Gå til innhold

1 måned igjen!!


83`

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaja.. nå er i alle fall spenningen over! :-(

Våknet til mensen i dag tidlig; for en hyggelig morgen, ikke sant??!

Har hatt en travel studiedag i dag.-- nå gleder jeg meg til sommerferien, alltså! :kul: Da tenker jeg vi skal få fart på sakene!! :sjarmor:

Juni, here we come!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ja, nå er jeg her igjen!! Kjekt at noen savnet meg, murmel!! :wink:

Har vert mye tankevirksomhet denne måneden; "skal vi prøve nå i juni også, eller skal vi vente til juli..." "Prøver vi nå, blir terminen RETT etter praksisen på skolen. Venter vi til juli, blir terminen en måned etter.." "Viss hopper over juni, blir det så leenge å vente"... "Men om sommeren går da tiden fort, man kan jo alltids vente en måned.."

Tror jeg blir gaal! :ler:

En dag tenker jeg som så at vi bare får prøve nå, og ta igjen det jeg evt. måtte gå glipp av på skolen. Jeg er jo ung, og har god til på meg til å fullføre studiene.. Neste dag tenker jeg at jeg vil vente kanskje helt til høsten med å fortsette prøvingen! Tror jeg tenker for mye på dette! Vet med sikkerhet at jeg blir kjempeglad uansett når jeg bare blir gravid, så jeg skal prøve å ikke time dette noe mere.

Er forresten på dag 11 nå, så jeg må uansett komme frem til en løsning! :wink:

Ellers har jeg sommerferie nå, og jeg nyyyter det!! :kul: Været har vert strålende de siste dagene, men i dag var det verre... (klart det; nå til helgen!..) Vart forresten helt i fra meg i går da jeg såg på Drømmekvinnen på TVN! Hun valte jo feil mann! :-( Han var jo bare sååå snill og god han som måtte gå, mens mr. good looking selfølgelig fikk dama. Er så typisk, og jeg ble så trist!! Vedder på at Jason ikke hadde halva så god personlighet som han andre (husker ikke namnet..)

Så kommer det i Se og Hør neste uke; "romansen over.."

Jaja, mangt man henger seg opp i.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Titter innom boka di, for å sjekke at alt står bra til med prøvingen!

Håper det prdner seg, og at du finner ut hva du skal gjøre :)

Jeg har osgå sommerferie nå, og det er deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en fiiiiin søndag og at du/dere kommer frem til en go/no-go avgjørelse angående juni. Hvis ikke så er jo juli også en yppelig prøvemåned. Det var vel det som var den opprinnelige master plan? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare stå på! :ler:

Det som skjer det skjer.

Man kan ikke være sikker på når babyen kommer uansett.

Lillepia mi kom 10 uker før termin :sjenert:

I hvertfall er det ikke uvanlig at babyen kan komme 3-4 uker for tidlig eller opptil 2-3 uker etter termin.

God ferie!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 15

Vi prøver!! :P Som du sier Murmel, det som skjer det skjer. Og ja, Veronal; juli er også en fin måned viss det ikke skulle klaffe i denne! :wink: (riktig at det var den som var den egentlige begynner-måneden.. :oops: )

Tror jeg har eggløsning i dag... syns jeg merker det. Men synest desse to ukene etter EL er verst. Da går jeg bare å kjenner etter, og teller dager frem til IKM. Skal prøøøve å ikke tenke på det så mye denne gang (jadajada..) Må finne noe å henge tankene opp i ... hmm.. hva kan det være... Noen tips? ..er jo sommerferie da, så det blir vel ikke så vanskelig! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: så gøy at dere prøver :hoppe:

Hm....det er viktig å ikke tenke så mye på det, men gode råd for å ikke tenke på det har jeg dessverre ikke - det er vanskelig. Får bare krysse fingre for at dere lykkes denne gangen.

Lykke til :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 17

Morsomt å tenke på at der kanskje fåregår en stor prosess inne i meg nå... Tenk om! ..Som du sier Monja, så er det ikke lett å finne gode råd mot å ikke tenke for mye på det! Men jeg tenker heldigvis ikke fanatisk på det, bare kosetenker på hva som kanskje kan befinne seg i magen! :P

I dag pøser det ned, og jeg hater slikt vær (særlig i feriene.. :-( ) Men det bedrer seg vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 20

I går og idag har jeg hatt verk nederst i magen. -og det til og med uten å kjenne etter!! :ler: Det er akkurat der egglederne er (følest det som), men det kan også virke som luftsmerter... Men jeg fiser da ikke såå mye! :hoho:

I går kveld var jeg ute på livet, men drakk bare 3 cider og et lite glass vin. Samboeren min er redd jeg skal skade barnet, men jeg forsikrer ham om at det ikke gjør noe skade å drikke litt bare få dager etter evt. befruktning. Men han er likevel i tvil. Det er jeg kanskje selv også, siden jeg ga meg etter 3 cider i går...

Skal bli en spennende uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Krysser for at symptomene dine er graviditets symptomer! :tommelsmil:

Det er ingen fare om du drikker litt de første ukene etter befruktningen. Fosteret tar enda ikke del i morens blodbane da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 23 5/6 dager igjen!! :P

Ja nå begynner det for alvor å bli spennende! Ikke fordi jeg har fått flere symptomer, desverre, men jeg har iallefall beholdt det ene jeg hadde. Kjenner altså fortsatt til noe som ligger og ulmer i nedre delen av magen. Av og til stikker det, mens andre ganger bare "ulmer" det. Vanskelig å forklare slike kroppslige ting! :ler:

Har bestilt noen graviditetstester her på KG, fordi de skulle være ekstra følsomme for liten mengde av graviditetshormonet. Når jeg får de i posten, skal jeg jammen teste! Litt tildlig, kankje, men man må jo more seg litt i denne perioden, også! :wink: Så tusen takk for lykkeønskningen, Cilla!! :P

Veronal, har IKM på mandag eller tirsdag. Syklusen min har variert litt mellom 28 og 29 dager.

Og murmeldyret, takk for at du minner meg på at det ikke er farlig! Men når man er usikker på om man er gravid eller ikke, føles det liksom litt feil å drikke... Sikkert bare jeg som er nevrotisk! :wink:

Skal komme med oppdateringer fortløpende!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 24 -3/4 dager igjen! :o

Kjenner fortsatt at magen er der, for å si det sånn... Men våger liksom ikke å tenke noe i retning graviditet før jeg ser det blått på hvitt! :ler: I de to andre syklusene mine har jeg jo også fått "lure-graviditetssymptomer", så det er ikke til å stole på! :-x

Men føler alikavel at det jeg har nå er annerledes. Føler meg gravid på en måte! En god følelse! :P

(og desto større nedtur..)

I går gikk jeg til og med så langt at jeg kjøpte "Alt om barnet" boken! Pluss en "Lille pingvin" barnebok med sånn hånddukke med... Den var så søt!

De var på storsalg, så det var grunnen. Hadde ikke kjøpt de så tidlig viss ikke.. :oops:

Men det er jo tross alt litt nyttig å lese sånn faktastoff og sånnt før man får barn, slik at man er forberedt! (selv om man sikkert får plenty med tid til det under graviditeten også!)

Men som sagt, man skal jo kose seg litt og, med tanken på å snart? bli mamma!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...