Gå til innhold

Prøvere juni-juli-aug 2013


Babel80

Anbefalte innlegg

Spennende tider når det nærmer seg IKM hos mange her nå. Jeg krysser fingrene for alle sammen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg fått positiv eggløsningstest i dag! Aksjer er lagt inn annenhver dag i 2 uker allerede, og i dag så håper det er noen bra svømmere der inne på vei mot et egg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da og en veldig elegant måte å si det på :) :) Heia svømmere!

Jeg vet jo ikke hvor lenge syklusene mine er, i og med at dette er første (prøve)periode etter 16 år. Aner ikke når IKM skal være. Men hvis jeg kjente rett at jeg hadde EL mandag 10.6., så bør det nok være en uke fra nå..? Rart å ikke vite når jeg skal vente noe! Lykke til alle dere andre på ventebenken :)

Tester du i morgen Leanne? Får vi høre hva du finner ut av? 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar nok en test i morgen, bestilte 10 billigtester så har litt å gå på..

Er nok tidlig å teste, men klarer ikke å la vær ;)

Da jeg var gravid med nr 2 testet jeg 4 ganger før den endelig var positiv :)

Skal holde dere oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forresten anbefale womanlog en app for å regne ut syklus og eggløsning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var negativ i dag, men prøver igjen i morgen eller onsdag.. ikm er ikke før torsdag så er igrunn tidlig å teste, men er jo så spent! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fru_Hestehov

Henger meg med her, er vel i PP2, IKM når helga nærmer seg. Er egentlig ikke så veldig stresset ennå da jeg venter på at kropp og hodet skal bli klar.

Men har lastet ned WomanLog appen og startet på folat, vurderer litt handling av billigtester (er jo galskap å svi av de dyre apotektestene, men har faktisk en liggende).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du holder oss i spenning Leanne 😊

Jeg avventer IKM denne måneden og ny pp før jeg kjøper billigtester. Hvilke ville dere anbefalt?

Vi er mange som venter IKM snart: heia oss! 🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt fra billige-tester.no Tror jeg betalte rundt 9 kr per stk av graviditetstestene og så er det litt billigere med EL-testene. Rask levering, så jeg er fornøyd :)

Jeg har også WomanLog og synes den virker bra. Har PeriodDiary også, men synes WomanLog virker mer nøyaktig med tanke på fruktbar periode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg på her. Vi har egentlig vært prøvere hele våren, men da vi nettopp mistet den lille spiren vår i uke 7.. :( så er vi vel prøvere igjen denne sommeren. Venter på at blødningen skal stoppe, slik at vi kan prøve på nytt.



Anonymous poster hash: 8869d...459
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm på torsdag, men tester igjen i morgen tidlig.. er så spent, blir nok vanskelig å få sove i natt ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist AB :( Håper blødningen tat slutt snart, den minner dere nok bare på det som var.

Takk Doh, skal huske nettsiden!

Hehe Leanne, du klarer ikke å vente til IKM datoen altså ;-) Men du føler jo også alt mulig rart, så det skjønner jeg godt. Få høre hva du finner ut av i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vel ha ventet en dag til for den var negativ i dag også :sur: men ikm er i morgen pg jeg har fortsatt 8 tester igjen så gjør jo egentlig ikke noe at jeg testet i dag, bortsett fra at jeg ble litt skuffet og irritert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her :)

TR kom i går, så er vel egentlig inne i PP2, selvom jeg og mannen ble enige om å ikke bry oss om prevensjonen midt i forrige syklus :fnise:

Vi sier PP1?! :laugh:

Har forresten heller ingen barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir med også! :)

Vi bestemte oss for tre dager siden om at vi ville prøve å få barn, selv om timingen er litt teit. Jeg er nemlig ikke ferdig med studiene før neste vår. Vi følte bare at NÅ er tida for å begynne å prøve. Vi er midt i tjueåra og har vært sammen i nesten ti år, og vi er kjempeklare for å få barn nå. Studiene vil bli fullført, og akkurat nå føler jeg ikke at et års utsettelse er et problem.

Uansett, I'm off the pill, og vi har allerede begynt å prøve. Morsomt!;)

Gidder ikke å teste for el og sånt enda, men har sex så mye vi kan og vil, heller. Morsommere og mindre stress!:)

Lykke til til dere alle! :)

PS, Babel, norsken din er utrolig god! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Da har fertilityfriend satt eggløsning på meg (føler meg sikrere på at den har vært da) og jeg er 3dpo!

Hvordan går det med dere jenter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: leopanter, masse lykke til med prøvingen. Tror din måte er den beste måten å prøve på, i hvertfall i starten.. så lan man heller vurdere bruk av eggløsningstester senere..

Spennende Thinkerbell! Lykke til :)

I dag er ikm for meg men testen var negativ.. sluttet med pillen i mars så har vel ikke helt stabil syklus enda.. men ingen mens enda heller, så fortsetter testingen i morgen! Har mange symptomer nå, kvalm, trøtt, klarer ikke drikke kaffe - det smakte dritt! Har heller ikke lyst på sjokolade :hakeslepp: magen har også dettet ut igjen, ser rett og slett gravid ut! Det skjedde også med nr 2, magen var ute før testen ble positiv.

Jeg håper det ikke går an å innbille seg alt dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...