Gå til innhold

La Admed bli! (støttemarkering i morgen)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke fått noe respons på mailen jeg har avsendt. Han er pr. i dag kun siktet, jeg antar saken vil komme opp igjen når det blir avklart om tiltale blir tatt ut.

Jeg kommer til å følge med og sende videre våre spørsmål i denne tråden til andre journalister i alle aviser som tar det opp.

Ha en strålende dag!

Anonym poster: 2b29b4d2ab1f41dc7f8388eda6b36bd3

Fantastisk, tusen takk. :) Dette er en veldig viktig sak og det er enda viktigere at utlendinger som har lurt hele Norge og fått opphold (og statsborgerskap!) på falskt grunnlag, blir fratatt begge og blir utvist av landet. Slikt kan ikke tolereres, for dette provoserer oss, lovlydige og ærlige utlendinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Da har han fått dommen med tilståelses-rabatt og er fornøyd.

Tilsto asylbløff - dømt til fengsel.

Jeg har ikke fått svar fra Marie Melgård eller Arild Jonassen. Jeg videresender den mailen til de to som står for denne artikkelen.

Anonym poster: 2b29b4d2ab1f41dc7f8388eda6b36bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fire mnd i fengsel er ingenting!!!!!!!!

Anonym poster: 8e37f82027f1ad3215cbbf390286b301

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fire mnd i fengsel er ingenting!!!!!!!!

Anonym poster: 8e37f82027f1ad3215cbbf390286b301

Sone bare to.

Nå er han dømt til fire måneders fengsel, hvor han må sone halvparten av straffen i fengsel.

Anonym poster: 2b29b4d2ab1f41dc7f8388eda6b36bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir å sette sammen saken slik vi har diskutert her og våre spørsmål over til FRP på deres FB-side.

Anonym poster: 2b29b4d2ab1f41dc7f8388eda6b36bd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Done and done!

Avsendt til artikkelforfatter May Linn Gjerding, Hege Storhaug - Human Rights Service samt FRP sin FB-side.

Anonym poster: 2b29b4d2ab1f41dc7f8388eda6b36bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tilståelsesrabatt" etter ti år med løgn?

Jeg har ikke lest noe om hvordan han ble avslørt men jeg har vanskelig for å tro at han troppet opp på nærmeste politistasjon med stor skyldfølelse og meldte seg selv.

Han tilsto vel i avhør da han skjønte at løpet var kjørt. Hvordan dette kan gi strafferabatt er helt uforståelig. Jeg har dessverre en skikkelig dårlig følelse på at hele saken bare renner ut i sanden.

Men, vi får nå se om noen av de jeg har kontaktet tar en titt på saken og stiller spm. på høyere nivå enn denne tråden.

Anonym poster: 2b29b4d2ab1f41dc7f8388eda6b36bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en virkelig "goklump". Rasistisk på nivå med Vigrid også:

J_dehets_1014799i.jpg

Flere AUF-medlemmer og en bystyrerepresentant fra Arbeiderpartiet er i hardt vær etter grove rasistiske utsagn på nettet.

http://www.tv2.no/nyheter/politisk/aufere-hetset-joeder-paa-facebook-3929319.html

Det var mandag ettermiddag at et tidligere medlem av AUF i Hedmark la ut følgende statusoppdatering på Facebook: «Jævla jøde horer, dere bomber små barn og uskyldige kvinner og slipper unna med det, skulle ønske Hitler kunne kommet tilbake og dusjet dere litt mer.. jævla jøder».

Etter kort tid kastet flere andre unge AUF-ere seg på i debatten. Blant disse kommunestyrerepresentanten Khalid Haji Ahmed, som mistet broren Ismail på Utøya 22. juli i fjor.

En rekke grove innlegg fulgte så i Facebook-tråden. Da en person skriver «jævla jødehorer. De kan suge meg 8 ganger hver.» svarer 33 år gamle Ahmed: «Pass på å bli sugd av dem da!! Du kommer å få problemer i kuken :P!!»

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en virkelig "goklump". Rasistisk på nivå med Vigrid også:

J_dehets_1014799i.jpg

Flere AUF-medlemmer og en bystyrerepresentant fra Arbeiderpartiet er i hardt vær etter grove rasistiske utsagn på nettet.

http://www.tv2.no/ny...ok-3929319.html

Det var mandag ettermiddag at et tidligere medlem av AUF i Hedmark la ut følgende statusoppdatering på Facebook: «Jævla jøde horer, dere bomber små barn og uskyldige kvinner og slipper unna med det, skulle ønske Hitler kunne kommet tilbake og dusjet dere litt mer.. jævla jøder».

Etter kort tid kastet flere andre unge AUF-ere seg på i debatten. Blant disse kommunestyrerepresentanten Khalid Haji Ahmed, som mistet broren Ismail på Utøya 22. juli i fjor.

En rekke grove innlegg fulgte så i Facebook-tråden. Da en person skriver «jævla jødehorer. De kan suge meg 8 ganger hver.» svarer 33 år gamle Ahmed: «Pass på å bli sugd av dem da!! Du kommer å få problemer i kuken :P!!»

Lurer på om disse har blitt tiltalt etter Straffelovens § 135a

Den som forsettlig eller grovt uaktsomt offentlig setter frem en diskriminerende eller hatefull ytring, straffes med bøter eller fengsel inntil 3 år. Som ytring regnes også bruk av symboler. Medvirkning straffes på samme måte.

Med diskriminerende eller hatefull ytring menes det å true eller forhåne noen, eller fremme hat, forfølgelse eller ringeakt overfor noen på grunn av deres a) hudfarge eller nasjonale eller etniske opprinnelse, b) religion eller livssyn, eller c) homofile legning, leveform eller orientering.

Anonym poster: 2b29b4d2ab1f41dc7f8388eda6b36bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en virkelig "goklump". Rasistisk på nivå med Vigrid også:

J_dehets_1014799i.jpg

Flere AUF-medlemmer og en bystyrerepresentant fra Arbeiderpartiet er i hardt vær etter grove rasistiske utsagn på nettet.

http://www.tv2.no/ny...ok-3929319.html

Det var mandag ettermiddag at et tidligere medlem av AUF i Hedmark la ut følgende statusoppdatering på Facebook: «Jævla jøde horer, dere bomber små barn og uskyldige kvinner og slipper unna med det, skulle ønske Hitler kunne kommet tilbake og dusjet dere litt mer.. jævla jøder».

Etter kort tid kastet flere andre unge AUF-ere seg på i debatten. Blant disse kommunestyrerepresentanten Khalid Haji Ahmed, som mistet broren Ismail på Utøya 22. juli i fjor.

En rekke grove innlegg fulgte så i Facebook-tråden. Da en person skriver «jævla jødehorer. De kan suge meg 8 ganger hver.» svarer 33 år gamle Ahmed: «Pass på å bli sugd av dem da!! Du kommer å få problemer i kuken :P!!»

Tenk så herlig fornedrende det må være for norske jenter som har sugd denne mannen å vite at det å suge ham er noe av det skammeligste og mest fornedrende han kan tenke seg. :P En handling så skammelig at det er noe han unner sine verste fienders kvinner. De som var for "blonde" til å ane dette da de sugde ham vil jo i det minste i ettertid få et lite innblikk i hvordan menn fra visse kulturer tenker når de leser slike kommentarer.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ble avslørt. Hadde han ikke gjort det, hadde dette aldri kommet fram. Det er skammelig at en slik løgner får bli i landet.

Skammelig for Norge og saken viser at Norge ikke er en rettsstat. Jeg håper at noen med makt kommer til å gjøre det eneste rette - kaste ut hele gjengen som IKKE har rett å oppholde seg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kan og vil få denne saken opp i lyset, kontakt f.eks. dine lokale stortingsrepresentanter og spør dem om saken.

Liste over e-post-adresser til stortingsrepresentanter

Her er teksten jeg la ut på FRP sitt FB-forum;

Jeg retter dette spørsmål til FRP da jeg anser dette parti som ett av de mest aktive i spørsmålsstilling rundt innvandring og asylsaker

For to dager siden fikk Ahmed/Taleb sin dom for å ha løyet seg inn i asyl-instituttet i Norge og deretter til oppholdstillatelse.

4 måneder, 2 skal sones. Han har i tillegg fått tilståelsesrabatt i en sak hvor tilståelse skulle være lite nødvendig da han allerede er tatt i sin løgn.

Spørsmålet jeg stiller til dere handler om hans familie og familie-innvandringen de fikk og deres ansvar for sine løgner ved å entre Norge med falske opplysninger.

I 2002 søker Khalid Haji Ahmed/ Khaled Ahmed Taleb, om asyl. Han lyver på sin alder og hevder han er 23 mens han egentlig var 27.

Etpar år senere kommer hans far, mor og 5 søsken til Norge på familiegjenforening. Hvordan fikk han, som ikke engang hevdet seg mindreårig og dermed ville fungert som "ankerbarn", familie-innvandring med alle disse?

Jeg kan ikke tro at dette var UDI-reglementert i 2002 at enhver asylsøker som fikk opphold kunne hente inn sine foreldre og alle sine søsken på familiegjenforening.

Hans mor og far må ha vært klar over løgnen, hvorfor er ikke disse tiltalt for det samme som deres sønn? Om hans søsken også var over 18 på tidspunktet bør vel det samme gjelde dem?

Jeg kan ta feil av UDI sitt regelverk for familiegjenforening for 10 år siden men uansett har alle som er over 18 gjort akkurat det samme som sønnen, mest vel etter sønnens instrukser da han var her og kjente systemet.

Håper dere kan gi ett svar på dette.

Kopier og send til enhver politisk instans du kan tenke på!

Anonym poster: 2b29b4d2ab1f41dc7f8388eda6b36bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg vil herved invitere til støttemarkering for Khalid Ahmed, på Youngstorget i morgen kl 13. Fint om dere tar med plakater med tekster som "La Ahmed bli".

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

hvem er han?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Når han først har bodd her så lenge så er det best at han får bli.

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

hvorfor det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem er han?

Oh no, not you, the KG-chatter! Hvis du leser tråden finner du ut hvem han er. Ellers er google en god venn. Les tråden så ser du kanskje hvorfor noen i sin enfoldighet synes at han skal få opphold på ulovlig vis.

Anonym poster: 2b29b4d2ab1f41dc7f8388eda6b36bd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Oh no, not you, the KG-chatter! Hvis du leser tråden finner du ut hvem han er. Ellers er google en god venn. Les tråden så ser du kanskje hvorfor noen i sin enfoldighet synes at han skal få opphold på ulovlig vis.

Anonym poster: 2b29b4d2ab1f41dc7f8388eda6b36bd3

jeg leste den etterpå jeg spurte. skjønner nå hvem han er. Er enig i at han må ut fra landet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis norge gir etter nå, kan folk faen meg holde kjeft om rumenere, østeuropeiske tjuverivbander ( slapp av, er polakk selv og ikke rasist), romfolk som stjeler og tigger, for da er det faen meg lov å komme hit, lyve, bedra, svindle, og straffen er at man får bli!!! :S

Anonym poster: f9bcefbdbde6b5816c42270fe47f643d

Jeg er helt enig i dette! Han har ingen grunn til å få bli når han har fått opphold på falskt grunnlag.

Norge kan ikke la han bli, vi må sette eksempler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...