Gå til innhold

Engel, fra prøving til lille Daniel kom til verden!


Engel

Anbefalte innlegg

Heisann! Lenge siden jeg har vært her gitt! Daniel er over 5 mnd nå, og en stor gutt på over 9 kg og 67-68 cm. Vi storkoser oss fortsatt, han er kjempesnill! :)

Var egentlig innom fordi jeg tenkte å skrive ut noen sider herfra. Tenkte jeg skulle lage et lite album fra Graviditeten, men bilder av den voksende magen og sånt, og skrive litt om når jeg kjente bevegelse osv. Og siden jeg har skrevet om alt her inne så tenkte jeg at jeg bare kunne skrive ut det. Men det er visst noe som ikke helt funker med koblinga fra pc'n min til skriveren, så jeg får vente til mannen kommer hjem.

Nå våkner Daniel fra luren sin, så da får jeg stikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Fortsetter under...

Har hatt en skikkelig mimrerunde her, lest masse. Rart å tenke tilbake på prøvetiden og svangerskapet. Om et par dager er Daniel 1 år! Tenk som tiden har flydd! :overrasket: Og nå er vi faktisk sånn smått igang med å prøve på nr 2. Men er litt mer avslappet denne gangen da.... ;) Har ikke avsluttet amminga helt enda heller, og det kan visst gjøre det ekstra vanskelig å bli gravid, derfor har jeg ingen forventninger om at jeg skal bli gravid riktig ennå. Men håper jo at det skjer noe i løpet av sommeren da, gleder meg faktisk skikkelig til å gå gravid igjen! Bortsett fra den kvalmeperioden da...

Ønsker alle prøvere her inne lykke til! Og alle gravide også selvfølgelig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa :klem:

Så moro å kunne følge m i dagboken din igjen :)

Har litt email problemer (får lest men å sende er vanskelig).

Jeg vil gjerne ha besøk til uka! Anytime....men Erlend har ikke SFO onsdag og fredag så de dagene er kanskje litt dummere enn de andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Engel!

Tenk at ifjor imorgen og fredag vi lå på ABC og *trykket* :ler:

Tiden har gått sinnsykt fort og våre små har blitt 1 åringer.

Lykke til med prøving av nr 2. Kvalmen har kommet her i gården :forvirret: og det er ikke noe gøy! Men vel verdt resultatet!

Klem Cappo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Takk for bursdagshilsener til Daniel! :) Ja, nå har jeg en ettåring! Helt merkelig altså.... Og jeg har begynt å jobbe igjen. Og av en eller annen grunn sliter de med å finne nok jobb til meg her, så jeg kjeder meg! Men har 3 jobbsøknader inne nå...*håpe*

Prøving ja... Er ferdig med eggløsning i første syklus etter at amminga ble helt avsluttet. Men, mannen har vært bortreist, jeg har vært på sommerfest m.m. Fikk presset inn 2 runder med :humpe: Men er veldig usikker på hvordan vi traff i forhold til eggløsninga altså... Det er nesten litt sånn "være eller ikke være" denne gangen, for hvis jeg i løpet av de neste ukene virkelig får jobbtilbud så må vi nesten vurdere om vi skal utsette vidre prøving et års tid. Har ikke helt lyst til det, men det er litt kjipt å bli gravid før man er skikkelig inne i den nye jobben også. Håper derfor veldig på klaff nå, men tror nok ikke helt på det.. :tristbla: Jaja, ny jobb vil jo være en STOOOR oppmuntring det også. For jeg er virkelig møkka lei!

Har planer om å bli litt mer aktiv her inne nå, må jo uansett slå ihjel litt døtid på jobb... :ler: Må jo bli kjent med de nye som er her inne, selv om jeg ser en del "gamle kjente" her også, det er jo veldig koselig! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake, det skal bli spennende å følge med på prøvingen av nr. 2. Her gikk det fortere enn fortest, så det kan jo hende at dere er like heldige.

Lykke til med jobbsituasjonen, det er noe dritt med kjedelige jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... jeg burde vel få denne boka flyttet til "Prøvere" igjen kanskje...

I går ble jeg kalt inn til jobbintervju! :hoppe: Skal dit på fredag! Jobben høres veldig spennende og utfordrende ut, så dette blir spennende! Skal ringe og purre litt ang en annen jobb jeg har søkt på også. Burde begynne å høre noe nå, men det er vel kanskje et dårlig tegn at jeg ikke har hørt noe tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder meg jeg.... Ikke noe nytt det da.

Venter på telefon ang. enda et jobbintervju, men her var det 9 søkere, og jeg er ikke den som er best kvalifisert, så har ikke så stor tro på napp der. Vet ikke om jeg har lyst på jobben heller. Men jeg skulle bli innkalt til intervju, så vi får se.

Ellers for å oppdatere litt, vi har flyttet til Tønsberg (en grunn til at jeg er ekstra desperat etter å få ny jobb, pendling er noe drit...), leier hus der nå, men er på husjakt. Skal på visning i dag på et hus som ser lovende ut, men litt dyrt... Har lett lenge nå, så vi er egentlig veldig lei.

Daniel er hos dagmamma, og trives godt der. Har begynt å slippe seg nå, og syns det er ustyrtelig morsomt å gå to skritt alene fra den ene sofaen til den andre, fram og tilbake... :hjerter_rundt:

Nei, får vel prøve å jobbe litt kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Innom og hilser pent på*

Håper du snart får deg både jobb og spire i magen!

Ha en fin St.hans helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Engel!

Innom med en liten :klem: og kryssing av fingre for ny jobb og en liten spire i magen!!!

Og husjakt da!

Klem Cappo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke! Nye muligheter! :)

Jobbintervjuet på fredag gikk veldig bra! Tror jeg har veldig stor sjanse for å få tilbud om jobb, men prøver å ikke være for opptimistisk.... Har VELDIG lyst på jobben! Skal på intervju i morgen på en annen jobb, men er litt mere lunken i forhold til den...

Ellers: Daniel slapp taket helt og begynte å gå selv i helga!! Og han er jo bare såååå stolt og kry! :ler: Og det er foreldrene også... :hjerter_rundt: Han har i grunnen en viss likhet med avartaren min.... :ler:

Endret av Engel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Onsdag.... Og IKM i morgen. Men jeg har ingen tro på at det er noe på gang. Og det er vel like greit siden jeg håper på jobbtilbud.

Var på et nytt intervju på en annen jobb i går. Føler at det ikke gikk så veldig bra... Men har heller ikke særlig lyst på den jobben, så det er kanskje like bra.

Men vi fant et hus på søndag som vi har lyst på! Og det har ikke kommet inn bud enda, så vi kommer nok kanskje til å legge inne et bud i dag. Litt spennende! :hoppe: Det er et gammelt hus, med mye jobb... Men med veldig fin tomt og beliggenhet, og huset har et stort potensiale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt lønnsforhandlinger... Fikk 6000 mer i økning enn jeg hadde tenkt å kreve, det er positivt. Men ønsket mitt om å kunne sitte med laptop på toget og få godkjent noe av reisetida som arbeidstid gikk ikke igjennom nei... :sur::frustrert: Og når jeg da i tilleg kjeder livet av meg her, jobber nesten kun med ting som ikke er relavant i forhold til utdannelsen og bakgrunnen min, da hjelper det ikke mye med litt ekstra lønn altså. 11 1/2 time tar det fra jeg drar hjemmefra til jeg er hjemme igjen. Da blir det ikke mye tid til poden! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wooho! :hoppe: Jeg får jobbtilbud fra drømmejobben! Skal innom å forhandle litt i begynnelsen av neste uke, men det skal mye til at jeg sier nei...

Er superlykkelig!! Men samtidig bitte litt trist fordi jeg føler at vi da må utsette prøvinga på nr 2. :tristbla: Har ikke samvitiighet til noe annet, tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

IKM i dag. Har ikke sett snurten til :kjempesinna: foreløpig, men syns jeg kjente litt murring før i dag, så den er nok rett rundt hjørnet. Skjønt, den burde egentlig vært her nå med tanke på når jeg mener jeg hadde eggløsning... :klø: Har ingen graviditetstegn i hvertfall.

Og nå hadde det jo passet litt dårlig å være gravid også da egentlig... Sånn midt i forhandlingene om ny jobb å komme med "ja, forresten så er jeg gravid...", dårlig forhandlingsargument gitt! :ler:

Neida, :kjempesinna: er nok på plass til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murring kan være tegn med en spire :sjarmor:

Selv med ny jobb så krysser jeg fingrene for at det klaffer .. hehe! Du blir borte i rundt 10 mnd av jobben din, mot å jobbe der i flere år (sannsynligvis)

Lykke til i forhandlingene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, nå er jeg fryktelig nysgjerrig både på hvor huset dere har sett på ligger og hva slags jobb det er du får tilbud om! (jeg bor i tbg jeg også nemli!)

Skjønner det med prøving er litt kinky med ny jobb og greier, på en annen side, så skjer det jo også ting som ikke er planlagt, og det har jo ikke arbeidsgiver noe med egentlig...

Ha en kjempefin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tante her nei. Tror faktisk det er andre ting på gang ja. Skal teste i morgen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...