Gå til innhold

La Admed bli! (støttemarkering i morgen)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kommer til å bli regelrett sur og oppgitt om de lar han bli. Hva slags signal sender det da? Her er det åpent hus uansett om du kommer inn i landet på uærlig vis, for her er det bare å skrike høyest i media så får du bli her uansett om det blir oppdaget. :klaske: Det finnes så mange mennesker som flykter fra landet sitt fordi de er i reell fare, så denne soppen provoserer meg. Og til de som sier han har vært her lenge og ikke gjort noe galt i denne tiden.... han gjorde noe ulovelig idet han løy om hvor han kom fra. Han tok det valget, så da får han jaggu ta konsekvensen av det også.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Plager han dere? Han er en vanlig mann som jobber og bidrar til samfunnet. Hvorfor kaste han ut? Bør ikke folk få bo hvor de vil, selv om man har en annen hudfarge?

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

Nei, det fungerer ikke slik at man bare kan bo hvor man vil. Jeg vil gjerne bo i Australia, men da må jeg ha tillatelse fra australske myndigheter.

Forøvrig gir jeg blanke i hudfargen hans.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange nye landsmenn er det egentlig han har skaffet Norge?

Fra Aftenposten.no:

"Et par år etter Ahmeds ankomst i Norge, kom både hans mor, far og fem da mindreårige søsken til landet igjennom familiegjenforening."

"- Kan resultatet bli at alle sendes ut av landet?

- Samtlige familiemedlemmer er nå norske statsborgere. Ahmed ble norsk statsborger for et par år siden. Det har vært saker tidligere der statsborgerskap er trukket tilbake, men dette er en vanskelig sak, ikke minst fordi flere familiemedlemmer er født i Norge, og fordi det skal vektlegges hva som er barnas beste."

Altså det er Ahmed selv og 7 personer hentet fra Djibouti og i tillegg flere som er født her!

Ikke rart det folketallet øker dramatisk i Norge med høye boligpriser og trengsel som konsekvens.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt usannsynlig at han og de totalt kanskje 10 andre som i vanvare også er kommet gjennom fødsler og familiegjenforeninger vil bli fratatt sine urettmessig ervervede statsborgerskapet og utvist. Dessverre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, pussig hvis Ahmed blir kastet ut, at det er spørsmål om familien kan bli.

Var det ikke så viktig med familiegjenforening da, -for å holde familien samlet slik at de kan alle bo i samme land. Nei, det var visst plutselig merkelig nok ikke så viktig lenger....

:klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde også lyvd om du var i hans sko. Jeg synes det er drøyt å kalle det kriminalitet, for han har bare kommet til Norge for å jobbe og bidra som alle andre.

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

Streng tatt hadde han vel kun egoistiske grunner for å komme til Norge...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han skal ha ros for at han innrømmer løgnen nå, og sier at han angrer. Det viser at han er et godt menneske, og det er helt feil å sette han i båsen "kriminell" sammen med mordere mm.

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

At han sier han angrer er nok heller et spill for galleriet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste man "angrer" på når man er blitt avslørt er at man ble avslørt.

Det er nok det. Hadde han virkelig angret, ville han ha innrømmet forbrytelsen for veldig lenge siden. Jeg tør ikke en gang tenke på hvor mange slike som ham det fins i Norge og hvor mange av de kommer til å sitte i maktposisjoner en dag. Avskyelig på det groveste. :kvalm:

Og så er det noen som organiserer støttemarkering for en rasist som er åpen for sin rasistiske meninger? Det må da være andre rasister som vil ham bli.

Endret av Drizzt
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

disse folkene har ikke no med at ahmed kom hit og løy. hvis ikke de selv har løyet når de kom eller visste at han løy, skal de heller ikke straffes for det.

hvis vi følger logikken din, kan folk som har kommet hit med familiegjenforening, bodd her i mange år, jobbet og skattet, bli kastet ut selvom de ikke ante at det andre familiemedlemmet hadde falsk grunnlag.

hvis du ikke kan bevise at alle løy, kan du ikke kaste ut alle. så jævlige er vi ikke, heldigvis.

Anonym poster: f490f89c61543cb7424938f87d406f3d

De hadde fått opphold på falsk grunnlag. Deres opphold baserer seg på LØGNaktige opplysninger. De har ikke noe rett å bli her. Det at de visste eller ikke visste er irrelevant for saken, de kan godt være ofre de og, men det hjelper pent lite når de har fått opphold de ALDRI skulle ha fått.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde fått opphold på falsk grunnlag. Deres opphold baserer seg på LØGNaktige opplysninger. De har ikke noe rett å bli her. Det at de visste eller ikke visste er irrelevant for saken, de kan godt være ofre de og, men det hjelper pent lite når de har fått opphold de ALDRI skulle ha fått.

irrelevant? det er det ikke. flere av dem har dessuten etablert et liv her og hadde det ikke særlig bra i hjemlandet, og hvis de i tillegg ikke selv løy for statn men stolte på denne ahmet så skal de faen meg bli.

du burde vite bedre, du er jo selv ikke norsk. ikke bli en sånn utlending som briefer med at du har statsborgerskap, men gir en full faen og prøver kaste ut alle andre utlendinger som kom som deg. dere er samme gjeng hele bunkern. disse menneskene sier selv de ikke hadde det bra i afrika, også skal en utlending som selv VET hvor dårlig/farlig livet kan være i noen land, tvinge dem tilbake når det er uskyldige innblandet?!

noen situasjon må man ha rom for skjønn. det burde du vite utmerket etter at du selv har kommet hit. jeez.

Anonym poster: f490f89c61543cb7424938f87d406f3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne bo i Australia, men da må jeg ha tillatelse fra australske myndigheter.

Det burde du ikke trenge. Norge for nordmenn, Australia for australienere er en filosofi som tilhører Hitlers århundre.

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det burde du ikke trenge. Norge for nordmenn, Australia for australienere er en filosofi som tilhører Hitlers århundre.

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

Jeg har lyst til å bosette meg i hagen din og plassere bilen min i garasjen din. Jeg trenger heldigvis ikke din tllatelse for å gjøre noe av dette ifølge denne logikken.

Anonym poster: e5eede0727f1696ab1c83b58aca14235

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker at han skal bli. Det er nesten ikke noe alternativ en gang. Dessuten bidrar han til samfunnet gjennom å jobbe som politiker og den jobben han gjør er viktig for innvandring og unge. Han viser at det går an å nå langt bare man jobber hardt for det så han er et godt forbilde for unge innvandrere. Men det er dessverre slik at mange ikke tåler at innvandrere gjør det bra i norge, det er slik at om de ikke jobber så er det feil og hvis de jobber så er det også feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å bosette meg i hagen din og plassere bilen min i garasjen din. Jeg trenger heldigvis ikke din tllatelse for å gjøre noe av dette ifølge denne logikken.

Anonym poster: e5eede0727f1696ab1c83b58aca14235

Hagen min er min, Australia tilhører ikke den australske rase.

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ønsker at han skal bli. Det er nesten ikke noe alternativ en gang. Dessuten bidrar han til samfunnet gjennom å jobbe som politiker og den jobben han gjør er viktig for innvandring og unge. Han viser at det går an å nå langt bare man jobber hardt for det så han er et godt forbilde for unge innvandrere. Men det er dessverre slik at mange ikke tåler at innvandrere gjør det bra i norge, det er slik at om de ikke jobber så er det feil og hvis de jobber så er det også feil.

Kunne ikke sagt det bedre selv! La han bli!

Sees vi på markeringen?

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

irrelevant? det er det ikke. flere av dem har dessuten etablert et liv her og hadde det ikke særlig bra i hjemlandet, og hvis de i tillegg ikke selv løy for statn men stolte på denne ahmet så skal de faen meg bli.

Anonym poster: f490f89c61543cb7424938f87d406f3d

De visste hvor de kom fra vel? Jeg synes alle må dra. Hvis de skal bli forbannet på noen, så må det jo være Admed som løy for staten, og ikke på Norge. Nå er det engang sånn at foreldre gjør feil som alle andre. Da må man forklare for barna at "mamma/pappa har gjort en veldig stor feil, og derfor må vi flytte, men vi er ihvertfall sammen". Trist for barna, ja, men sånn er det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker at han skal bli. Det er nesten ikke noe alternativ en gang. Dessuten bidrar han til samfunnet gjennom å jobbe som politiker og den jobben han gjør er viktig for innvandring og unge. Han viser at det går an å nå langt bare man jobber hardt for det så han er et godt forbilde for unge innvandrere. Men det er dessverre slik at mange ikke tåler at innvandrere gjør det bra i norge, det er slik at om de ikke jobber så er det feil og hvis de jobber så er det også feil.

Jeg har ingenting i mot at innvandrere med gyldig oppholdstillatelse gjør det bra i Norge. Sakens kjerne er at han har løyet til myndighetene og fått opphold på falske premisser. Jeg synes det er skremmende at en person som oppholder seg ulovlig i landet kan komme inn i politikken.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...