Gå til innhold

1 måned igjen!!


83`

Anbefalte innlegg

Endelig har vi bestemt oss for å ta skrittet..

Rett etter påske vil vi prøve fullt ut.. P-pillene måtte jeg slutte med i november pga. hormonelle plager, så syklusene mine er stabile og greie å ha med å gjøre..

Så rekner med at jeg har eggløsning den 13 april.. Guud.. selv om jeg er veeelig babylyssten, er litt nervøs også! Har vert sammen med min samboer i et og et halvt år, og vi har bodd sammen i 7 måneder. Likevel har vi lenge følt at vi har hatt lyst til å starte familiei! Er vi sprø?! :hoho:

Vi hadde egentig tenkt å vente til høsten med å prøve (pga at jeg studerer), men utålmodige meg klarer ikke vente lenger! -det hadde jo vert så fint med en liten baby tildlig i januar!! :P Så får vi heller ta konsekvensene av at det blir travelt med både skole og barn når den tid kommer....

Nå skal jeg nyte påsken, og feste ifra meg disse neste dagene! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen: som dagbokskriver.

Er litt greit å samle tankene et sted. Har prøvd omtrent et år nå, men ingenting har skjedd... :roll:

Håper det ikke går like lang tid for dere da :kose:

Ha en riktig fin påske.

Påskeklem fra Capricorn :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: som dagbokskriver. Og ikke minst - lykke til med prøvingen! Vi slutta med pillene i oktober og i januar var bebisen i boks. Så selv om vi hadde tekt å prøve sånn rundt påsketider klaffa det med en gang for oss gitt. Krysser fingre for dere også.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann capricorn & monja!!

Så hyggelig at dere tok turen innom. Koselig å høre fra andre prøvere! Vel, nå er det dag 7.. Omtrent akkurat en uke til pangstart!! :hoho:

Første dagen i påskeferien, våknet tidlig, men overskyet vær... Kjeeedelig!! Jeg som skulle gå på ski og bli brun!? :kul: Får håpe været tar seg opp igjen i morgen.

(fin dag til å sitte inne og lese skolepensum.. YEA!..)

Lenke til kommentar