Gjest pysepusen Skrevet 29. desember 2013 #1621 Del Skrevet 29. desember 2013 Rett over midnatt kom gutten! En nydelig en Gratulerer så mye vennen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 29. desember 2013 #1622 Del Skrevet 29. desember 2013 Gratulerer så mye! Håper alt står bra til med dere, er sikker på at han er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 29. desember 2013 #1623 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Gratulerer så mye!!! Håper det gikk bra! Jeg fikk rett i at han kom rett over midnatt, men feil dag Endret 29. desember 2013 av Yesterday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 29. desember 2013 #1624 Del Skrevet 29. desember 2013 Hurra!! Gratulerer så mye, kjære Herr og Frufly! Tenk at dere endelig fikk lov å bli foreldre Jeg er så utrolig glad på deres vegne. Nå må dere nyte tiden og kose dere masse med lille nurket! Håper fødselen gikk bra og at du fikk en positiv opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 29. desember 2013 #1625 Del Skrevet 29. desember 2013 Gratuleeeerer så masse!!!! Håper alt står bra til med dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 29. desember 2013 #1626 Del Skrevet 29. desember 2013 Gratulerer så mye med gutten!! Håper dere koser dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 29. desember 2013 #1627 Del Skrevet 29. desember 2013 gratulerer så mye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 29. desember 2013 #1628 Del Skrevet 29. desember 2013 Hurra, endelig Gratulerer så utrolig masse Gleder meg til og se bilder av skatten, å få høre hvordan det var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #1629 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Tusen takk for gratulasjoner! Vi er så takknemmlige og glade over at vi har fått oppleve å bli foreldre Jeg er enda litt "høy" så sover ingenting. Tre netter med ca. 4 timer søvn, fatter det ikke. Lillegutt har vært veldig rolig til nå Nesten ikke hørt han grine. Får ikke til amming pga brystvortene går innover. Pumper hver 3-4 time, men det kommer bare noen dråper med blod ikke melk. Dritvondt!! Lullegutt fikk nan i en liten kopp så jeg er fornøyd. Melken kommer nok og håper brystvortene også kommer ut etterhvert. Kjære har fått liv til å sove med oss på rommet for andre natt nå, siden det er ledig. Vi har et stort 6 mannsrom helt alene. Herlig! Fødselsreferat kommer når jeg er klar. Vi snakkes! Nå må jeg kose litt med lullegutt Endret 29. desember 2013 av Frufly 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 29. desember 2013 #1630 Del Skrevet 29. desember 2013 6 mannsrom?????? Finnes virkelig det? Høres fælt ut å måtte dele med 5 andre, så kjempe flott at dere er alene Høres veldig koselig ut! Hvordan ser lillegutt ut? Han er garantert nydelig, men er han lys el mørk? Lik dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #1631 Del Skrevet 29. desember 2013 6 mannsrom?????? Finnes virkelig det? Høres fælt ut å måtte dele med 5 andre, så kjempe flott at dere er alene Høres veldig koselig ut! Hvordan ser lillegutt ut? Han er garantert nydelig, men er han lys el mørk? Lik dere? Det gjør vist det. Rimelig glad jeg ikke deler med 5 andre Lillegutt har en del mørkt hår. Vi er begge lyse i håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 29. desember 2013 #1632 Del Skrevet 29. desember 2013 Tar gjerne imot bilde hvor stor var han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 29. desember 2013 #1633 Del Skrevet 29. desember 2013 Det gjør vist det. Rimelig glad jeg ikke deler med 5 andre Lillegutt har en del mørkt hår. Vi er begge lyse i håret. Jeg skal ikke føde der Er tomannsrom hvor jeg fødte og det var ille nok pga snorking og baby som skrek hele natta, ikke min baby. Her er det motsatt, vi er mørke men fikk en lys baby Ja hvor stor var han? Blitt enige om navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 29. desember 2013 #1634 Del Skrevet 29. desember 2013 De seksmannsrommene skremte meg virkelig! Derfor har jeg aldri ligget på vanlig barsel Men du - har du fått prøve ammeskjold? På ammehjelpen sine sider står det at det kan hjelpe. Sammen med at baby spiser av hele brystet (alt det brune rundt brystvorta). Har jordmor forsøkt å hjelpe deg med det? Vanskelig å få de til å gape skikkelig når de er så små... Men brystskjold kan være en god løsning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 29. desember 2013 #1635 Del Skrevet 29. desember 2013 Så herlig at du får ha mannen hos deg, vil tro det er veldig fint for dere begge Krysser fingrene for at ammingen går seg til etter hvert. Gleder meg til å lese fødselshistorie Kos dere alt dere kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 30. desember 2013 #1636 Del Skrevet 30. desember 2013 Kos dere så masse Frufly Gleder meg også til å høre hvordan fødselen gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 30. desember 2013 #1637 Del Skrevet 30. desember 2013 Støtter pysepusen. Brystskjold. Det er ikkeså mye smerter med det som uten heller, prøv det. Og viktig at han får tak over hele brystet håper det ordner seg og plutselig snn at dere kan komme hjem han er såå nydelig sku ønsket du ikke hadde flyttet så skulle jeg kommet å besøkt deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 30. desember 2013 #1638 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Gratulere så mye Endret 30. desember 2013 av Nique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdal! Skrevet 30. desember 2013 #1639 Del Skrevet 30. desember 2013 Gratulerer så mye med baby! ♥ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 30. desember 2013 #1640 Del Skrevet 30. desember 2013 Ammeskjold er verd å prøve ja Det funka ikke her men kan jo funke der Jeg fikk det på barsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå