Gå til innhold

Unge mødre


Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

he he ja det kan man faktisk godt sige at gener har, nok lidt fejl måde at sige det på, men kvaliteten daler med årene, også derfor at der er flere kvinder som er over 38 som får børn med downsyndrom f.eks, så ja entlig burd alle få børn tidligt mellem 20-30 årene da er chancen mindre for at få babyer med divers fejl og mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest DenSmarte
he he ja og jeg kente en kat som kunne snakke, men helt alvorligt så var dette faktisk en undersøgelse som var fortaget endten i usa eller i england, tror faktisk det var i et af gravid blad jeg læst det i, så det er et videskabeligt resutat af en undersøgelse og ikke bare tull.

Ja, men jeg har lest en undersøkelse som resultater kom for en uke siden. Og den sier noe annet. Ergo alt man leser og hører må man ta med en klype salt. selv om du har lest den undersøkelsen så trenger den ikke være riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror jeg heller ville foretrukket å bli mamma da jeg var 17 enn når jeg blir 40. Selv ble jeg gravid første gang da jeg var 23. Nå er min datter 14 og vi har et kjempegodt mor-datter forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnens eggceller, og arvematerialet som ligger i dem, har en slags "best før"dato.

Man er født med alle eggene sine, og kvaliteten på disse blir dårligere med årene.

Det er ikke sånn at de sterkeste genene overføres, men sjansen for at feil, mutasjoner, skal skje øker med morens alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi forander os alle med årene det er sikkert og vist, da jeg var 20 syntes jeg det var hårrejsende at kvinder over 35 fik børn, kan godt æde de ord i mig igen :hoho: . Ingen ved hvad framtiden byder og hvordan ens liv kommer til at se ud så man skal nok passe lidt på med hvad man siger når man ikke har så meget livs erfaring, dengang trode jeg nok at jeg var så klog at jeg kunne unvære hovede, i dag er jeg heldigvis blevet moden og kan se ting fra andre vinkler end min egne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...