AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #1681 Del Skrevet 14. august 2015 Siste variant jeg leste om bruk av den berømmelige kammen: "Det ville jeg ha gjort istedet for å trekke en hel gruppe gjennom en kam." Nøyer meg med en kam og greier alle over en kam, jeg. (Og sier hei, til Arabella, bra du er på plass, igjen.) Anonymous poster hash: a70ce...ba5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 14. august 2015 #1682 Del Skrevet 14. august 2015 En boligannonse jeg kom over på Finn der megler presenterer en "lunefull" leilighet. Den skulle jeg likt å se. (Skulle hatt en smiley her, men de er borte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 14. august 2015 #1683 Del Skrevet 14. august 2015 Nøyer meg med en kam og greier alle over en kam, jeg. (Og sier hei, til Arabella, bra du er på plass, igjen.) Anonymous poster hash: a70ce...ba5 Koselig, takk for det . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 14. august 2015 #1684 Del Skrevet 14. august 2015 En boligannonse jeg kom over på Finn der megler presenterer en "lunefull" leilighet. Link plz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie90 Skrevet 14. august 2015 #1685 Del Skrevet 14. august 2015 Link plz! Jeg ser den ikke lenger hos Finn, men den ligger hos Eiendomsmegler1. https://www.eiendomsmegler1.no/eiendommer/eiendom/?propertyid=41924921 "Meget lys, lunefull og innbydende leilighet med store vindusflater som skaper ekstra trivsel" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 14. august 2015 #1686 Del Skrevet 14. august 2015 Koselig, takk for det . Velkommen tilbake! Fint å ha deg her igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 14. august 2015 #1687 Del Skrevet 14. august 2015 Jeg ser den ikke lenger hos Finn, men den ligger hos Eiendomsmegler1. https://www.eiendomsmegler1.no/eiendommer/eiendom/?propertyid=41924921 "Meget lys, lunefull og innbydende leilighet med store vindusflater som skaper ekstra trivsel" La også merke til at den beskrives som lys to ganger på rad, og at den selvsagt er delikat. Hvorfor er alle kåker delikate for tida? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 14. august 2015 #1688 Del Skrevet 14. august 2015 Velkommen tilbake! Fint å ha deg her igjen! Jeg blir varm om hjertet . Så koselig å bli ønsket velkommen av flere. Uten at jeg skal gå i detaljer, kan jeg fortelle at jeg har vært alvorlig syk. Det stod om livet. Heldigvis var det ikke min tur denne gangen, men man får andre perspektiver på mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 14. august 2015 #1689 Del Skrevet 14. august 2015 Jeg blir varm om hjertet . Så koselig å bli ønsket velkommen av flere. Uten at jeg skal gå i detaljer, kan jeg fortelle at jeg har vært alvorlig syk. Det stod om livet. Heldigvis var det ikke min tur denne gangen, men man får andre perspektiver på mye. Oi. Slitan med helsen. Godt at det gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 17. august 2015 #1690 Del Skrevet 17. august 2015 (endret) Det hadde vært fint om folk kunne slutte å skrive slosskamp. Det heter slåsskamp. Sloss skriver man bare i preteritum(fortid). Endret 17. august 2015 av LukaFrost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. august 2015 #1691 Del Skrevet 17. august 2015 Jeg blir varm om hjertet . Så koselig å bli ønsket velkommen av flere. Uten at jeg skal gå i detaljer, kan jeg fortelle at jeg har vært alvorlig syk. Det stod om livet. Heldigvis var det ikke min tur denne gangen, men man får andre perspektiver på mye. Denne tråden er jo langt i fra den samme når du ikke er her, det blir som en klassetime uten at læreren er til stede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 17. august 2015 #1692 Del Skrevet 17. august 2015 Denne tråden er jo langt i fra den samme når du ikke er her, det blir som en klassetime uten at læreren er til stede Winza, du er en riktig godgutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 17. august 2015 #1693 Del Skrevet 17. august 2015 Nå har jeg lest litt på Ris og ros om utestengelse for det ene og det andre. Det heter ikke UTESTENGELSE. Det er ikke et ord, finnes ikke i norske ordbøker. UTESTENGNING heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. august 2015 #1694 Del Skrevet 17. august 2015 Nå har jeg lest litt på Ris og ros om utestengelse for det ene og det andre. Det heter ikke UTESTENGELSE. Det er ikke et ord, finnes ikke i norske ordbøker. UTESTENGNING heter det. Vent, hva?! Jeg har hørt ordet utestengelse bli brukt mange ganger de siste åra og nå sier du at det ikke er et ord? O: Men lol og skjera er ikke offisielle ord heller men det betyr ikke at vi ikke kan bruke dem eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. august 2015 #1695 Del Skrevet 17. august 2015 Ble noe krøll med siteringen der gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 17. august 2015 #1696 Del Skrevet 17. august 2015 Det er mye feilbruk jeg har kommentert i årenes løp, men jeg synes faktisk at ledelsen, dvs. de som utformer reglene, og adm./mod. bør skrive korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 17. august 2015 #1697 Del Skrevet 17. august 2015 Skjera er nynorsk og betyr å skjære, men jeg antar det ikke var det du mente. LOL og "skjera" (hva skjer da) er slang og ikke tillatt skriftlig her, men moderatorene rekker vel ikke overalt, eventuelt ser de mellom fingrene med slike uttrykk, tenker jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. august 2015 #1698 Del Skrevet 17. august 2015 Lol bruker jeg ganske ofte Jeg spurte dem faktisk om det var lov å skrive slike ord og de sa det var det Lol må være et av de mest brukte ordene jeg har brukt på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 17. august 2015 #1699 Del Skrevet 17. august 2015 Lol bruker jeg ganske ofte Jeg spurte dem faktisk om det var lov å skrive slike ord og de sa det var det Lol må være et av de mest brukte ordene jeg har brukt på nettet LOL er ikke et ord, men en forkortelse. Sitat fra reglene: * Innlegg som postes på Kvinneguiden skal være skrevet på bokmål eller nynorsk så lenge dette er mulig. Hvis norsk ikke er morsmålet kan man skrive på svensk, dansk eller engelsk. Det er ikke tillatt å skrive på dialekt eller bruke sms-språk i forumet. Denne regelen gjelder ikke i dagbøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. august 2015 #1700 Del Skrevet 17. august 2015 Det har blitt et ord de siste årene Det er lov å skrive engelsk så lenge det bare er er ord eller noe kort. I hvert fall det jeg fikk som svar fra Admin når jeg spurte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå