Gå til innhold

Vågå-Øygard saken - Seriøst!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Kan du ikke kutte ut med å hive ordet "troll" inn i hvert eneste innlegg du forfatter, gjest.



Anonymous poster hash: 02493...da7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

På måten hun uttaler seg er det åpenbart at hun vet veldig godt at klienten er skyldig i det han var tiltalt for. "Han meine han e uskyldig". "Æ forholde mæ te det min klient fortæl te mæ, og han si at han e uskyldig". Hun sier det hun må si, men gir ikke uttrykk for egne meninger i det hele tatt.

Om du hadde vært forsvarsadvokaten til Øygard så hadde han vel fått dobbelt så lang straff som han nå vil få under Mette Yvonnes vinger, men så tror du vel en forsvarsadvokat sin jobb er å tjene motparten. Det kan i hvert fall virke slik.

Anonymous poster hash: 3c383...991

Og du tror at meddommer-tjenesten er å sluke alt hva forsvarer og tiltalte rabler av seg, ukritisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kan du ikke kutte ut med å hive ordet "troll" inn i hvert eneste innlegg du forfatter, gjest.

Anonymous poster hash: 02493...da7

Mer enn gjerne, når Dovregubben slutter å Dovregubbe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du tror at meddommer-tjenesten er å sluke alt hva forsvarer og tiltalte rabler av seg, ukritisk.

Hva er det jeg har slukt nå, mener du? Tror du jeg tror på Øygards versjon? Alle vet jo at det er tullball.

Anonymous poster hash: 3c383...991

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer enn gjerne, når Dovregubben slutter å Dovregubbe!

Men herregud, da, h*n er da ikke et troll bare fordi h*n er uenig med deg? Har du misforstått begrepet?

Anonymous poster hash: 7ec9c...a81

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må da være den eneste meddommer-troll som mener at det skinner igjennom at MYL tror jenta snakker sant.

Hun sa da høyt og tydelig og ofte akkurat det motsatte.

Lurer på om vi snakker om den samme saken, og den samme forsvareren?

Du er ikke så flink til å lese mellom linjene. For alle som følger litt med, så er det åpenbart at Mette Yvonne Larsen ikke liker det som har kommet fram i saken, og det er helt åpenbart at hun ikke selv tror på sin klients uskyld.

Anonymous poster hash: 3c383...991

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste ihvertfall ikke at meddommere hadde som hovedoppgave å frikjenne overgripere, dyrke forsvarere.

Om det er meg du sikter til, så har jeg ikke vært meddommer i denne saken, og ei heller har jeg frikjent noen overgriper.

At Mette Yvonne Larsen er en dyktig advokat er det ingen tvil om.

Anonymous poster hash: 3c383...991

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Men herregud, da, h*n er da ikke et troll bare fordi h*n er uenig med deg? Har du misforstått begrepet?

Anonymous poster hash: 7ec9c...a81

Jeg tåler fint at man er uenig med meg, skulle bare mangle.

Men 991 har brukt sine 500 innlegg i denne tråden, og sikker like mange i de andre, på å brodere på de samme tre - fire argumenterne, bare språklig forandret litegranne.

Han er arrogant og belærende, samtidig som han ikke svare på direkte spørsmål, i hvert fall ikke argumenterende på noe vis, bare gjentar sine opprinnelige statements.

Det er trolling i min bok.

Men, jeg kan ta feil, det har hendt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Om det er meg du sikter til, så har jeg ikke vært meddommer i denne saken, og ei heller har jeg frikjent noen overgriper.

At Mette Yvonne Larsen er en dyktig advokat er det ingen tvil om.

Anonymous poster hash: 3c383...991

Åh, joda det er det stor tvil om.

Det er en stor feil å forveksle sutretryne og mangel på medfølelse for dyktighet, selv om det dreier seg om en forsvarsadvokat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du er ikke så flink til å lese mellom linjene. For alle som følger litt med, så er det åpenbart at Mette Yvonne Larsen ikke liker det som har kommet fram i saken, og det er helt åpenbart at hun ikke selv tror på sin klients uskyld.

Anonymous poster hash: 3c383...991

Det er åpenbart ikke åpenbart for andre enn meddommer-lektoren.

Men, du har sikkert en link eller to på lur, som "beviser" du har rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva er det jeg har slukt nå, mener du? Tror du jeg tror på Øygards versjon? Alle vet jo at det er tullball.

Anonymous poster hash: 3c383...991

Alle?

Reidun?

Rolv Kristen?

Svigerinnen?

Nabokonen fra helvete?

Alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er helt enig i oppfatningen av AB991. Vedkommende hevder at hun tror på jenta, at Rune Øygard er riktig dømt, at Reidun selvsagt burde vært på TV, at Jehans er en meget dyktig skoleleder (taushetsplikt er da ikke så nøye), at Rune og Reidun har et godt ekteskap, at jenta har det veldig bra, at broren Rolf Kristen har bred støtte i partiet, at Rune er ønsket i kommunepolitikken... Alt etter hvilken stemning som er på tråden... Og så belærende at jeg nesten spyyyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, du må da være den eneste meddommer-troll som mener at det skinner igjennom at MYL tror jenta snakker sant.

Hun sa da høyt og tydelig og ofte akkurat det motsatte.

Lurer på om vi snakker om den samme saken, og den samme forsvareren?

Det verste er jo at 991 får fortsette trolleriet sitt.

De har altså klart å kvitte seg med alle troll her, som rskre, db7, knut osv, men 991 blir igjen. Er det så vanskelig å trekke ut den siste kontakten? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem i alle dager skal dere diskutere med her inne da? :fnise:



Anonymous poster hash: 7ec9c...a81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i oppfatningen av AB991. Vedkommende hevder at hun tror på jenta, at Rune Øygard er riktig dømt, at Reidun selvsagt burde vært på TV, at Jehans er en meget dyktig skoleleder (taushetsplikt er da ikke så nøye), at Rune og Reidun har et godt ekteskap, at jenta har det veldig bra, at broren Rolf Kristen har bred støtte i partiet, at Rune er ønsket i kommunepolitikken... Alt etter hvilken stemning som er på tråden... Og så belærende at jeg nesten spyyyr!

1) Ja, etter all sannsynlighet stemmer hennes historie.

2) Ja, jeg støtter dommen fra lagmannsretten.

3) Ingen bør være på TV. Noen bør nektes å være på TV, men jeg synes ikke Reidun Øygard er en av dem.

4) Hva vet du om hvor dyktig Jehans er eller ikke? Hovedpoenget var at en liten uskyldig sms til en han på den tiden oppfattet som en omsorgsperson overfor jenta ikke er noen stor sak. Og han har uansett bedt om unnskyldning for dette og lagt seg flat. Heksejakten på alle som en gang har vært Øygards venner vil visst ingen ende ta.

5) Når har jeg skrevet at Rune og Reidun har et godt ekteskap? Derimot at hun støtter mannen sin synes jeg er bra.

6) Jeg har skrevet at jeg tror jenta klarer seg bedre enn det mange ser ut til å tro. Hvorfor så feil å være optimistisk på hennes vegne?

7) Broren har støtte av svært mange, det er helt klart. Kanskje ikke av flertallet, nei, men han har solid støtte.

8) Om Rune er ønsket i kommunepolitikken får vi ikke vite før han ev. stiller til valg på en liste ved kommende kommunevalg. Om han så gjør, tror jeg han blir valgt inn i kommunestyret.

Anonymous poster hash: 3c383...991

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle?

Reidun?

Rolv Kristen?

Svigerinnen?

Nabokonen fra helvete?

Alle?

Hva er dette for noe? Alle som har fulgt litt med i denne saken skjønner jo at Reidun & co rent faktisk ikke tror at Rune er uskyldig. Men de har valgt å støtte ham likevel. Man støtter gjerne sine nærmeste.

Anonymous poster hash: 3c383...991

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Og du AB991 kommer med så mye tåpeligheter. Enten er du bosatt midt i Vågå eller Skjåk, enten er du Reidun, eller så sliter du på et eller annet vis! For moralen din er slett! Kommentarene dine oser av beundring for'n Rune & co. Og det får så være, forsvar dem du, for all del. Men det passer veldig dårlig sammen med å tru på jenta, Det er veldig synlig, det spillet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror, at hvis man tror jentas historie, tror at overgrep har skjedd - at Rune Øygard har misbrukt denne jenta, - da synes man ikke Reidun Øygard har noe på tv å gjøre... Hvis man ser på Rune Øygard som en overgriper, klarer man heller ikke forstå Reiduns rolle. Hadde min mann forgrepet seg på barn. hadde jeg vendt ham ryggen. Og jeg hadde ikke ønsker å vise meg på tv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva er dette for noe? Alle som har fulgt litt med i denne saken skjønner jo at Reidun & co rent faktisk ikke tror at Rune er uskyldig. Men de har valgt å støtte ham likevel. Man støtter gjerne sine nærmeste.

Anonymous poster hash: 3c383...991

Atter et fantasifoster fra Dovregubben.

Alle, som ikke er totalt innesnødd, sånn som f.eks. lektorer og meddommere, har jo fått med seg at klanen rundt Rune Blaut Øygard er overbevist om at han er uskyldigheten selv, og at det er jenta som ikke bare lyger i anmeldelsen, men også har manipulert den stakkels pedoføreren til å snakke grisespråk på skype og sms.

Er du sikker på at du diskuterer den samme saken som vi andre?

Du vet, den med en 53 år gammel gris, som groomet og pulten på en 13 - 15 årig jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...