Pepita Skrevet 30. juni 2006 #361 Del Skrevet 30. juni 2006 Spennende med testing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 30. juni 2006 #362 Del Skrevet 30. juni 2006 Åå, så heldig du er som bor i Tønsberg!! Jeg elsker den byen Jammen meg var det mye spennende på en gang her. Håper alt ordner seg med drømmejobben og selv om spire nr.2 skulle være på plass, så går helt sikkert det greit også Jeg har veldig lyst på en til, men begynte i ny jobb i mars, så jeg tørr ikke bli gravid enda. Og neste år begynner vi med husbygging og da passer det dårlig å ha en liten en til. Men prøving starter vi nok med da Blir spennende med testing i morgen da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #363 Del Skrevet 1. juli 2006 Her er det i magen ja. Nå skjer virkelig alt på en gang her.... Er kjempeglad! men gruer meg veldig til å fortelle min nye sjef at jeg er gravid.... Jaja, gjort er gjort. Fikk tilbudet fra dem i posten i dag, og det vaar veldig bra! høyere lønn enn forventet! Vi la inn et bud på det huset på fredag, en del under prisantydning. Selger avslo i første omgang, det har vært visning i dag, men kun 1 ny interessent på liste. Men vet at noen har vært der for å se for andre gang... Håper de ikke blir VELDIG interessert plutselig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 3. juli 2006 #364 Del Skrevet 3. juli 2006 Grattis grattis grattis!!!! med både og ny jobb og kanskje nytt hus!!! Herlig!! Alt skjer som regel på en gang.. det har vi også erfart men på den positive siden, får dere gjort unna alt på en gang.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 3. juli 2006 #365 Del Skrevet 3. juli 2006 du får flytte dagboken tilbake til gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 3. juli 2006 #366 Del Skrevet 3. juli 2006 Yoooho!!! GRATULERER!!!!!! Så gøy med baby og ny jobb og forhåpentligvis nytt hus og alt på en gang! Håper du får en strålende fin uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #367 Del Skrevet 3. juli 2006 Takk for gratulasjoner!! Hmmm... Jeg er vel 4+2 eller noe sånt i dag tror jeg. Har vært å skrevet kontrakt med nyjobben i dag. Og de tok nyheten om graviditeten med fatning. Fant ut at det var like greit at de fikk vite det med det samme. Så kan de lete etter vikar i god tid... Er veldig fornøyd med tilbudet jeg fikk da. Bedre lønn, og men tenke på alt jeg sparer i tid og reiseutgifter så blir dette veldig bra. Gleder meg til å begynne der. De vil helst at jeg skal starte i august, så nå må jeg prøve å overtale xsjefen til å la meg gå før oppsigelsetida er over... Huset ble solgt i dag, men ikke til oss... Vi brude nok kjørt på litt hardere i forrige uke. Vi ga oss når de var oppe i over 100 000 over prisantydning. Jaja, det kommer nok flere hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 3. juli 2006 #368 Del Skrevet 3. juli 2006 Gratulerer så mye med dobbelt klaff! Både ny jobb og ny baby på en gang!! Utrolig bra. Det dukker nok opp et enda bedre hus, skal du se. Det har det i alle fall gjort med oss de gangene noe vi har hatt lyst på forsvinner fra oss. Så det er nok en mening med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. juli 2006 #369 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Så det var et lite knøtt i magen! Så moro!! Gratulerer så mye! Og så flott at den nye jobben din tok nyheten så bra! Drømmehuset dukker nok opp etter hvert skal du se Endret 4. juli 2006 av April Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 4. juli 2006 #370 Del Skrevet 4. juli 2006 Synd med huset, men det er nok et annet et som venter på dere vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. juli 2006 #371 Del Skrevet 4. juli 2006 Gratulerer med barn i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 7. juli 2006 #372 Del Skrevet 7. juli 2006 Hei Engel! Hvordan er formen? Har dere fortalt familien enda? Når forteller dere eventuelt? Ha en fin sommer, nå tar jeg 4 ukers sommerferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 10. juli 2006 #373 Del Skrevet 10. juli 2006 Innom for å ønske deg en flotters uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #374 Del Skrevet 12. juli 2006 Heisann! Har ferie for tiden, så jeg er ikke så mye her inne. Har vært nesten ei uke hos familien min nå, og har bare hatt en dag her hjemme før vi reiser på hytta på fjellet i morgen. Formen er bra, bortsett fra at blodtykket mitt har falt rett i bånn denne gangen også, så jeg er farlig svimmel til tider. Begynner sånn smått å kjenne antydning til kvalme også, det er enkelte ting jeg ikke helt takler å spise, som feks softis tydeligvis... Ellers så var ikke xsjefen min villig til å la meg slutte før oppsigelsestida er ute gitt, mener vi har mye å gjøre i høst. Men min nye sjef prøver å forhandle om det. Tror xsjefen min kommer til å bli litt sur på meg, så jeg gruer meg skikkelig til ferien er over.... Det ble litt ekstra vanskelig det hele med graviditeten midt oppi alt. Hvis jeg må jobbe ut hele oppsigelsen min så rekker jeg kun jobbe ca 3 1/2 mnd i ny jobb før permisjonen (forutsatt at jeg holder meg frisk og rask), det er litt håpløst, både for meg og den nye jobben. Nei, får vel kanskje pakke litt for den hytteturen jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #375 Del Skrevet 17. juli 2006 Litt viktig info: Unnfangelsen finner sted omkring: 15. juni, 2006 Hjertet begynner å slå: 10. juli, 2006 Embryoet beveger seg: 3. august, 2006 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 10. august, 2006 Alle indre organer er ferdig formet: 10. august, 2006 Risikoen for spontanabort avtar: 24. august, 2006 Kvalmen avtar for de fleste: 31. august, 2006 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 7. september, 2006 Fosteret svelger og tisser: 21. september, 2006 Tid for ultralyd: 28. september, 2006 Du kan kjenne fosterets bevegelser: 5. oktober, 2006 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 19. oktober, 2006 Fosteret begynner å høre: 9. november, 2006 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 7. desember, 2006 Mange fostre legger seg med hodet ned: 11. januar, 2007 Svangerskapspermisjonen begynner: 15. februar, 2007 Antatt termindato: 10. mars, 2007 Tenk at hjertet har slått i ei uke allerede! Her går det unna ja. Kvalmen har begynt å komme for fullt her, hadde glemt hvor ubehagelig det er. Og dette er bare starten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 22. juli 2006 #376 Del Skrevet 22. juli 2006 Gratulerer så masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #377 Del Skrevet 24. juli 2006 Da er ferien over, og jeg er tilbake på jobb... Formen er veldig opp og ned om dagen, er en del kvalm. Og blir veldig sliten, så jeg er virkelig spent på hvordan det går når jeg skal jobbe nå. Med denne pendlinga så er dagene mine forferdelig lange. Føler ikke at jeg får gledet meg fullt over graviditeten heller, har så dårlig samvittighet ovenfor den nye jobben... Prøver å ikke tenke på det sånn, men det er nå sånn jeg er... Krysser fingrene hardt for at x-sjefen skal la meg gå før oppsigelsen er over, men vet vel at det ikke vil skje. Er nå spent på hvor mye av oppsigelsestida jeg vil klare å jobbe også da, det kommer til å bli forferdelig slitsomt, om jeg ikke mot formodning blir i mye bedre form denne gangen. Og det kjennes ikke sånn ut akkurat nå nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #378 Del Skrevet 26. juli 2006 Uff, trøtt jeg. Er ikke lett å få sovet skikkelig i denne varmen! Kvalm er jeg også i dag. Ikke gøy. Men siden toget mitt hadde tekniske problemer i dag har jeg faktisk bil på jobb, og da kommer jeg meg hjem i ok tid for en gangs skyld. Kanskje jeg får slappet av litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 1. august 2006 Forfatter #379 Del Skrevet 1. august 2006 Tilbake på jobb etter langhelg, måtte ta ukens fridag i går siden mannen var ferdig med ferien og dagmamman til Daniel ikke åpnet før i dag. Helga har vært ille, formen min har vært elendig, jeg har vært så sliten og trøtt og kvalm at jeg helst bare ville holde meg i senga. Den er ikke helt god nå heller, men litt bedre... Får se hvordan det går. Begynner å kjenne livmora tydelig nå, den er på vei opp av bekkenet ja. Syns den vokser fortere denne gangen, men det er mulig det bare er noe jeg tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 1. august 2006 #380 Del Skrevet 1. august 2006 Begynner å kjenne livmora tydelig nå, den er på vei opp av bekkenet ja. Syns den vokser fortere denne gangen, men det er mulig det bare er noe jeg tror. ← Det stemmer helt sikkert. Jeg begynte å kjenne etter livmora i uke 10, men fant den aldri. Da jeg var hos legen i i uke 11 viste det seg at den nesten hadde kommet opp til navlen allerede! Jeg hadde rett og slett gått glipp av den, og jeg tenkte ikke på å kjenne lengre opp. Kjedelig med den dårlige formen, håper det gir seg snart. Hvor langt er du på vei nå, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå