Gå til innhold

La Admed bli! (støttemarkering i morgen)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Barna skulle aldri blitt født her, hvis det ikke var for løgnene til Ahmed. Deres opphold er knyttet til Ahmeds opphold. Ahmed skulle ikke ha fått opphold, dermed skal også barna ut.Det er veldig bekymringsverdig at Norge har begynt å dritte i sunn fornuft og egne lover.

Anonym poster: 870f0c196d87ae1c16f25eb93577bb49

Da åpner man opp for at hvem som helst kan pule seg til opphold, ønsker man det?

Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg valgte ikke mine foreldre. Men jeg mener det bør få noen konsekvenser, men hvilke vet jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg valgte ikke mine foreldre. Men jeg mener det bør få noen konsekvenser, men hvilke vet jeg ikke

Hvis foreldrene dine skal i fengsel og du ikke har noen annen i familien din å ta omsorg for deg, havner du i BV, ikke sant? Du har ikke valgt foreldrene dine, men havner under BV uten familie.

Hele storfamilien hans har fått opphold og statsborgerskap på falsk grunnlag. Så skal hele familien reise ut av landet. Hvis barna har en forelder med lovlig opphold, kan barna bli i landet med sin pappa eller mamma som har lovlig opphold. Men resten har ikke noe å gjøre her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis foreldrene dine skal i fengsel og du ikke har noen annen i familien din å ta omsorg for deg, havner du i BV, ikke sant? Du har ikke valgt foreldrene dine, men havner under BV uten familie.

Hele storfamilien hans har fått opphold og statsborgerskap på falsk grunnlag. Så skal hele familien reise ut av landet. Hvis barna har en forelder med lovlig opphold, kan barna bli i landet med sin pappa eller mamma som har lovlig opphold. Men resten har ikke noe å gjøre her.

Men en slipper vel å sone fengselstraffen til sine foreldre. Men det viktigste her er å ha systemer som fanger opp og avslører folk som lyver når de søker asyl med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en slipper vel å sone fengselstraffen til sine foreldre. Men det viktigste her er å ha systemer som fanger opp og avslører folk som lyver når de søker asyl med en gang.

Her snakker vi om folk som har direkte fått opphold på grunnlag av Ahmed sitt opphold. Disse har ikke noe her å gjøre. Barna kan bli med den andre av foreldrene sine i tilfelle de har lovlig opphold. Så kan de eventuelt søke til en annen type oppholdstillatelse fra hjemlandet og komme på lovlig vis. Når det gjelder Ahmed, han må få noen års forbud for hele Schengen før han eventuelt kan søke for arbeidstillatelse eller annet. Fra Djibouti.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snakker vi om folk som har direkte fått opphold på grunnlag av Ahmed sitt opphold. Disse har ikke noe her å gjøre. Barna kan bli med den andre av foreldrene sine i tilfelle de har lovlig opphold. Så kan de eventuelt søke til en annen type oppholdstillatelse fra hjemlandet og komme på lovlig vis. Når det gjelder Ahmed, han må få noen års forbud for hele Schengen før han eventuelt kan søke for arbeidstillatelse eller annet. Fra Djibouti.

Blir spenende å se hva som blir reaksjonen ovenfor Ahmed, vis det blir noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, kjipt at jeg er på påskeferie i Nord-Norge!! Ellers hadde jeg selvfølgelig møtt opp til støttemarkeringen. Lykke til! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her snakker vi om folk som har direkte fått opphold på grunnlag av Ahmed sitt opphold. Disse har ikke noe her å gjøre. Barna kan bli med den andre av foreldrene sine i tilfelle de har lovlig opphold. Så kan de eventuelt søke til en annen type oppholdstillatelse fra hjemlandet og komme på lovlig vis. Når det gjelder Ahmed, han må få noen års forbud for hele Schengen før han eventuelt kan søke for arbeidstillatelse eller annet. Fra Djibouti.

disse folkene har ikke no med at ahmed kom hit og løy. hvis ikke de selv har løyet når de kom eller visste at han løy, skal de heller ikke straffes for det.

hvis vi følger logikken din, kan folk som har kommet hit med familiegjenforening, bodd her i mange år, jobbet og skattet, bli kastet ut selvom de ikke ante at det andre familiemedlemmet hadde falsk grunnlag.

hvis du ikke kan bevise at alle løy, kan du ikke kaste ut alle. så jævlige er vi ikke, heldigvis.

Anonym poster: f490f89c61543cb7424938f87d406f3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AUF ’ere med jødehets på Facebook

Det var mange som fikk hakeslipp da Hamar Arbeiderblad skrev om jødehets framført av AUF-medlemmer på Facebook.

«Jævla
jøde
horer, dere bomber små barn og uskyldige kvinner og slipper unna med det, skulle ønske Hitler kunne kommet tilbake og dusjet dere litt mer.. jævla
jøder
»

KhalidHajiAhmed.jpg

Khalid Haji Ahmed

Kommunestyrerepresentant – Hamar AP

Flere AUF-medlemmer fulgte opp i samme gate.

Kommunestyrerepresentant Khalid Haji Ahmed for Ap i Hamar blandet seg også inn i diskusjonen med formuleringer som ikke egner seg på trykk – uten å ta klart avstand fra hetsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke første gang Khalid Haji Ahmed viser dårlig dømmekraft – forrige gang oppfordret han til demonstrasjon 17.mai mot myndighetenes asylpolitikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.aftenpost...ml#.UU2UiBxxlBY

Fy fadder også! En gang til dras det "barnets beste" i debatten.

Jeg håper du ikke er overrasket? Vi har enda bare sett starten av ræset etter at UNE feiget ut i Nathansaken.

Plager han dere? Han er en vanlig mann som jobber og bidrar til samfunnet. Hvorfor kaste han ut? Bør ikke folk få bo hvor de vil, selv om man har en annen hudfarge?

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

Jeg ser din Khalid Ahmed, og høyner med en Erling Havnå:

Han vant sølv i EM i 1979 og ble europamester i 1980. Han fikk også sølv i VM i 1991. Han er Norges høyeste rangerte kickbokser gjennom tidene med 6. gradering i sort belte (2003).

+ engasjert fosterfar, barnevernsarbeider og gymlærer.

Hvorfor i all vide verden puttet de mannen i fengsel??

Endret av Lutetium 71
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker som om mange ikke klarer å skille mellom vanlige jøder og den israelske stat. Denne fyren virker svært uvitende og jeg kan ikke skjønne hvordan han har klart å få noen som helst verv i Hamar arbeiderparti.

Alt er mulig blant nordmenn som behandler afrikanere og asylanter som små barn de ikke klarer å verken kritisere eller si nei til.

Anonym poster: ae1458f643fff3b449ac26410596d35b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om mange ikke klarer å skille mellom vanlige jøder og den israelske stat. Denne fyren virker svært uvitende og jeg kan ikke skjønne hvordan han har klart å få noen som helst verv i Hamar arbeiderparti.

Jeg skulle likt å visst hvem andre som skrev på den facebooksiden:

http://www.tv2.no/ny...ok-3929319.html

Anonym poster: 4e626aa049db28adefe3faf1d311bfc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest17

Denne mannen er 38 år, og så skriver han på facebook: "Pass på å bli sugd av dem da! Du kommer å få problemer i kuken :P"

For en umoden fyr.

Han virker noe blåst i toppen :rolleyes:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogmann

Åååh, kjipt at jeg er på påskeferie i Nord-Norge!! Ellers hadde jeg selvfølgelig møtt opp til støttemarkeringen. Lykke til! :)

Støttemarkering for en nazist? Skam deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...