Gå til innhold

Prøvere juni-juli-aug 2013


Babel80

Anbefalte innlegg

Gjest Maman

Kan slenge meg på her.... er i PP1, IKM er 27.juni. Har en to år gammel jente fra før av, og begynner nå endelig å få overskudd og lyst til å tenke på å få en til! Det blir også den siste, litt rart å tenke på . At det blir det siste svangerskapet mitt... det er så koselig å være gravid! (bortsett fra kvalmen da...og bekkenløsningen.... og de hovne beina.... og....)

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til maman.

Var ikm for meg i dag, negativ test men fortsatt ingen mens :) sommerfugler i magen, gleder meg til å teste igjen i morgen tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæææææh! Negativ i dag også.. nå har jeg googlet frem kalenderen fra 2006, og regnet meg frem til at jeg ikke testet positivt før 18 dpo sist.. i dag er jeg ca 14 dpo så må vel smøre meg med tålmodighet... Noe jeg ikke eier i det hele tatt! Godt vi går en travel helg i møte! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leanne: håpet er ikke ute enda! tanta har ikke kommet:)

I dag var temperaturen min nede igjen!! Blir så usikker!! Tror ganske sikkert jeg hadde eggløsning, så håper det bare er en dip og at den er høy igjen i morgen.. Uff, hater denne usikkerheten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen. Her er det spennende om dagen gitt. Krysser fingrene for deg Leanne ;) Og selfølgelig alle dere andre også. Hadde vært morro om alle sammen kom i samme gravidklubb :danse:

Her sitter jeg å klør meg i hodet. IKM var på tirsdagen, og enda er det ingen tegn til TR. Jeg har testet og det er svak posetiv på billigtesten fra ebay. Tenkte jeg skulle kjøpe meg en CB test i dag så jeg kan finne det ut en gang for alle, men nå ser det iallefall ut som om det blir en liten februar baby neste år. :gravid::babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel slenge meg med her også! :)

Vi er et par på snart 20 og 28 år, og bor i Bodø. Jeg studerer og jobber deltid, og han har fast jobb. Vi eier leiligheten vi bor i, og har bil. Så alt er på stell! Har akkurat entret PP3, så satser på at det klaffer snart. Hadde to regelmessige sykluser, men så krølla det seg litt forrige syklus (36 dager). Satser på at alt er perfekt denne gangen!! :) Vil helst ha barn før september, men det er ikke noen verdenskrise om det ikke klaffer slik at vi rekker barnehagestarten :)

Jeg tester etter EL, og syns det er veldig greit å vite akkurat når man har den. For noen er det sikkert veldig stressende å teste etter EL, men jeg føler det går helt greit.

Lykke til alle! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen alle sammen. Her er det spennende om dagen gitt. Krysser fingrene for deg Leanne ;) Og selfølgelig alle dere andre også. Hadde vært morro om alle sammen kom i samme gravidklubb :danse:

Her sitter jeg å klør meg i hodet. IKM var på tirsdagen, og enda er det ingen tegn til TR. Jeg har testet og det er svak posetiv på billigtesten fra ebay. Tenkte jeg skulle kjøpe meg en CB test i dag så jeg kan finne det ut en gang for alle, men nå ser det iallefall ut som om det blir en liten februar baby neste år. :gravid::babysmokk:

Spennende!!!! :) Du får legge ut resultat her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leanne: håpet er ikke ute enda! tanta har ikke kommet:)

I dag var temperaturen min nede igjen!! Blir så usikker!! Tror ganske sikkert jeg hadde eggløsning, så håper det bare er en dip og at den er høy igjen i morgen.. Uff, hater denne usikkerheten!!

Takk for det! Tanta har fremdeles ikke meldt sin ankomst, og jeg har heller ikke fått noen typiske tegn til at hun er på vei! Så håpet er vel ikke ute. Godt du kunne påpeke det for meg, var temmelig frustrert i dag tidlig. Liker ikke uforutsigbarhet, og er nysgjerrig på om det har klaffet eller ikke.. Tror jeg skal be mannen gjemme testene i kveld så jeg ikke tester i morgen.. Orker ikke mer nervepirrende spenning! Best å vente til søndag/mandag... hvis jeg holder ut :fnise:

Lykke til med måling av temp, for håpe det fester seg en spire hos deg også snart!

Hei igjen alle sammen. Her er det spennende om dagen gitt. Krysser fingrene for deg Leanne ;) Og selfølgelig alle dere andre også. Hadde vært morro om alle sammen kom i samme gravidklubb :danse:

Her sitter jeg å klør meg i hodet. IKM var på tirsdagen, og enda er det ingen tegn til TR. Jeg har testet og det er svak posetiv på billigtesten fra ebay. Tenkte jeg skulle kjøpe meg en CB test i dag så jeg kan finne det ut en gang for alle, men nå ser det iallefall ut som om det blir en liten februar baby neste år. :gravid::babysmokk:

Å så morro da! En svak strek er en strek, så regner med du er :gravid:

Takk for at du krysser fingrene for meg, jeg krysser fingrene for deg også! Hadde vært gøy å komme i samme gravidklubb ja! :danse:

Missdior :velkommen: og lykke til :)

Endret av Leanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok det er en spire på vei ja :) Kjenner kroppen er veldig lik slik den var sist graviditet. Slapp, små svimmel og ikke helt i toppform, men igrunn helt greit så lenge man slipper unna kvalmen :)

Leanne : Du skal ikke se bort ifra at det tar litt tid før testen blir posetiv. Jeg testet posetivt på DPO 11 med lille T, men denne gangen er det jo fortsatt bare en svak strek og jeg er nå på DPO 19 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru_Hestehov

Så spennende Blåbærmuffin, blir det testing imorgen?

Og skjønner du lever i spenning du også Leanne, har du prøvd ClearBlue testene, skal ikke de slå ut ganske tidlig? Ikke så god på dette, men mener det har lest det.

Ellers dukket TR opp før det jeg trodde var IKM dagen, 26 dagers syklus, ja ja, da får vi se hvordan neste måned blir. Har en urealistisk drøm om maibaby, vet det er håpløst å bestemme slik og det betyr jo egentlig ikke noe, men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok både billigtest og en CB i dag, men negative begge.. så nå har mannen gjemt testene så får jeg ha en testfri dag i morgen.. er helt surrete av all den testingen! Har også fått ordnet barnevakt for de to vi allerede har i morgen og jeg og mannen skal ut og spise :) barna overnatter borte så vi har hele huset for oss selv søndagsmorgen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det plutselig mye på gang gitt! Velkommen fridr, leopanter, Maman og missdior!

Takk for det leopanter, jeg prøver :) Din norsk er ikke verst heller ;)

Ingen tester her heller foreløpig, vi skrur bare opp frekvensen litt når det nærmer seg antatt EL-periode ;)

Da har ventingen begynt for deg Thinkerbelle! Lykke til! Har ikke peiling på temperatur men er det ikke vanlig at den går ned igjen etter EL?

Jeg synes å ha hørt symptomene som du beskriver før, Leanne ;) får håpe det stemmer og at du har en positiv test i hendene snart! Kan ikke du vente med å teste til tirsdag/onsdag, så tester vi samtidig ;)

Blåbærmuffin, GRATULERER SÅÅÅÅ MYE! Du er virkelig en inspirasjon til oss andre :) Du må bare smitte oss så det klaffer for alle, haha!

Jeg leste din prøverdagbok for en stund siden missdior, da vi bor i samme kommune ;) Jeg bør kanskje ta den opp igjen, og se hva jeg har gått glipp av siden sist. Du er flink til å skrive og holde alle oppdatert!

Her er det PP1, dag 27 i min allerførste syklus uten p-piller på 16 år. Forventer tante rundt mandagen, men har fortsatt ikke peiling. Har små plager som også kan skyldes 10 dager med penicillin. Venter i spenning!

God helg jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt en CB digital test og den lyser GRAVID 1-2 uker mot meg, så da er det vel ingen tvil lengere :danse: Jeg skal sende masse gravidstøv til alle dere andre så håper jeg dere følger etter ved første korsveg :hug:

Enn så lenge er formen like god som den var hele sist svangerskap. Jeg fikk blodpropp i uke 5 sist, så nå har jeg gått på blodfortynnende sprøyter helt siden jeg sluttet på pillen. Litt pes dette med å skulle stikke seg selv hver dag, men mye bedre enn alternativet. Jeg har heldigvis ikke sprøyteskrekk :fnise:

Så hærlig med en barnefri dag Leanne :) Det er noe vi alle trenger innimellom :) Bare det å kunne sove litt lengre enn hanen er jo topp på en søndag :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye Blåbærmuffin :strix:

Kjempe gode nyheter!!!

Jeg skal nyte min barnefrihet i morgen, for når nr tre kommer blir det nok lenge til neste gang... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. mye eller? Jeg har blødd noe i begge mine svangerskap uten at det var noe alvorlig.. det skjer mye i underlivet tidlig i svangerskapet, og det kan være et lite blodkar eller en rift..

Håper det går bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke så mye som kommer, men såpass at det blir litt blod på bindet. Jeg hadde ingen form for blødning i sist svangerskap så dette er helt ukjent for min del. Det jeg synes er litt rart er at testen er så svak og har vært så svak hele tiden. I forje svangerskap var det en sterk strek allerede på DPO 11, mens nå er det liksom bare en skyggestrek og jeg er DPO 20 i dag!

Det er jo ikke unormalt at det går galt så tili i svangerskapet så jeg er veldig tilbakeholden på følelsene om man kan si det sånn. Går det galt nå er det bedre enn at jeg går i flere månder for at det da skal skje noe. Enn så lenge er jeg jo såpass kort på vei at det ikke en gang er et hjerte som slår der inne.

Tviler på at det er noe poeng å kontakte lege heller med mindre det ikke har gitt seg iløpet av et par dager. Som sagt så er det jo tidlig og normalt at det ikke går bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linneawarp

Bring it on! :danse:

IKM= Ikke kommende mens
FTD = Første testdato
NTD = Neste testdato
PP = Prøveperiode
EL = Eggløsning
ET= Embryo transfer
NT = Negativ test
TR = Tante rød (mensen)
TB = To blå
B1 = Barn nr 1 (osv.)
MA/SA = Mista spiren

Jobber med saken fra juli! :sengekos:

linneawarp - 33 år - B1 - PP1 - EL ? - IKM ? (kommer etterhvert) Hva med dere?

Skriv under om dere ble gravid eller fikk mens på ikm:)



Gravid :gravid:


Mensen :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bedre at det går galt tidlig enn at det går galt senere.. men jeg krysser fingrene for deg allikevel og håper det ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...