Gå til innhold

Engel, fra prøving til lille Daniel kom til verden!


Engel

Anbefalte innlegg

Lykke til mot IKM. Kan tenke meg at det ikke er så enkelt å finne på noe for å få dagene til å gå, men du skal se at det går raskt likevel. Krysser fingre for at dere lykkes :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Må innom å rette litt, jeg er jo faktisk på dag 19 i dag... :roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 21:

Tiden går såååå langsomt! :roll: Hvis det blir mange sånne runder med å gå å venter på den dagen tanta ikke kommer så kommer jeg til å bli sprø! Syns forferdelig synd på de som har vært prøvere kjempelenge, håper virkelig at jeg ikke blir en av dem!! Prøver å slappe av og tenke på andre ting, men jeg har altfor mye "døtid" for tiden, og da greier tankene mine seg altid om dette.... :-(

Heldigvis ikke så lenge til helga, og så får vi se på tirsdag om tanta kommer da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hvordan du har det.. det er ganske frustrerende og kjedelig og tiden går vannvittig laaaaangsomt når du venter på IKM!!!!!!

Jeg for min del er på dag 1 igjen.....

Krysser alt for deg at det klaffer på første forsøk!!!!!!!!

:tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 22.

Kjenner veldig etter tegn, men kjenner i grunnen ingen ting jeg... :roll: Er litt "småstøl" nederst i magen, nesten ned mot lysken, men det har jeg vært 2-3 dager, så tror jeg kjente det for tidlig til at det kan være noe tegn. Litt luft i magen, men det kan også ha tusen årsaker, feks at jeg spiste middag med løk i i går... Nei, må nok bare være tålmodig og vente...

Men, i morgen skal vi på visning! :hoppe: Kanskje det er drømmehuset? og kanskje vi har råd til det? Hadde vært skjønt! Blir spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DAG 25:

Ventetiden går mot slutten får vi tro. IKM i morgen, sannsynligvis på ettermiddagen/kvelden, kan nesten stille klokka etter tanta mi... Og jeg vet den kommer, blødde nemlig litt neseblod i går, og det har jeg en tendens til å gjøre rett før mensen. Likevel flyr jeg på do for å sjekke fargen på utfloden i dag, hvit fortsatt. Men begynner nok å spotte til kvelden eller i morgen tidlig.

Sjekket også tappen i går, og tror den var åpen (hvis jeg sjekket riktig). har heller ingen som helst symptomer på graviditet. Likevel klarer jeg ikke helt å gi opp... Pokker! Blir gal av dette!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, der kom det brun utflod. Svarte forbanna .....!!!!! :frustrert::kjempesinna::sinna::sur:

Skikkelige mensmurringer i magen også... :veldigsur: :( :cry:

Og attpåtil planlegger mannen å være borte langhelga før neste eggløsning (el på mandagen eller tirsdag sannsynligvis). JADA, :frustrert:

SÆRLIG!! Gjett om han skal få høre når jeg kommer hjem i dag!!!! (nesten ikke premenstruell altså... Bare bitte litt... :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare gi deg en kjempe :klem:

Vi får satse på et februarbaby begge to :)

Og du må holde på mannen neste EL periode!!

Prøvde du forresten EL tester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Cappo! :-) Joda, februarbaby er jo ok det også! Fortsatt bare bittelitt utflod, så jeg håper... Nei, for noe tull, jeg vet godt at tanta kommer om noen timer!

I tillegg har jeg minimalt å gjøre på jobb (og flere med meg). Vi skal ha møte i dag... Blir nok ikke permitert i dag, men har ikke nok jobb til å fylle sommeren så jeg vet da pokker hva som skjer. :veldigsur:

Jo, prøvde el-tester (persona) en syklus før vi begynte prøvingen, og fikk positiv test dag 14, altså burde el være på dag 15. Med syklus på 25 dager er ikke akkurat luteralfasen min for lang heller... Håper det ikke har så mye å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Cappo! :-)  Joda, februarbaby er jo ok det også! Fortsatt bare bittelitt utflod, så jeg håper... Nei, for noe tull, jeg vet godt at tanta kommer om noen timer!

Vet akkurat hvordan det er ... tviholder på håpet helt til :kjempesinna: kommer :(

I tillegg har jeg minimalt å gjøre på jobb (og flere med meg). Vi skal ha møte i dag... Blir nok ikke permitert i dag, men har ikke nok jobb til å fylle sommeren så  jeg vet da pokker hva som skjer. :veldigsur:

Been there, done that :evil:

Du får holde ut det :kjempesinna: besøket her så får vi krysse fingrene for at det er den siste på noen mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke meningen å le altså, men jeg har aldri sett noen utrykke seg så godt med smilies! :hoho:

Så på IKM tråden at tanta var på vei til deg så da ville jeg bare innom for å vise min sympati. Også møter jeg dette:

Svarte forbanna .....!!!!! :frustrert::kjempesinna::sinna::sur:

Skikkelige mensmurringer i magen også... :veldigsur: :( :cry:

JADA, :frustrert: SÆRLIG!!

(nesten ikke premenstruell altså... Bare bitte litt... :roll: )

Man ler jo gjerne av situasjoner man kjenner seg igjen i. Men nå har jeg slutta å fnise så her kommer klemmen :klem:, vet hvordan du har det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg måtte jo får utløp for følelsene vet du, og ingen ser jo om jeg kaster koppen min i veggen (bortsett fra min stakkars kontorkamerat da...).

venter fortsatt på tanta da, bare bittelitt utfold og murringer fortsatt. Lite murringer faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DAG 27:

Hva skjer? :klø: Fortsatt bare bitte litt utflod, og alle tegn på kommende mens er i grunnen borte. Har ingen som helst tegn på graviditet heller... Vurderte å teste i dag tidlig, men siden jeg har hatt den utfloden regner jeg jo med at tanta kommer, så jeg droppet det... Men hvis det ikke skjer noe i løpet av dagen så skal jeg definitivt teste i morgen!

Siden jeg sluttet på pillene før jul har alle syklusene mine vært nøyaktig 25 dager. Er jo litt rart om det pluselig skulle endre seg nå? Jeg må innrømme at håpet har begynt å stige voldsomt nå! Kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!

Sorry at jeg var litt tidlig ute med trøsteklem, jeg tar den tilbake så får vi se hva du får i morra (trøsteklem eller gratulasjoner...)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow jeg også!!!

Kanskje det var festeblødninger? JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil:

Håpe håpe håpe håpe håpe!!!!

Har du tatt test????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, har ikke testet. Jeg har fortsatt litt av den utfloden, så jeg venter jo bare at tanta skal komme. Men for hvert minutt som går uten at noe skjer så stiger håpet mitt! Tester i morgen tidlig, om jeg klarer å vente så lenge... Kanskje jeg må innom apoteket og kjøpe litt flere tester på vei hjem i dag. jajajajajajaja!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg!!!

:tommelsmil:

Greit med et lite lager med tester ja :ler:

Håpe, håpe, håpe håpe!!!

Klem fra Murmel!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh! Dagen går så tregt!! :murvegg:

En time igjen til jeg stikker hjemover. Skal da innom apoteket ja. Og så skal jeg vente til jeg er så tissetrengt at jeg ikke kan vente mer, og så teste!! Spennende! Fant nemlig ut at jeg ikke klarer å vente helt til i morgen tidlig! Legger slevsagt resultatet inn her, hva det nå enn måtte bli. :enig_animasjon: Åååååå er så spent! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter i spenning på resultatet!!! :sjenert:

Lykke til- klem fra snikleseren Smurfa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...