Gå til innhold

Hva synes dere om bloggeren Lizbeth Osnes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hun burde slutte. Og egentlig slutte og lese andre blogger også, som FF sin.

http://lizbethosnes.com/slutte-a-blogge/#.Ua9YS1Iayc0

Anonym poster: 471458312e77fdccc84ace565e936019

Skjønner ikke hvorfor dere kan rakke ned så mye på en person som noen av dere gjør! Hun er faktisk ett menneske med følelser selv om hun blogger, om noen ikke har skjønt det. Skjønner godt at hun lukker innleggene fra de som bare vil rakke ned. Det er allerede en utrolig teit tråd fra før om navnet til barnet her inne. La lizbeth få leve livet sitt som hun vil. Som vi lærte da vi var SMÅ BARN : har du ikke noe fint å si, trenger du heller ikke si det. Basta!

Anonym poster: f7437ef424a242ee8d14802ce2e2ad35

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan har du råd til å eie en leilighet?

Anonym poster: 51a261fdb531705dca21d52fa64f7468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer veldig på hvorfor du skriver navnet ditt med z overalt på blogger, facebook etc. når du er folkeregistrert som Lisbeth? Hvorfor ikke bruke det ordentlige navnet ditt eller endre det offisielt?

Anonym poster: 1bc0759f2a7031227eeacd8009583ac7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en spørrerunde. En person spurte: Hvordan har du råd til leilighet uten inntekt eller noe. Leste det for fem minutter siden.

Anonym poster: 118b8f9796959889a08ad2912ff63fe8

Kan du skrive linken til det innlegget? Jeg har nemlig ALDRI skrevet noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du skrive linken til det innlegget? Jeg har nemlig ALDRI skrevet noe slikt.

Vel, det har du, er bloggen din nede eller noe sånt? Den laster iallfall ufattelig treigt.

Anonym poster: 118b8f9796959889a08ad2912ff63fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du råd til å eie en leilighet?

Anonym poster: 51a261fdb531705dca21d52fa64f7468

Nei, hvordan har man råd til å eie leilighet da? Min samboer og jeg har meget god økonomi og boligkjøp var aldri ett problem for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NÅ FANT JEG DET:

Svar på ukens spørsmål | Lizbeth Osnes

lizbethosnes.com/svar-pa-ukens-sporsmal-2/‎



Apr 29, 2013 – Neida, jeg har altså kjøpt meg leilighet sammen med verdens beste kjæreste. Det hadde ... Jeg har jo inntekt selv om jeg ikke er i stand til å arbeide (Norge er fint sånn sett), og hva lånegiver ser på er jo vår felles inntekt (og utgifter). ... Det jeg gjør er vel å legge ansiktsmaske, smøre inn hele kroppen med ...

SE RESULTATET VIA GOOGLE HER: http://www.google.com/#sclient=psy-ab&q=lizbeth+osnes+inntekt+legger+våre+sammen&oq=lizbeth+osnes+inntekt+legger+våre+sammen&gs_l=hp.3...5517.6345.1.6414.6.6.0.0.0.4.266.1062.0j1j4.5.0...0.0...1c.1.15.psy-ab.0BwRTERWR1k&pbx=1&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.47380653,d.bGE&fp=c260936924cad001&biw=1220&bih=715

Så du har nok skrevet det...;)

Anonym poster: 118b8f9796959889a08ad2912ff63fe8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man få lån til å kjøpe leilighet når man ikke en gang har jobb?

Jeg har jo inntekt selv om jeg ikke er i stand til å arbeide (Norge er fint sånn sett), og hva lånegiver ser på er jo vår felles inntekt (og utgifter). Det var overhodet ikke noe problem for oss å få lån.

http://lizbethosnes.com/svar-pa-ukens-sporsmal-2/#.Ua-XLcsaySM

Anonym poster: dcaa7703dd4b1b2bfbb7a60bdede41c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det har du, er bloggen din nede eller noe sånt? Den laster iallfall ufattelig treigt.

Anonym poster: 118b8f9796959889a08ad2912ff63fe8

Gleder meg til å se hvor jeg har skrevet det, om det virkelig står ordrett det du nettopp skrev her inne skal jeg endre det øyeblikkelig. En slik holdning til arbeidslivet/NAV's tjenester vil jeg aldri bli assosiert med. Er ikke noe galt med bloggen min så vidt jeg kan se, her laster den kjapt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se hvor jeg har skrevet det, om det virkelig står ordrett det du nettopp skrev her inne skal jeg endre det øyeblikkelig. En slik holdning til arbeidslivet/NAV's tjenester vil jeg aldri bli assosiert med. Er ikke noe galt med bloggen min så vidt jeg kan se, her laster den kjapt :)

Ikke hold pusten for lenge, se lenke over ;)

Anonym poster: 118b8f9796959889a08ad2912ff63fe8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der, ja! Nå skal det sies at spørsmålet i denne sammenhengen var "Hvordan kan du kjøpe leilighet når du ikke har jobb?" - hvorpå svaret mitt ble at jeg har inntekt selv om jeg ikke har jobb, og dermed på lik linje med alle andre med inntekt har mulighet til å få boliglån.

Jeg forstod det som at du mente at jeg hadde skrevet dette helt ut av sammenheng (les: som om jeg skulle ha skrevet "jeg trenger ikke å jobbe, for jeg får penger likevel" - som det enkelt kan bli oppfattet som om du bare leser svaret mitt og ikke spørsmålet i tillegg). Selvfølgelig har jeg skrevet dette, jeg prøver overhodet ikke å nekte for det altså :) Jeg tenkte bare ikke over at enkelte tar alt helt ut av sammenheng. Beklager mistroen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig at hun ikke slipper igjennom kommentarer som sier det motsatte av de kommentarene som står. Jeg skrev at hun bør kanskje ikke linke til bloggen sin overalt hvis hun vil unngå endel slemme kommentarer, men den gikk ikke igjennom.

Anonym poster: 4b2a893c2cff20fa2d365271c66cd544

Hun poster aldri noe som ikke passer inn i hennes verden.Hun poster bare komentarer fra de som er på hennes side.Hun sier at hun ikke gjør det,men det er jo ganske synlig at det er akkurat det hu gjør

Anonym poster: b98265f7d11a972a4bb3ef60c1dfdcdb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere stilt konstruktive, konkrete spørsmål rettet til meg som person fremfor å ikke være ute etter annet enn tull som ikke kommer seg noen veier hadde jeg overhodet ikke hatt noe imot å svare saklig og konkret selv heller :) Og til deg som sier at du ikke fikk igjennom kommentaren din; jeg har sjekket over både kommentarer og spam-filteret (som du havner dersom jeg tidligere har blokkert ip-adressen din) men jeg finner ingen kommentarer overhodet som ikke allerede er godkjent.

Jeg har lagt igjen opp til flere komentarer på bloggen din signert med fult navn,men de har aldri kommet gjennom din sensur.Og det er ganske tydelig at du ikke poster komentarer som ikke passser inn i din verden. Og hvis du du en sjelden gang gjør det,så poster du den,sørger for at alle blir ops på den kommentaren og så får du masse støttende komentarer som du selvfølgelig poster.

Anonym poster: b98265f7d11a972a4bb3ef60c1dfdcdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg. Jeg vil virkelig anbefale deg å ta opp ditt store eksponering/oppmerksomhetsbehov med terapeut. Det er helt tydelig at du trenger mye oppmerksomhet, og når du får høre så mye sårende om både deg og ditt barn er det helt utrolig at du velger å fortsette. Du burde virkelig ta opp dette med psykolog og få hjelp til å dempe dette behovet. Slett bloggen, skriv dagbok og snakk med en profesjonell.

Anonym poster: d1c6d40f29beef3b933d712a9ec4f505

Endret av Niennas
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva skal man si. Før denne tråden, ingen formening. Etter denne tråden; passe nepskrell.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizbeth, om jeg får spørre? Hva vil du med bloggen din? Er det en dagbok? Eller kunne du tenke deg å leve av den? Jeg får så motstridende inntrykk hele tiden.

I stad sa du at du promoterte bloggen såpass pga at du ville sette søkelyset mot det å være åpen om anoreksia. Nå er jo alle de innleggene slettet, så hva vil du sette søkelyset på nå? Det å være gravid? En mammablogg?

Anonym poster: 2f593b8c24dec76b5def4bcbbe267bed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ellers vil jeg bare si til deg Lizbeth, når jeg her har sjansen, er at selvom jeg er ganske kritisk til bloggen din, synes jeg du er tålmodig, og sikkert ei veldig grei jente, og håper at du utviser mer nettvett i fremtiden :blomst:

Anonym poster: ef7228a7f2424abf8b0242cb1b0a7c79

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizbeth,

Jeg innrømmer at jeg nok har mine fordommer mot deg, men altså, da du begynte å blogge startet du en FB-gruppe for bloggere som ville ha flere lesere.

Du hadde en egen side på bloggen din hvor du tipset om hvordan man kunne få flere lesere.

Det er litt merkelig at du nå påstår at lesere ikke betyr noe for deg i det hele tatt?

Anonym poster: f1f15efed64201a62016815a404e8372

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizbeth: Folk har problemer. Det ser man også i kommentarfeltene på VG, Dagbladet osv... Og så utrolig mye dritt folk får seg til å skrive om samtlige toppbloggere på dette forumet. Du er jo ikke den eneste.

Jeg er så glad jeg har høy terskel for å irritere meg, og at jeg heller fascineres over hvor forskjellige mennesker er. Det hender jeg tenker noe negativt om enkelte av rosabloggerne, men kunne aldri funnet på å skrive sårende kommentarer allikevel.

At folk stiller kritiske spørsmål må man tåle, men usaklige og stygge kommentarer burde alle spares for. Folk blir så tøffe bak tastaturet, det er jo ingen som sier slike ting til hverandre face to face!

Mitt råd er å ikke eksponere barnet ditt på bloggen. Og kanskje starte på nytt, med blanke ark?

Jeg hadde ikke vært tøff nok til å være blogger jeg. Hadde blitt ødelagt av kommentarer og hets, garantert. Man skal ha ganske sterk ryggrad for å takle det... Jeg har fulgt litt med på noen toppbloggere, og utviklingen deres. Det er flere som etter som de har blitt mer og mer kjent har blitt tynnere, fått div sprøyter i ansiktet og retusjerer bilder av seg selv til det ugjenkjennelige. I stedet for å kritisere det, tenker jeg at det må være tøft. Jeg vet ikke hva som skjer, men streben etter å være så perfekt er skummel, og sikkert ikke lett å leve med...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizbeth, om jeg får spørre? Hva vil du med bloggen din? Er det en dagbok? Eller kunne du tenke deg å leve av den? Jeg får så motstridende inntrykk hele tiden.

I stad sa du at du promoterte bloggen såpass pga at du ville sette søkelyset mot det å være åpen om anoreksia. Nå er jo alle de innleggene slettet, så hva vil du sette søkelyset på nå? Det å være gravid? En mammablogg?

Anonym poster: 2f593b8c24dec76b5def4bcbbe267bed

Først var det for å få ut tanker og følelser jeg satt inne med som psykisk syk, deretter har det blitt en stor hobby for meg som jeg virkelig trives med (tja, altså, det finnes jo dager hvor unntaket er der, hehe) :) Det er det som er det viktigste for meg ved å drive bloggen min; at jeg liker det jeg gjør. Den gnisten jeg vet jeg har for bloggen håper jeg på å få tent igjen nå som jeg føler meg hakket tryggere på det å "utlevere" datteren min :) Men ja, det var vel ikke helt det du mente med spørsmålet ditt. Nei, jeg er ikke ute etter å tjene penger på bloggen min. Jeg tar aldri betalt for verken å ha annonser eller å skrive innlegg i forstand av penger. Sponsorgaver har vært noe helt annet, men penger ønsker jeg ikke å ta for å drive bloggen min - så det skal du ikke tro er grunnen :)

Som de fleste andre bloggere ønsker jeg jo å skrive for et publikum (dog et som er hakket hyggeligere enn mange av mine lesere, but still!), så det er selvfølgelig ikke meg imot at statistikken stiger så lenge det er av riktig grunnlag :) At jeg legger igjen kommentarer hos andre blogger (som jeg ser har blitt nevnt her) har mest med det at jeg selv er så glad i å få oppmuntrende og fine kommentarer (ja, jeg vet at man må godta andre verset av visa også - men det er jeg jo strengt tatt ikke glad i) at jeg ønsker å gi det til bloggene jeg leser fast. At det kan ses på som spamming forstår jeg, men jeg håper og tror at bloggerne setter pris på at jeg gir litt tilbake. Jeg vet i alle fall at jeg setter mine aktive lesere svært høyt, så kanskje de gjør det samme? :) Håper det var et godt nok svar på spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...