Gå til innhold

Prøvere juni-juli-aug 2013


Babel80

Anbefalte innlegg

Har lest at det er helt vanlig med småblødninger også. Håper det bare er en uskyldig blødning, Blåbærmuffin.

Her sitter jeg med UVI. Har ikke fulgt rådet med å gå på do etter sex, men det skal jeg gjøre fra nå av. Auuuuuu.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går det Blåbærmuffin?

Jeg har testet negativt, igjen.. 3 dager etter ikm, ingen tegn til TR. Så blir vel testing igjen tirsdag da hvis status er den samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt tenke meg at du bekymrer deg Blåbærmuffin.. Håper blødningen har gitt seg og at spiren sitter ennå?

Krysser fingrene for deg også Leanne, det hørtes jo fortsatt lovende ut :)

Her er det syklusdag 29 og DPO 13 (om jeg kjente rett), så kjenner at spenningen stiger. Selv om jeg vet at sjansen er liten i PP1 etter 16 år med prevensjon. Vi får se om/når tante kommer! Har tenkt at jeg venter med å teste til fredag (dag 34, 18 dpo), det kan jo tross alt hende at den første perioden tar lengre tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 dpo og tempen er fortsatt høy (hurra!) men litt opp og ned.. Syns jeg kjenner litt murringer, kan jo være TR på vei.. Blir spennende fremover iallefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ikke noe februarbaby på oss nei. En blødning som minner om mensen i dag, så da regner jeg med det er en SA. Er ikke så veldig trist, det var jo tross alt PP1, og ikke minst så skjedde det igrunn før jeg rakk å venne meg helt til tanken om å få en til. Mye bedre at det skjer nå enn om noen månder. Får bare prøve igjen i neste måned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor klem Blåbærmuffins:)

Du får henge med oss litt til, så sitter nok spiren snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem fra meg også! Synes du er tøff som tar det så bra :)

PP2 it is, da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God klem til Blåbærmuffin :) ønsker deg masse lykke til videre med prøvingen. Håper en ny spire fester seg snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru_Hestehov

Huff da Blåbærmuffin, slik er jo ikke artig å oppleve.

Og spennende med Leanne også, krysser fingrene her.

Selv har jeg ikke så mye annet å gjøre enn å følge med på dere, men nå er vel TR snart over så vi kan starte på ny periode. Litt usikker på om dette er andre eller tredje prøveperiode, teller man den første perioden etter man har sluttet på pillen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo kjedelig, Blåbærmuffin. Men godt å se at du tar det så bra :)

Her har jeg fått ømme brystvorter. Trodde jeg skulle ha EL om en uke, men kan virke som om jeg har hatt det allerede. Det er jo veldig greit, kanskje jeg får ca 28-dagerssykluser i stedet for 40-dagers :) Hadde ømme brystvorter etter EL i første syklusen, så er tydeligvis noe jeg får litt innimellom. Har ikke hatt oss så mye nå da, så har ikke noen tro på denne PPen heller. Men det er helt greit, har fortsatt ikke dårlig tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Tinkerbelle, Babel80, Leanne og Fru_hestehov :hug: Jeg hadde nok tatt det mye tyngere om jeg ikke hadde hatt lille T fra før. Nå er det liksom ikke noe stress med å få neste ettersom vi allerede har en nydelig liten skatt :rodmer:

Jeg henger med fremover også jeg vettø. Nå blir det EL testing når blødningen gir seg igjen så regner jeg igrunn med vi er tilbake til utgangspungtet ganske snart. Jeg kan nesten stille klokka etter når TR kommer, og sånn har det vært i mange år. Håper ikke kroppen trenger så lang tid til å komme tilbake til seg selv, men vil igrunn ikke tro det ettersom det ble SA allerede på 4+4. :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Tinkerbelle, Babel80, Leanne og Fru_hestehov :hug: Jeg hadde nok tatt det mye tyngere om jeg ikke hadde hatt lille T fra før. Nå er det liksom ikke noe stress med å få neste ettersom vi allerede har en nydelig liten skatt :rodmer:

Jeg henger med fremover også jeg vettø. Nå blir det EL testing når blødningen gir seg igjen så regner jeg igrunn med vi er tilbake til utgangspungtet ganske snart. Jeg kan nesten stille klokka etter når TR kommer, og sånn har det vært i mange år. Håper ikke kroppen trenger så lang tid til å komme tilbake til seg selv, men vil igrunn ikke tro det ettersom det ble SA allerede på 4+4. :dagens-rose:

Uff så kjedelig :( Håper spira sitter fort igjen, og at den holder seg der!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

missdior, bare et kort spørsmål til deg, eller andre som bor godt oppe i nord: har du bestilt tester (eller noe annet) fra billige-tester.no? Lurer på hvor lang tid det tar før det kommer frem her oppe. Bestilte i går :) Ingen nytt her ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

missdior, bare et kort spørsmål til deg, eller andre som bor godt oppe i nord: har du bestilt tester (eller noe annet) fra billige-tester.no? Lurer på hvor lang tid det tar før det kommer frem her oppe. Bestilte i går :) Ingen nytt her ennå...

Testene fra billig-tester.no kom kjapt hos meg! Hvis jeg bestilte på en mandag hadde jeg dem på onsdag :) Jeg har sluttet å bestille derfra, da, siden det blir ganske dyrt i lengden. Bestiller fra eBay jeg! 30 tester for 50 kroner, drøyt , og det inkludert frakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må bare få skryte litt her også!! :fnise: Jeg er overvektig, og har lest og hørt at det er lettere å bli gravid når man er i bedre form, og normalvektig. Jeg trenger jo også å gå ned noen (nesten 40 kg) for å få den gode selvfølelsen tilbake! :) Så nå har jeg begynt, og jeg har gått ned 3,2 KG på ei uke bare!!! Jeg er så motivert nå!!! :) :) :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missdior :hug: Skal si du er flink!! Jeg skulle ønske jeg hadde en sånn motivasjon. Nå er jeg ikke veldig stor, men hadde helt sikkert ikke hatt vondt av å gå ned litt, og ikke minst få bedre kondisjon. Det er bare det at den dørstokkmila er så sinsykt lang! Hva trener du?

Jeg kjøper testene mine på ebay, og tror det er billigere enn på billigtester.no. Betaler ikke mer enn 25kr for 50 graviditetstester og 33kr for 50 EL tester. Legger med link så kan dere som er innterisert skjekke det ut :) De fungerer iallefall, det har jeg jo funnet ut ;)

Graviditetstester

EL tester

Jeg husker ikke helt hvor lang tid det tok fra jeg bestillte de til jeg fikk de levert, men sånn ca en til to uker tror jeg. Er iallefall veldig billig, og man trenger ikke kjøpe nye hele tiden, for 50 tester holder en stund selv for en testoman som meg :P Disse er også inkludert frakt :)

Edit : Skrivefeil

Endret av Blåbærmuffin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er missdior!! :)

Tror jammen jeg og skal bestille tester fra ebay om jeg trenger flere, takk for tips Blåbærmuffin!

Her var det negativ test, 4 dager på overtid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

missdior :hug: Skal si du er flink!! Jeg skulle ønske jeg hadde en sånn motivasjon. Nå er jeg ikke veldig stor, men hadde helt sikkert ikke hatt vondt av å gå ned litt, og ikke minst få bedre kondisjon. Det er bare det at den dørstokkmila er så sinsykt lang! Hva trener du?

Så flink du er missdior!! :)

Tror jammen jeg og skal bestille tester fra ebay om jeg trenger flere, takk for tips Blåbærmuffin!

Her var det negativ test, 4 dager på overtid...

Takk for det, begge to!! :)

Dørstokkmila er til tider dritlang, meeeen når man først kommer over den, så går det bare en vei :danse: Jeg har ikke noe treningsopplegg jeg følger, i starten handler det bare om fysisk aktivitet minst 40 minutter per dag egentlig. Jeg går mye fjellturer, sykler litt, går på turer, småjogger og gjør styrkeøvelser hjemme. Har også prøvd meg litt på "30 days shred" med Jillian Michaels, men jeg blir bare sur på henne! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...