Gå til innhold

Vågå-Øygard saken - Seriøst!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Rune Øygard fortsetter som han har gjort hele tida! Han skjønner det ikke sjøl, men han graver sin egen grav.... Ingen med normalt verdisyn vil høre hans navn uten å tenke overgriper! Løgner! Bedrager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Rune Øygard fortsetter som han har gjort hele tida! Han skjønner det ikke sjøl, men han graver sin egen grav.... Ingen med normalt verdisyn vil høre hans navn uten å tenke overgriper! Løgner! Bedrager!

Dessverre ser det ut som om det er en del folk i og rundt Vågå som ikke har "normalt" verdisyn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rune Øygard fortsetter som han har gjort hele tida! Han skjønner det ikke sjøl, men han graver sin egen grav.... Ingen med normalt verdisyn vil høre hans navn uten å tenke overgriper! Løgner! Bedrager!

Han skjønner meget godt hva han driver med, og han tenker nok neppe på de med såkalt "normalt verdisyn".

Han er smart, og utsetter straffen lengst mulig. Det er snart to år siden saken ble anmeldt, og han har vel kun vært én dag i varetekt eller noe sånt. Da snakker vi om å vise temmelig god kontroll over situasjonen her.

Hvor lang tid tar det før han faktisk får soningsinnkallelse? Kanskje blir det fotlenkesoning likevel?

Anonymous poster hash: 3c383...991

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt dette - under rettssaken hevdet han at forholdet mellom han og jenta var som et "far-datter-forhold", og at det ikke var noe upassende som skjedde mellom dem.

Nå anker han straffeutmålingen fordi "siden de var kjærester har hun ikke tatt nevneverdig skade av hendelsene".

Så nå var de plutselig kjærester?

Ja ja, da har han i det minste bekreftet at jentas framstilling var riktig da, at de var kjærester, og at overgrep har funnet sted - det er da noe, selv om motivasjonen for innrømmelsen er på kanten.



Anonymous poster hash: b372b...d9f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skjønner meget godt hva han driver med, og han tenker nok neppe på de med såkalt "normalt verdisyn".

Han er smart, og utsetter straffen lengst mulig. Det er snart to år siden saken ble anmeldt, og han har vel kun vært én dag i varetekt eller noe sånt. Da snakker vi om å vise temmelig god kontroll over situasjonen her.

Hvor lang tid tar det før han faktisk får soningsinnkallelse? Kanskje blir det fotlenkesoning likevel?

Anonymous poster hash: 3c383...991

Nå må du rulle inn, 991. Det blir ikke fotlenkesoning, for fotlenkesoning brukes ikke overfor sedelighetsdømte. Dette har du blitt fortalt et uendelig antall ganger, så slutt å dra opp dette om og om igjen.

Anonymous poster hash: d8343...cde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt dette - under rettssaken hevdet han at forholdet mellom han og jenta var som et "far-datter-forhold", og at det ikke var noe upassende som skjedde mellom dem.

Nå anker han straffeutmålingen fordi "siden de var kjærester har hun ikke tatt nevneverdig skade av hendelsene".

Så nå var de plutselig kjærester?

Ja ja, da har han i det minste bekreftet at jentas framstilling var riktig da, at de var kjærester, og at overgrep har funnet sted - det er da noe, selv om motivasjonen for innrømmelsen er på kanten.

Anonymous poster hash: b372b...d9f

Ingenting skjedde, men det var jenta som la opp til det og hun tok ikke skade av det. Nei vel ja.

Men alvorlig talt, han kan ikke anke skyldspørsmålet, kun saksbehandling og straffeutmåling. Ergo er det ikke nødvendigvis noen innrømmelse i det å si at straffen er for streng. Problemet er bare at han tidligere selv har sagt at straffen er for mild ut fra premissene i dommen og at han nå referer til et kjærlighetsforhold. Det later jo veldig til at han mener at de hadde et kjærlighetsforhold og at dette ikke var skadelig. Ergo er han i følge seg selv ingen overgriper, men siden han er funnet skyldig, så er det altså for strengt. Noe sånt.

Anonymous poster hash: d8343...cde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke Øygard har tatt inn over seg HVA han er straffet for... Han snakker fortsatt som om jenta er en likeverdig motpart.. Rart ikke MYL kan gi ham det med teskje. Hun burde jo vite hva det handler om. Men dette er vel lønna hennes..

Hva vet du om hva dyktige Mette Yvonne Larsen sier til sin klient når de er alene?

Anonymous poster hash: 3c383...991

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt dette - under rettssaken hevdet han at forholdet mellom han og jenta var som et "far-datter-forhold", og at det ikke var noe upassende som skjedde mellom dem.

Nå anker han straffeutmålingen fordi "siden de var kjærester har hun ikke tatt nevneverdig skade av hendelsene".

Så nå var de plutselig kjærester?

Ja ja, da har han i det minste bekreftet at jentas framstilling var riktig da, at de var kjærester, og at overgrep har funnet sted - det er da noe, selv om motivasjonen for innrømmelsen er på kanten.

Anonymous poster hash: b372b...d9f

Åh, ikke nå igjen.. Du skjønner åpenbart ikke mye av dette. Øygard innrømmer ikke skyld, men forholder seg til dommen selv om han er uenig.

Tilsvarende tøv var å lese her da Mette Yvonne kom med subsidiær påstand om straffeutmåling. Enkelte trodde det var det samme som innrømmelse av skyld.

Anonymous poster hash: 3c383...991

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva vet du om hva dyktige Mette Yvonne Larsen sier til sin klient når de er alene?

Anonymous poster hash: 3c383...991

Han vet vell akkurat like mye som du vet, sånn generelt: Fuck All!

For øvrig er det jo kraftig delte meninger om hvor dyktig MYL er, Grisen ble jo dømt i to instanser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Åh, ikke nå igjen.. Du skjønner åpenbart ikke mye av dette. Øygard innrømmer ikke skyld, men forholder seg til dommen selv om han er uenig.

Tilsvarende tøv var å lese her da Mette Yvonne kom med subsidiær påstand om straffeutmåling. Enkelte trodde det var det samme som innrømmelse av skyld.

Anonymous poster hash: 3c383...991

Nei, nå har vi jo til gode å se den ynkelige mannslingen innrømme noe som helst, ikke engang det helt åpenbare beviselige svineriet klarer han å forholde seg til.

Likevel er det en STOR og KLAR innrømmelse fra barnepulerens side at Han har begynnt å diskutere skaderne som han har påført jenta.

Klart at dersom han var akkurat like steil i sin påstand om uskyld, som han har vært hittil, så ville han jo aldri ha begynnt å diskutere skader, eller mangel på samme, i lyset av det kjæreste-forhold som de hadde.

Så, joda, pedo-føreren er på gli.

Uansett hvor mye det trolles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet vell akkurat like mye som du vet, sånn generelt: Fuck All!

For øvrig er det jo kraftig delte meninger om hvor dyktig MYL er, Grisen ble jo dømt i to instanser!

Så du mener en dyktig advokat ville fått Øygard frikjent. Du er altså ikke helt sikker på at han er skyldig?

Anonymous poster hash: 3c383...991

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener en dyktig advokat ville fått Øygard frikjent. Du er altså ikke helt sikker på at han er skyldig?

Anonymous poster hash: 3c383...991

Så du mener MYL er en dyktig advokat fordi hun fikk en skyldig mann frikjent?

Du er altså sikker på at han er skyldig etter 1. tiltalepunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener MYL er en dyktig advokat fordi hun fikk en skyldig mann frikjent?

Du er altså sikker på at han er skyldig etter 1. tiltalepunkt?

Ja, naturligvis er han skyldig i det første tiltalepunktet! Det trodde jeg selv du var enig i.

Men dyktige Mette Yvonne Larsen fikset frikjennelse på det punktet, og det tror jeg ikke mange andre advokater hadde klart, kanskje ingen.

Anonymous poster hash: 3c383...991

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, ikke nå igjen.. Du skjønner åpenbart ikke mye av dette. Øygard innrømmer ikke skyld, men forholder seg til dommen selv om han er uenig.

Anonymous poster hash: 3c383...991

Som min datter ville sagt: "No shit Sherlock! And what was your first clue?"

Jeg skjønner ikke helt dette -

Anonymous poster hash: b372b...d9f

Takk til anonym bruker d8343...cde som ga meg en god forklaring. :)

Anonymous poster hash: b372b...d9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som min datter ville sagt: "No shit Sherlock! And what was your first clue?"

Takk til anonym bruker d8343...cde som ga meg en god forklaring. :)

Anonymous poster hash: b372b...d9f

Jeg ser poenget med tanke på hvordan du åpnet innlegget jeg svarte på. Men det jeg reagerte på var konklusjonen din, som du uansett nå skjønner at var feil.

Anonymous poster hash: 3c383...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

MYL heter vel egentlig pitbull MYL?! Ja, det er delte meninger om hennes dyktighet! Kanskje det dummeste hun har gjort, å ta dette oppdraget? Jaja, gjort er gjort! Og hun passer jo godt sammen med sin klient da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chloè

En britisk lærer ble dømt til 5,5 års fengsel for å ha hatt et forhold med en elev. Han er 30 og jenta er 15, de hadde et seksuelt forhold i 4 mnd og rømte sammen.

- Dette er ikke Romeo og Julie, sa aktor under rettsaken og argumenterte med at Forrest var en pedofil som var ute etter å tilfredsstille egne behov.


Men en 54 år gammel mann og en 14 år gammel jente er ikke pedofili og fortjener 1.5 års fengsel for et forhold som varte i flere år? Rettsystemet i Norge er en skam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så du mener en dyktig advokat ville fått Øygard frikjent. Du er altså ikke helt sikker på at han er skyldig?

Anonymous poster hash: 3c383...991

Rent trollevrøvl, han er skyldig til opp over begge ørene, og ikke engang Shapiro og resten av Dream-teamet til O.J. Simpson hadde klart å få pedoføreren frikjent.

Likevel måles jo en advokats dyktighet i resultatet i forhold til tiltalen for sin klient, og her er det bare å konstatere at RØ ble dømt i to instanser.

Men, det kan jo være hun har tatt noen ekstra kurs, eller hatt selvstudium på kvellstid, hun hadde jo trass i alt fremgang fra TR til LMR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, naturligvis er han skyldig i det første tiltalepunktet! Det trodde jeg selv du var enig i.

Men dyktige Mette Yvonne Larsen fikset frikjennelse på det punktet, og det tror jeg ikke mange andre advokater hadde klart, kanskje ingen.

Anonymous poster hash: 3c383...991

Fette-Mette fikset ingenting, det var det løgnene til Reidun Øygard, hun som endret sin forklaring, som gjorde.

Selv du som meddommer, troll og lektor og alt hadde klart det kunststykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...