går med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ebay i går og bestilte meg nye graviditetstester og eggløsningstester.. har aldri prøvd eggløsningstester før så det blir spennende :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg spiste sushi mange ganger mens jeg var gravid, å det er null problem så lenge man holder seg unna tunfisk :) Spurte jordmor om det og hun mente salami var mye mer skummelt enn sushi :P

Tok en EL test i morrest og den var så negativ som den kunne ha blitt. Litt tili enda uansett, men kjenner jeg er utrolig spent på om jeg får EL til vanlig tid nå etter SA. Er liksom noe helt nytt for meg å ikke kjenne kroppen min. Jeg kan til vanlig nesten stille klokka etter TR, å sånn har det vært i alle år. En en av fordelene med minipille :P

Kjenner jeg gleder meg litt til legetimen på onsdagen så jeg kan få noe å forholde meg til igjen. Selv om jeg skjønner at legen ikke kan gi meg svar på når jeg får EL :P

Missdior - Jeg fikk jo T i mars, og var med andre ord ganske høydrektig midt på vinteren. Hadde aldri noe problem med det. Tok bare en litt tykkere genser og et stort skjerf så var det mer enn varmt nok med den gamle jakken min :)

Maman - Du må fortsette å være med her ja selv om du tyvstarter :P Er jo greit med litt inspirasjon for oss andre og ikke minst så er det jo veldig koselig å høre hvordan ting går med deg :)

Det er vel kanskje litt mer "godkjent" å ikke få jakka igjen når man er gravid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har helgen kommet og gått, det samme med eggløsningen.

Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet før testingen starter.

Dere alle vet jo hvor lett det er ;)

Det er et stort familieselskap til helga, så jeg må nok en gang snike meg unna alkoholen.

Heldigvis har jeg vært prøver så lenge, og latt være å drikke ved så mange anledninger, at jeg tror ikke folk får noen mistanker nå heller.

Skal ut på sushirestaurant denne uka, håper det er mitt siste sushimåltid på 9 mnd ;)

Vi er jo nesten helt likt i syklusen jo!! :) Spennende! Kanksje det sitter for oss denne gangen?? Alle gode ting er vel (PP)3?? :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru_Hestehov

Her er graviditetstester bestilt,men kanskje eggeløsningstester også bør bestilles. Hadde håpet å slippe det verste testestyret, bare bruke appen på tlf og håpe at ting lykkes med det...

Er iallefall en fruktbar periode i følge appen nå så får se om jeg får sjarmert mannen i kveld. Men må si at jeg innimellom får helt panikk for hva vi begir oss utpå. Ønsker og drømmer i ene øyeblikket, vill panikk i neste.

Ellers er det fryktelig fristende med hvitvin i tide og utide nå (er vel sommerfølelsen og det at ferien nærmer seg...), men bør vel prøve og være avholds frem til TR kommer nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jo nesten helt likt i syklusen jo!! :) Spennende! Kanksje det sitter for oss denne gangen?? Alle gode ting er vel (PP)3?? :danse:

Hehe, ikke for min del ;)

Jeg ser veldig mange ble gravide i juni, så vi får tro juli blir enda bedre, spesielt for oss! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...