Gå til innhold

Vågå-Øygard saken - Seriøst!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Det er lavmål å støtte overgripere. Særlig når offeret er et barn. Det er dette Øygard saken handler om. Overgriperen Rune Øygard og hans offer, tretten år gammel da misbruket startet. Å omtale ham med respekt kommer jeg aldri til å gjøre! Aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha se hva jeg fant. Vår alles kjære Rskre har blitt kjent utenfor KG

g1367363536625993749.jpg



Anonymous poster hash: 02493...da7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha se hva jeg fant. Vår alles kjære Rskre har blitt kjent utenfor KG

g1367363536625993749.jpg

Anonymous poster hash: 02493...da7

Se, den var litt mer humor, om enn kun for oss som har sett Rskre i full vigør her inne. Skulle ikke forbause meg om det er Rskre selv som står bak den, forresten. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik som Rune Øygard har "tråkket på" jenta han forgrep seg på, og dermed mange andre offer for overgrep, -synes jeg det er ok både med dårlige, mindre dårlige, gode og enda bedre morsomheter på hans bekostning! Personlig synes jeg det "morsomste" Øygard-stuntet er siste "hjemme hos Rune og Reidun" på tv, der "driter" de seg ut begge to!(unnskyld uttrykket)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik som Rune Øygard har "tråkket på" jenta han forgrep seg på, og dermed mange andre offer for overgrep, -synes jeg det er ok både med dårlige, mindre dårlige, gode og enda bedre morsomheter på hans bekostning! Personlig synes jeg det "morsomste" Øygard-stuntet er siste "hjemme hos Rune og Reidun" på tv, der "driter" de seg ut begge to!(unnskyld uttrykket)!

Ja, han har i grunnen stått for morsomhetene helt selv. Ikke bare TV-intervjuer, men også de hårreisende bortforklaringene han kom med i begge rettsrundene. Tipper Nytt-på-nytt-gjengen ergret seg litt over at sakens natur gjør at man ikke kan spøke med det, for Øygard hadde jo nærmest fikset ferdige manus for minst to sendinger uten at de selv hadde måttet løfte en finger.

Riksklovn og riksovergriper i en og samme person.

Anonymous poster hash: d8343...cde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ozelot

Jeg er oppgitt og lattermild på samme tid når jeg hører alle de utrolig dårlige bortforklaringene hans. Jeg mener, han er en voksen mann og tror med sine fulle fem at han klarer å lure resten av befolkningen? :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kanskje litt slem... :sjenert:

men en av de bedre Øygard-memes jeg har sett.

image.png



Anonymous poster hash: 02493...da7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enn at han fortsatt får så mye oppmerksomhet!! GRISEN!!

Ikke snakk stygt om griser! De har ikke gjort noe galt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

faktisk enig! pervers gammel mann da kanskje?

Ikke snakk stygt om griser! De har ikke gjort noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper Nytt-på-nytt-gjengen ergret seg litt over at sakens natur gjør at man ikke kan spøke med det

Anonymous poster hash: d8343...cde

Tipper heller de godter seg over det, for da slipper de å "måtte" lage morsomheter på Arbeiderpartiet sin bekostning. Er så latterlig at de ikke har turt å bruke denne saken mer enn de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Til Runi: LOL! Det er faktisk det beste meme bildet av Rune hittil. De andre meme bildene, for all del, men dette tar alt til et helt nytt nivå.

Jeg er sliten, så jeg ler ikke så mye, men inni meg så griner jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden har en sak berørt så mange av oss som denne saken. Det er godt for framtidas ofre, tenker jeg. Det ee bra for rettsikkerheten. Vi har hatt en grusom rettsprosess etter 22.juli, hvor en nøktern, sympatisk, høflig advokat sto fram som forsvarer. Geir Lippestad. Dette bemerket jeg på et annet forum, og fikk "så hatten" passet av flere. Flere hevdet de var jus utdannet. De mente Lippestad sviktet sin klient, ikke gjorde jobben sin, at rollen som forsvarsadvokat er å gi alt for klienten, uansett urett!

Jeg mener fortsatt det samme om Geir Lippestad. Han er en sympatisk fyr, rett og slett. Det absolutt motsatte mener jeg om Mette Yvonne Larsen. Ja,hun gjør jobben sin, ja hun skal forsvare sin klient. Men ærlig talt! Hun er like usmakelig i media som Rune Øygard. Halvveis kommentarer om slarv, antagelser, dukker opp i media med "tomme" nyheter som bunner ut i ikkeno! Men, som er ment for å skape splid, bygge opp under rykter, rett og slett skade offeret!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden har en sak berørt så mange av oss som denne saken. Det er godt for framtidas ofre, tenker jeg. Det ee bra for rettsikkerheten. Vi har hatt en grusom rettsprosess etter 22.juli, hvor en nøktern, sympatisk, høflig advokat sto fram som forsvarer. Geir Lippestad. Dette bemerket jeg på et annet forum, og fikk "så hatten" passet av flere. Flere hevdet de var jus utdannet. De mente Lippestad sviktet sin klient, ikke gjorde jobben sin, at rollen som forsvarsadvokat er å gi alt for klienten, uansett urett!

Jeg mener fortsatt det samme om Geir Lippestad. Han er en sympatisk fyr, rett og slett. Det absolutt motsatte mener jeg om Mette Yvonne Larsen. Ja,hun gjør jobben sin, ja hun skal forsvare sin klient. Men ærlig talt! Hun er like usmakelig i media som Rune Øygard. Halvveis kommentarer om slarv, antagelser, dukker opp i media med "tomme" nyheter som bunner ut i ikkeno! Men, som er ment for å skape splid, bygge opp under rykter, rett og slett skade offeret!

Jeg er fullstendig enig med deg. Geir Lippestad var profesjonell til fingerspissene, og han kunne ikke håndtert det på annet vis. MYL gikk i krigen for sin klient - vel og bra, hadde det ikke vært for måten hun fremsto, som nedlatende og arrogant i forhold til jenta, og med hang til å fremskaffe fordeler for sin klient på ufint vis.

Anonymous poster hash: 7ec9c...a81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...