absinthia Skrevet 24. mai 2013 #2 Skrevet 24. mai 2013 Jeg tror de er misfornøyd med livene sine og trenger å legge skylden på noen. Hadde det ikke vært kvinner, ville det vært en annen gruppe. 14
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 24. mai 2013 #3 Skrevet 24. mai 2013 Dei som hakkar ned på andre har sjølvtillits problem....
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #4 Skrevet 24. mai 2013 Når ble populære vitser og 'meme's det samme som hat? Når forvillet du deg ut fra kjøkkenet forresten Snow89? Make me a sandwitch! Anonym poster: 9c9f1dd57f855f9f6f68650f3b03f0d6 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #5 Skrevet 24. mai 2013 Jeg synes det til tider er ganske skremmende å lese en del av det, jeg blir oppriktig redd. Anonym poster: d8df578f1223fb194b7432b06cfcde93 11
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #6 Skrevet 24. mai 2013 Dei som hakkar ned på andre har sjølvtillits problem.... En kjent myte. Forskere har avslørt at mobbere som regel har god selvtillit. 'Hva kjennetegner mobberne? De har ofte en sterk trang til å dominere andre og kontrollere de sosiale situasjonene de deltar i. Han eller hun opptrer ikke bare aggressivt overfor den som mobbes, men også overfor voksne. Mange av mobberne har utviklet en fiendtlig innstilling til skole og autoriteter. Deres opptreden tyder på en sterk selvtillit, og mange ganger er den kombinert med fysisk styrke.' http://www.senterforkognitivpraksis.no/aktuelt/slik-er-mobberen.html Anonym poster: d2e4dab8208514928dcc0470aefb9b76
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 24. mai 2013 #7 Skrevet 24. mai 2013 En kjent myte. Forskere har avslørt at mobbere som regel har god selvtillit. 'Hva kjennetegner mobberne? De har ofte en sterk trang til å dominere andre og kontrollere de sosiale situasjonene de deltar i. Han eller hun opptrer ikke bare aggressivt overfor den som mobbes, men også overfor voksne. Mange av mobberne har utviklet en fiendtlig innstilling til skole og autoriteter. Deres opptreden tyder på en sterk selvtillit, og mange ganger er den kombinert med fysisk styrke.' http://www.senterfor...r-mobberen.html Anonym poster: d2e4dab8208514928dcc0470aefb9b76 Forskere og forskere... det er stor forskjell på teori og praksis. Eg har opplev det!
Gjest meh Skrevet 24. mai 2013 #8 Skrevet 24. mai 2013 (endret) Det kan ikke stamme fra regjeringens innføring av kjønnskvotering alene! Er det virkelig så fryktelig fælt for menn at vi ønsker de samme mulighetene? Tallene fra SSB om kvinner i ledelse og arbeidsliv er jo fremdeles latterlig skeive, og vi har jo enda et stykke å gå til full likestilling. Selvsagt kan det stamme fra det, blir en overkjørt nok ganger av feministisk politikk som diskriminerer menn over en lav sko så skjønner jeg godt at man blir bitter. Akkurat slik alle som regnes som annenrangs borgere i land før eller senere står opp for seg selv. Kvinner i Norge år 2013 har de samme mulighetene, pluss litt til. Vitser om hvor "dumme" kvinner er osv, er selvsagt idiotisk - men det går like mye andre veien. Endret 24. mai 2013 av meh 3
Snow89 Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2013 (endret) . Endret 7. mars 2016 av Snow89 5
Gjest meh Skrevet 24. mai 2013 #10 Skrevet 24. mai 2013 Jeg kan jo ta en spøk, men noe av det er jo direkte latterliggjøring kun fordi vi er damer. Det finnes heller ingen mannevitser. Da burde du i likhet med de fleste andre feminister ta av deg skylappene. 2
Snow89 Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #11 Skrevet 24. mai 2013 (endret) Den 24.5.2013 at 22.17, meh skrev: Endret 7. mars 2016 av Snow89
Gjest Kalkunen Skrevet 24. mai 2013 #12 Skrevet 24. mai 2013 Hvis en vits om kvinner eller slengbemerkninger skal gå under definisjonen kvinnehat, så er det høyst rotfestet i virkeligheten ja. Heldigvis har det du nevner i hovedinnlegget intet med kvinnehat å gjøre, ts, du er bare sart og gynosentrisk. Jeg blir kalt faggot, gay, boleole, hvite svin, og mye merkverdig piss jeg driter i. Du er sart, du innser ikke at kjønn, høyde, utseende, demografi etc er ting folk kommer til å bemerke med deg, deal with it.
flesvik Skrevet 24. mai 2013 #13 Skrevet 24. mai 2013 (endret) Det finnes heller ingen mannevitser. Really Snow, really? Du har ikke sett en eneste mannevits? Har du vokst opp i en boble nedgravd i en hule på månen totalt isolert fra resten av verden? Eller har du i virkeligheten vært lenket til kjøkkenet hele livet uten å ha sett verden utenfor? Endret 24. mai 2013 av flesvik 1
Snow89 Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #14 Skrevet 24. mai 2013 (endret) . Endret 7. mars 2016 av Snow89 9
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #15 Skrevet 24. mai 2013 Har dere lest hva unge, sinte bitterkvinner skriver om Justin Bieber? Av menn på min egen alder (25-30) er det stor sport å fortelle damevitser, og vise hverandre 'meme's om hvor dumme damer er. Den andre halvparten bruker de på å bryte ned utseendet til jenter i minste detalj. Har du lest hva femnazier sier om menn? J Jeg er også lei av generaliseringen av kvinner. Lær deg å gi faen i de andre. Jeg syntes trenden er helt merkelig, og lurer på hvor alt dette hatet kommer fra? Hvilket hat? Er det virkelig så fryktelig fælt for menn at vi ønsker de samme mulighetene? Nei, men kvinner får emoanfall når vi ønsker de samme mulighetene. Tallene fra SSB om kvinner i ledelse og arbeidsliv er jo fremdeles latterlig skeive, og vi har jo enda et stykke å gå til full likestilling. Ja, det er på høy tid med flere kvinnelige søppeltømmere, soldater og det skulle bare mangle at dere kvinner også jobber 18timer daglig for å skape arbeidsplasser for andre. Så i fremtiden - betyr dette at vi kan vente oss enda mer fientlighet fra visse grupper av menn? Ja! Skulle bare mangle /hilsen <<< sint mann. Forbered deg også på sint, bittermann sin sinte kjæreste: Anonym poster: 643947c67ec6aa9342e6c02c27a47380 2
Gjest Kalkunen Skrevet 24. mai 2013 #16 Skrevet 24. mai 2013 Jeg liker at dere kaller meg feminist, bare fordi jeg er dame og stiller noen spørsmål om likestilling. Like etter at jeg sa jeg var lei av generaliseringen av damer. Dere henger dere fælt oppi dette her med vitser, men svarer vel egentlig ikke på noen av spørsmålene mine. Benekter dere en økende tendens av kvinnehat (på nettet)? Har ikke kalt deg feminist. Kalt deg sart, fortalt deg at det du beskriver ikke er kvinnehat, derfor nei - det er ikke en økende tendens til kvinnehat på nett. Og om det så var, who gives a shit? Er det en kvinnerett å slippe å bli omtalt i negative ordlag? Det går ikke en eneste dag uten at du kan lese om menn i negative ordlag, det overser du glatt. Meningsløs debatt dette.
Amarinda Skrevet 24. mai 2013 #17 Skrevet 24. mai 2013 Jeg velger å tro at kommentarfelt på nettaviser og deler av dette forumet ikke er representativt for majoriteten av menn i dette landet. Jeg forstår ikke hvorfor menn skal føle seg så truet av kvinner at de trenger å rakke ned og hetse dem? Det er forståelig at noen menn har opplevd negative persolige opplevelser med kvinner, men at man så har behov for å generalisere en halve befolkningen med bakgrunn i denne erfaringen blir vel drøyt for min del. Når det er sagt, så ser jeg at det er mange kvinner her inne som gjør det samme med mannfolk, omtrent demoniserer menn som folkegruppe på grunn av dårlige erfaringer med dem. Likevel, jeg tror ikke flesteparten av norske menn og kvinner henger på KG eller DBs kommentarfelt. 7
Eriks Skrevet 24. mai 2013 #18 Skrevet 24. mai 2013 Det kan ikke stamme fra regjeringens innføring av kjønnskvotering alene! Er det virkelig så fryktelig fælt for menn at vi ønsker de samme mulighetene? http://eatsleepcatsweed.tumblr.com/post/50995491151/9-reasons-why-i-cant-stand-modern-day-feminists Se punkt 2. Tallene fra SSB om kvinner i ledelse og arbeidsliv er jo fremdeles latterlig skeive, og vi har jo enda et stykke å gå til full likestilling. Likt resultat er ikke det samme som like muligheter.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #19 Skrevet 24. mai 2013 Kvinnehatet kommer fra de som vil undertrykke kvinner som stripper og er glad i menn. Anonym poster: 643947c67ec6aa9342e6c02c27a47380
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #20 Skrevet 24. mai 2013 Har ikke kalt deg feminist. Kalt deg sart, fortalt deg at det du beskriver ikke er kvinnehat, derfor nei - det er ikke en økende tendens til kvinnehat på nett. Og om det så var, who gives a shit? Er det en kvinnerett å slippe å bli omtalt i negative ordlag? Det går ikke en eneste dag uten at du kan lese om menn i negative ordlag, det overser du glatt. Meningsløs debatt dette. Om den er meningsløs for deg trenger du ikke å ta del i den. Anonym poster: d5734b5a2efe31fd422b1d1c9d672315 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå