Gå til innhold

Engel, fra prøving til lille Daniel kom til verden!


Engel

Anbefalte innlegg

:( Negativ test, og i det samme kom det mere blodig utlod. :cry:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 pp dag 1:

Først i dag kom tanta. Og så vond som hun er også! Første gang jeg har tatt smertestillende siden jeg sluttet med p-pillene.

Taktikken denne prøveperioden blir å prøve å glemme alt som heter prøving. Bare nyte våren/sommeren og hverandre! Denne overfokuseringen tror jeg bare virker negativt for oss. Bedre at det bare skjer som en naturlig følge av et normalt sex-liv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2pp dag 9:

Ja da nærmer det seg vel sånn smått om senn eggløsning igjen. Ikke at jeg har tenkt å gjøre noe spesielt, annet enn å ha sex såklart. Prøver å koble av og konsentrere meg om andre ting sånn som jobbsøking og husleting. Vi koser oss og nyter våren og hverandre, noe som har ført til høyere sexfrekvens, så det kan jo umulig være negativt! :wink: Vet jo at dette kan ta tid, så det blir bare dumt å styre så masse. Men jeg klarer nok ikke å unngå å tenke på det døgnet rundt når jeg nærmer meg IKM igjen. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Engel!

Sola skinner og vi er så glad..

for snart skal vi en spire i magen ha ...

:hoho::hoho::hoho:

Bare en liten hilsen fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2pp dag 12:

Jeg har eggløsningsslim! :-) Definitivt! Masse! Ikke rester, til tross for at vi hadde sex både i går og forgårs! Tror jammen vi må ha litt sengegym i dag også! :kline: Kanskje jeg har eggløsning tidligere i syklusen enn jeg trodde? Det er jo en del som sier at persona ikke er helt til å stole på... Men de sier også at slimtesting ikke er helt til å stole på heller... Men sjekket tappen også. Virker åpen, men sitter kanskje ikke så veldig høyt? Men høyere enn den gjorde rett før mensen tror jeg... :klø: Jada, jeg skulle koble av og ikke tenke på sånt jeg.... :roll: Mulig vi legger inn bud på et hus i dag også, så jeg har da nok å tenke på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2pp dag 13:

Møkkadag! :evil: Er sint og lei meg pga forhold på jobben. Sitter atter en gang med en drittoppgave som egentlig er litt utenfor mitt fagfelt, mens to andre med mindre erfaring får det drømmeprosjektet! Møkkajobb!

Og huset vi hadde sett på gikk selvfølgelig for høyt for oss, et oppussingsobjekt som gikk for over 300 000 mer enn prisantydningen!

Jaja, får bare håpe at det ble resultater av sexen i går da. Deilig var det i alle fall! :sjarmor: I dag ser jeg ikke noe utflod. Vet ikke om jeg har hatt eggløsning da.. blir nok masse sex noen dager til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Engel.

Så synd med huset da :( men da var det sikkert ikke meningen at dere skulle kjøpe det :)

Drømmehuset dukker nok snart opp :enig_animasjon:

Ellers så får du stå på i disse EL dagene :)

Heia heia heia!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2pp dag 15:

Eggløsning i går tror jeg... men har jo egentlig ingen anelse.. Men slim og murringer i eggstokkområdet skulle tyde på det.

Jaja, har hatt masse sex, så det burde jammenmeg bli resultater! :sjenert:

Dagene går supertregt selvfølgelig... Lei av å vente!!! :evil: Og jeg har ikke ventet sååå lenge enda heller. Sukk! :murvegg:

10-12 dager til IKM

35 1/2 arbeidsdag igjen til ferien (om vi ikke flytter på den)

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2pp dag 16:

Det er fredag! Jippi! :hoppe: Og attpåtil langhelg! Det er herlig det! Og det er meldt fint vær også, stort bedre kan det vel ikke bli? Eller selvfølgelig, en positiv graviditetstest er bedre enn alt.... :roll:

Eggløsningperioden er vel over, så er det bare å vente og vente.... Har hatt veldig mye murringer i eggstokk-området disse dagene, mer enn jeg kan huske fra tidligere sykluser.Sjekker tappen også, i dag var den litt hardere og ikke riktig så glatt... Tolker det som at eggløsningen har vært, selv om den fortsatt kjennes åpen ut? Jaja, er ikke så lett å tolke den...

God helg til alle som måtte stikke innom her i dag! :-)

9-11 dager til IKM

34 1/2 arbeidsdager igjen til ferien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 pp dag 20

Prøver å skrive opp tegn og sånt litt hyppig denne gangen, sånn at jeg kan se tilbake hvis jeg blir i tvil i senere sykluser.

På lørdag (dag 17.) hadde jeg hvit "lotionaktig" utflod, så da var nok eggløsningen definitivt over. Sjekket ikke tappen da (var på hytta og var ikke helt sikker på hvor ren jeg var på hendene...), men gjorde det i dag, og den var definitivt lav, og kjentes mer lukket enn i forrige uke. Men jeg aner igrunnen ikke når i forrige uke jeg hadde eggløsning, men jeg tror helst at det var på onsdag eller torsdag (dag 14 eller 15 pga murringer i eggstokkområdet)

Nå blir det ei uke med bare venting. Så får vi se om mensen dukker opp denne gangen også...

Nedtelling pågår til alle høydepunkter....

5-7 dager til IKM

3 arbeidsdager igjen til helga

33 arbeidsdager igjen til ferien....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2pp dag 21

Ikke noe nytt egentlig. Glemte bare å skrive at bestevenninnen min fikk en gutt på mandag!! Over 2 uker før terminen faktisk! Alt er bra med alle 3, og jeg gleder meg så til å hilse på dem i ferien! :-) Og ble selvsagt ikke noe mindre babysyk selv av dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Masse masse masse lykke til :kose:

Vi skal nok klare det sammen - SNART :hoppe: dvs sammen å sammen..ikke sammen da men samtidig var kanskje riktig :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Shakira! Tror jeg vet hvem du er ja! Så kos at du har begynt å henge her inne også vennen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja å skrive i dagboken din var vel ikke akkurat noen god plan hvis jeg skulle holde meg "skjult". :oops: Neida...jeg skjønte jo det da.

Yepp her inne er det koselig og jeg har jo som du vet maaaaaaaaaaaaaaaasse tid ti overs :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2pp dag 22

Skal si dagene somler seg avgårde her! :evil:

Tidlig på jobb i dag, men null arbeidslyst, så da havnet jeg her inne da....

I går var jeg ute og handlet gaver til 2 tantebarn, en gutt på 3 og ei jente på 1 år. Ble faktisk nesten litt lei meg der jeg gikk blant gravide mager og barnevogner... :-( Egentlig teit å føle sånn... Men jeg har lengtet etter barn så lenge... Jeg var jo selvfølgelig klar for barn lenge før gubben... Nåja, er bare i 2 pp, ingen grunn til å sutre enda egentlig. Flaut egentlig, det er jo så mange som har prøvd, og sikkert også lengtet, mye lenger enn meg.

Nå ja, får vel komme meg igang her da...

3-5 dager til IKM

fortsatt 2 arbeidsdager igjen til helga

32 arbeidsdager igjen til ferien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...