Gå til innhold

Vågå-Øygard saken - Seriøst!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle, som ikke er totalt innesnødd, sånn som f.eks. lektorer og meddommere, har jo fått med seg at klanen rundt Rune Blaut Øygard er overbevist om at han er uskyldigheten selv, og at det er jenta som ikke bare lyger i anmeldelsen, men også har manipulert den stakkels pedoføreren til å snakke grisespråk på skype og sms.

Skjønner du ikke at det bare er taktikk?

Dere andre, er det virkelig slik at dere tror Reidun og Rolv Øygard mener det de har sagt i retten?

Anonymous poster hash: 3c383...991

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

AB991, du har støttet og beundret Rune og Reidun hele veien. De aller fleste av oss ønsket Rune Øygard dømt for punkt 1, da vi er overbevist om hans overgrep også før 14 år. Vi som tror på jenta syns ikke Reidun har noe som helst på TV å gjøre! Ikke vil vi se Rune i politikken heller! Han er en overgriper, de er begge løgnere. Onde, skruppelløse, falske...

Du syns Jehans Storviks brudd på taushetsplikten er uviktig... Vel, tenk følgende scenario: Jenta går fra skolen, Jehans informerer Rune Øygard om dette. Rune veit at han forgriper seg på henne, at det er forbudt. Han har mistet makten over henne, kaster seg i bilen, i vilt raseri. Et raseri jenta har sett og kjent på... Rune drar henne inn i bilen, trygler, raser, ber, truer... Han vil ta sitt liv, og kjører i vill fart... Ingen ser dem, det er bare de to som veit...

Tenk det! Jenta har forresten posttraumatisk stressyndrom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB991, du har støttet og beundret Rune og Reidun hele veien. De aller fleste av oss ønsket Rune Øygard dømt for punkt 1, da vi er overbevist om hans overgrep også før 14 år. Vi som tror på jenta syns ikke Reidun har noe som helst på TV å gjøre! Ikke vil vi se Rune i politikken heller! Han er en overgriper, de er begge løgnere. Onde, skruppelløse, falske...

Du syns Jehans Storviks brudd på taushetsplikten er uviktig... Vel, tenk følgende scenario: Jenta går fra skolen, Jehans informerer Rune Øygard om dette. Rune veit at han forgriper seg på henne, at det er forbudt. Han har mistet makten over henne, kaster seg i bilen, i vilt raseri. Et raseri jenta har sett og kjent på... Rune drar henne inn i bilen, trygler, raser, ber, truer... Han vil ta sitt liv, og kjører i vill fart... Ingen ser dem, det er bare de to som veit...

Tenk det! Jenta har forresten posttraumatisk stressyndrom...

Tenk hva da? Det du skriver har jo ikke skjedd.

Ja, selve anmeldelsen, rettssaken og alt rundt dette har skapt posttraumatisk stressyndrom, det vet vi.

Anonymous poster hash: 3c383...991

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det har ikke skjedd. Men Jehans Storvik trodde ikke at Rune Øygard hadde et seksuellt forhold til jenta da han sendte SMS og informerte Rune Øygard om at hun ikke var på skolen. Han informerte en overgriper om offeret. Det er faktisk ganske alvorlig! Og han burde straffes!

Jenta var redd denne mannen på dette tidspunktet! Men Jehans Storvik hadde valgt side, og brøt taushetsplikten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel ikke anmeldelsen og rettsaken som ga jenta denne lidelsen! Det var Rune Øygards reaksjoner da hun ville ut av forholdet! Du veit, sinne og trusler og slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Skjønner du ikke at det bare er taktikk?

Dere andre, er det virkelig slik at dere tror Reidun og Rolv Øygard mener det de har sagt i retten?

Anonymous poster hash: 3c383...991

Den eneste som har fått øye på taktikken er lektoren.

De fleste andre hørte jo utmerket hva f.eks. Reidun og Rolv Kristen sa, også i interview utenfor retssalen.

Men, Dovre991, du har sikkert en link eller to på lur, som viser uttalelser fra Øygard-klanens medlemmer, som underbygger din påstand.

Åh-nei, jeg glemte helt, meddommeren behøver ikke dokumentere sine påstander, de er jo automatisk "sannhet" da de kommer ut av toeren fra en lektkor og meddommer!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tenk hva da? Det du skriver har jo ikke skjedd.

Ja, selve anmeldelsen, rettssaken og alt rundt dette har skapt posttraumatisk stressyndrom, det vet vi.

Anonymous poster hash: 3c383...991

Vi "vet" ingenting, minst av alt du.

Har du dokumentasjon fra de som har undersøkt jenta på at dine fantasier har noen som helst grunn i virkeligheten?

Fremdeles sikker på at du diskuterer samme saken som vi andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestfrid

Jeg blir helt blaut av å lese om Øygards siste på funn.

Da mener jeg at jeg ler så jeg griner altså.

Skamme dere, dere som trodde jeg brukte meg av ekstrem lokal slang fra Vågå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste som har fått øye på taktikken er lektoren.

De fleste andre hørte jo utmerket hva f.eks. Reidun og Rolv Kristen sa, også i interview utenfor retssalen.

Men, Dovre991, du har sikkert en link eller to på lur, som viser uttalelser fra Øygard-klanens medlemmer, som underbygger din påstand.

Åh-nei, jeg glemte helt, meddommeren behøver ikke dokumentere sine påstander, de er jo automatisk "sannhet" da de kommer ut av toeren fra en lektkor og meddommer!?!

Kan du ikke lese? Jeg skrev nettopp at taktikken til Øygard og hans støttespillere er å konstruere en versjon hvor han er uskyldig. Da uttaler de seg slik offentlig. Men alle med litt vett i skallen vet jo at ingen av støttespillerne hans faktisk tror han er uskyldig. De vet det meget vel. Sjokkerende at noen tror noe annet.

Så hvorfor du ber meg linke til noe jeg fra før har sagt ikke finnes kan bare du fortelle oss.

Anonymous poster hash: 3c383...991

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi "vet" ingenting, minst av alt du.

Har du dokumentasjon fra de som har undersøkt jenta på at dine fantasier har noen som helst grunn i virkeligheten?

Fremdeles sikker på at du diskuterer samme saken som vi andre?

Ja, det har vært nevnt at jenta fikk forverret sin tilstand i kjølvannet av anmeldelsen, og at det ble verre når det gikk mot rettssak. Forståelig.

Øygard sin store tabbe var jo å ikke la jenta gå. Hadde han gjort det, ville nok hemmeligheten forblitt mellom de to involverte.

Anonymous poster hash: 3c383...991

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel ikke anmeldelsen og rettsaken som ga jenta denne lidelsen! Det var Rune Øygards reaksjoner da hun ville ut av forholdet! Du veit, sinne og trusler og slikt...

Er du psykologen hennes, siden du med sikkerhet vet at det forholder seg slik?

Anonymous poster hash: 3c383...991

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke skjedd. Men Jehans Storvik trodde ikke at Rune Øygard hadde et seksuellt forhold til jenta da han sendte SMS og informerte Rune Øygard om at hun ikke var på skolen. Han informerte en overgriper om offeret. Det er faktisk ganske alvorlig! Og han burde straffes!

Jenta var redd denne mannen på dette tidspunktet! Men Jehans Storvik hadde valgt side, og brøt taushetsplikten!

Haha, du skriver jo selv at han ikke visste at det var noen overgriper/offer-relasjon her. Der og da informerte han en som tidligere hadde vist stor interesse for en jentes skolearbeid osv om at jenta ikke var på skolen den dagen. Og du mener han bør straffes. Ja, du er vel blant dem som digger det når politiet tropper opp mannsterke med automatvåpen når noen har samlet sammen et lite pokerlag på bygda. Straff må de få!

Anonymous poster hash: 3c383...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart har Jens ingen forbilder. Nelson Mandela er snart borte og mannen som portretterte hans store fiktive forbilde Tony Soprano er død. Igjen står kun Vågås store sønn som skal sone en straff for tukling og griseprat med småbarn. Stakkars Jens, snart mister han jobben også, kan bli en tøff høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLi5ZRfCUAE8Tdf.jpg

Yeah..... Det rimer ikke.

Særlig ettersom kunstneren sannsynligvis bare er et rotehue som ikke engang mente å snyte noen for skatt, mens borgermesteren er en kynisk manipulator som visste nøyaktig hva han drev med, hele tida, og systematisk løy for alle i sine omgivelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan kunne en skoleleder se Rune Øygard som en omsorgsperson? Jeg er fostermor, og måtte både kurses og godkjennes. Helt utrolig! Det skal mye formelle skriv på plass før jeg får info fra skolesituasjoner! Og, alt det er taushetsbelagt! En skam er det, at en skoleleder fungerer så dårlig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke skjønner det, Jehans Storvik informerte en overgriper! En overgriper jenta var redd for! En skam er det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kan du ikke lese? Jeg skrev nettopp at taktikken til Øygard og hans støttespillere er å konstruere en versjon hvor han er uskyldig. Da uttaler de seg slik offentlig. Men alle med litt vett i skallen vet jo at ingen av støttespillerne hans faktisk tror han er uskyldig. De vet det meget vel. Sjokkerende at noen tror noe annet.

Så hvorfor du ber meg linke til noe jeg fra før har sagt ikke finnes kan bare du fortelle oss.

Anonymous poster hash: 3c383...991

Jesus mary and Josef. Er synsk? Vet du hva som foregår oppi hodet deres?

Hvis virkelig reidun hadde trodd at hennes ektemann var skyldig så ville hun forlatt han, punktum.

Nå har jeg endelig tatt deg på noe, for dette går imot det du selv sier.

Du sier at reidun burde få være med på tv2, fordi hun ikke har gjort noe galt. Du sier også at reidun egentlig vet alt rune har gjort, at han er skyldig.

Likevel går hun så hardt ut mot jenta, det gjør henne, etter ditt eget usagn til skyldig. Der du gikk i en av dine egne trollefeller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Yeah..... Det rimer ikke.

Særlig ettersom kunstneren sannsynligvis bare er et rotehue som ikke engang mente å snyte noen for skatt, mens borgermesteren er en kynisk manipulator som visste nøyaktig hva han drev med, hele tida, og systematisk løy for alle i sine omgivelser.

Jeg kan faktisk kjøpe det med rotehue, kustnere er ofte litt sære og kan være "all over the place". Likevel fikk Nerdrum altså så mye, for noe som er filleting i forhold til det øygard gjorde.

Det henger ikke sammen heller, når man tenker at Birkedal fikk 7 måneder for 1 tilfelle av seksuell omgang med en på 15. Dette var en på 15, ganske nær 16, og kun et tilfelle - 7 måneder.

Det er noe galt her i landet. Akkurat i tilfeller som dette ønsker jeg meg straffer noe ala USA.

Da hadde det blitt ca 10-15 år (eller mer) og et par millioner i bot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...