Gå til innhold

La Admed bli! (støttemarkering i morgen)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

irrelevant? det er det ikke. flere av dem har dessuten etablert et liv her og hadde det ikke særlig bra i hjemlandet, og hvis de i tillegg ikke selv løy for statn men stolte på denne ahmet så skal de faen meg bli.

du burde vite bedre, du er jo selv ikke norsk. ikke bli en sånn utlending som briefer med at du har statsborgerskap, men gir en full faen og prøver kaste ut alle andre utlendinger som kom som deg. dere er samme gjeng hele bunkern. disse menneskene sier selv de ikke hadde det bra i afrika, også skal en utlending som selv VET hvor dårlig/farlig livet kan være i noen land, tvinge dem tilbake når det er uskyldige innblandet?!

noen situasjon må man ha rom for skjønn. det burde du vite utmerket etter at du selv har kommet hit. jeez.

Anonym poster: f490f89c61543cb7424938f87d406f3d

Selvfølgelig er det irrelevant. Fakta er at de hadde fått opphold på falsk grunnlag og oppholdet skulle de aldri ha fått. De spiller ingen rolle hva slags liv de har etablert når man skal bedømme situasjonen. De kan godt bli kastet ut og søke for arbeidsinnvandring fra hjemlandet eller andre typer tillatelser hvis de oppfyller kravene. Så kan de ikke ha norsk statsborgerskap heller, for de fikk statsborgerskap på falske premisser, de skulle ha aldri fått det. Etter nye 7 år med lovlig opphold, kan de søke på nytt.

Skal man ha lover i dette landet, må man faen respektere de eller blir det poengløs å ha lover.

Ja, jeg er ikke norsk selv, derfor vet jeg bedre. Hadde jeg fått opphold og norsk statsborgerskap på falske premisser, uansett om jeg visste eller ikke, ville jeg absolutt godta å bli fratatt begge deler. Fordi jeg har aldri hatt rett på de. Så kan jeg søke på nytt når jeg oppfyller kravene. Jeg stiller samme krav til meg selv som jeg stiller til andre. Heldigvis for meg er mitt opphold i landet ikke basert på noen annen sitt, men bare på meg selv og mine oppfylte krav. Siden jeg vet at jeg har gitt riktige opplysninger og har vært ærlig, har jeg ingenting å frykte.

Jeg prøver ikke å kaste ut utlendinger som meg. På hvilken måte er de som meg? At vi begge er utenlandske? Det betyr ingenting, jeg vil ikke at de kastes ut fordi de er utenlandske, men fordi de ikke har lovlig opphold eller har fått det på grunn av uriktig informasjon. Jeg håper at du er i stand til å se forskjellen mellom de to.

Det er ikke rom for skjønn der hvor alt baserer seg på løgn. Har man gitt uriktig informasjon og fått opphold man aldri skulle ha fått, må man miste det. Har man fått statsborgerskap man aldri skulle ha fått, har man ikke krav på det lenger. Har du fått penger fra NAV som du aldri skulle ha fått, må du betale tilbake. Det er utrolig enkelt. Rart at du ikke forstår dette.

Endret av Drizzt
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har løyet og innrømmet det. Da får han ta straffen.Ut med mannen. Skal vi belønne folk som lyver for å komme inn her.

Nei takk

Endret av Kårky
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med markeringen? Ble det mer enn 1 person (TS) der?

Ja, fikk han bli? :fnise:

Anonym poster: 11c745699aeced8877a11cb401be5761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fikk han bli? :fnise:

Anonym poster: 11c745699aeced8877a11cb401be5761

Vi får se, vi får se. Jeg håper at rettferdigheten seirer til slutt og han kastes ut uten norsk statsborgerskap, samt de som fikk opphold og statsborgerskap på grunn av hans løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kunne ikke sagt det bedre selv! La han bli!

Sees vi på markeringen?

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

Å la ham bli vil være det samme som å belønne kriminalitet.

Man kan mange ganger lure på om norske politikere vet hva de driver med. Det er ikke noe rart at folk mister respekten for politikerne når man ser at politikerne belønner kriminalitet og i mange tilfeller faktisk oppfordrer til kriminalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy fadder, nå ser jeg på NRK1 en annen sak med asylbarn som ikke har krav på opphold, som gråter på tv at de vil bli. Faen, det tar aldri slutt!

En familie til tatt for å lyve for norske myndigheter - http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/1.10962312

Hvor mange tusen til er det der ute, mon tro? Finn alle sammen og send de tilbake hvor de kom fra.

Endret av Drizzt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fadder, nå ser jeg på NRK1 en annen sak med asylbarn som ikke har krav på opphold, som gråter på tv at de vil bli. Faen, det tar aldri slutt!

Som jeg sa, vi har bare sett starten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fadder, nå ser jeg på NRK1 en annen sak med asylbarn som ikke har krav på opphold, som gråter på tv at de vil bli. Faen, det tar aldri slutt!

En familie til tatt for å lyve for norske myndigheter - http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/1.10962312

Hvor mange tusen til er det der ute, mon tro? Finn alle sammen og send de tilbake hvor de kom fra.

Leste saken du linket til. Begynte å lure på hvordan man kan være palestiner fra Irak? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa, vi har bare sett starten.

Det er ingen tvil om. Det blir bølge etter bølge med løgnaktige opplysninger til UDI og lykkejegere fra alle verdens kanter som vil søke asyl i Norge uten å ha krav på beskyttelse. Så får vi se når norske politikere vil slutte å håne Norge og alle oss, lovlydige og ærlige borgere i landet, ved å stoppe utviklingen. Ja, kanskje stemmer jeg Frp i høst hvis de gjør noe med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.nrk.no/ny...norge/1.8021180

Her står det at de ikke kan reise hjem til Irak pga. de ikke vil ta i mot dem. Har de søkt asyl med falsk identitet?

Ja, de er fra Jordan. De oppga falsk identitet. Så begynner Nathan-saken 2 med støttemarkeringer hvor folk som dritter i rettferdighet skal samles for å kjempe for urett!

Endret av Drizzt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes synd i jenta, men dette er jo foreldrene hennes sin feil. De har jo selv valgt å bo 10 år på asylmottak. Såvidt jeg vet, får ikke mennesker fra Jordan asyl i Norge, og det er vel også grunnen til at de løy.

Nemlig. De kan trygt sendes tilbake til hjemlandet, fordi de ikke har krav på asyl og beskyttelse.

Ahmed oppga at han var fra Somalia, selv om han er egentlig fra Djibouti. Så oppga han falsk navn og alder, falsk opprinnelse, for å skaffe seg opphold.

Endret av Drizzt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kaxxy

Ut med Ahmed! Det er slik alle ulovlige, med andre ord også kriminelle, innvandrere opererer. De skaffer seg en kid og sier det er så godt intregert og ikke har tilknytning til foreldrenes land, og/eller viser til at de har det jo så fint her og de har bidratt så positivt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom Khalid Haji Ahmed skulle bli kjent skyldig i falsk forklaring, kan han risikere å miste sitt norske statsborgerskap og å bli sendt ut av landet. Det kan også få følger for familien til Ahmed, som kom til Norge etter søknad om familiegjenforening.

Nemlig, alle skal ut uten norsk statsborgerskap og opphold i behold. Denne mannen fikk veldig mye oppmerksomhet etter 22.juli. Han klarte å lure veldig mange. Tenk på hvor FREKT var det å stå der og motta kondolanser, mens man vet at man ikke har lov og rett å være i Norge. Med tanke på hans rasistiske utsagn på nettet, er det enda merkeligere at noen som helst vil forsvare ham.

– Det viktigste for meg er at vi kan leve trygt, og at vi respekterer hverandre og lærer av det som har skjedd, sier Khalid.

:skratte: Han snakker om respekt?

Endret av Drizzt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...