Alfa Skrevet 9. april 2013 #201 Del Skrevet 9. april 2013 nett ferdig med lower level 1 igjen. Et trøtt i kroppen i kveld, og har en litt dårlig dag så det var godt gjort å komme igjennom videdoen i kveld. Ikke fordi det var tøft, men fordi jeg er lei av dama sin stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkepote Skrevet 9. april 2013 #202 Del Skrevet 9. april 2013 Jeg vil også være med! Begynte igår. Nettopp ferdig med upper body level 1 nå, og jeg holdt på å dø, haha. Hvor tunge er deres vekter? Jeg har bare to vekter på 4 kg hver. Tror nok det er for tungt, for jeg har ikke sjans til å gjøre så mange repetisjoner som de på videoen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 9. april 2013 #203 Del Skrevet 9. april 2013 nett ferdig med lower level 1 igjen. Et trøtt i kroppen i kveld, og har en litt dårlig dag så det var godt gjort å komme igjennom videdoen i kveld. Ikke fordi det var tøft, men fordi jeg er lei av dama sin stemme. Ja, hun er fæl! Jeg har på musikk i bakgrunn i steden, og følger med på skjermen for å se når jeg skal skifte stilling. Jeg gruer meg til upper body i dag Syns det er så forferdelig tungt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 9. april 2013 #204 Del Skrevet 9. april 2013 Slitsom dame ja... Nå har jeg gjort upper level 1 - pressa meg gjennom det Godt nå da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #205 Del Skrevet 9. april 2013 Noen som ser noe resultater enda? Anonym poster: 18cf99e2b25b245e696d483b2b5a3c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 10. april 2013 #206 Del Skrevet 10. april 2013 Det siste av babymagen er borte Jeg har trente en del i tillegg til dette, men gøy å se resultater uansett. Rumpen henger fortsatt alt for langt ned, men når jeg strammer musklene begynner det å se litt bedre ut. Det er slitsomt å begynne å jobbe igjen, men det blir snart bedre. Å trene litt nå tror jeg gir deg utrolig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ceca Skrevet 10. april 2013 #207 Del Skrevet 10. april 2013 Her vil jeg være med !! Har tatt første økt på underkropp idag, level 1. Herlig med en slik tråd hvor man kan heie hverandre frem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ceca Skrevet 10. april 2013 #208 Del Skrevet 10. april 2013 nett ferdig med lower level 1 igjen. Et trøtt i kroppen i kveld, og har en litt dårlig dag så det var godt gjort å komme igjennom videdoen i kveld. Ikke fordi det var tøft, men fordi jeg er lei av dama sin stemme. hahaha.. jeg ble det etter kort tid så skudde av lyden på pc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. april 2013 #209 Del Skrevet 10. april 2013 Nå har jeg hatt treningspause alt for mange dager altså... Men har rett og slett ikke overskudd til det denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 10. april 2013 #210 Del Skrevet 10. april 2013 Ferdig med først uken! Jeg brukte 2kg vekter idag, og det tror jeg var helt riktig for meg. Og de siste dagene har jeg ikke vært særlig støl heller, så noe har helt klart blitt bedre. Gleder meg nesten til fortsettelsen 4/4: lower level 1 5/4: upper level 1 8/4: lower level 1 10/4 upper level 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 10. april 2013 #211 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg fikk med meg kjærsten min på upper body level 1 i dag. Han virka overraska over intensiteten på treningen, jeg tror han forventa at "jentetrening" kom til å være lettere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 10. april 2013 #212 Del Skrevet 10. april 2013 Nå har jeg hatt treningspause alt for mange dager altså... Men har rett og slett ikke overskudd til det denne uka. Sjæl! Orker ikke å vaske håret i kveld en gang. Skal legge meg hvert øyeblikk! Ferdig med først uken! Jeg brukte 2kg vekter idag, og det tror jeg var helt riktig for meg. Og de siste dagene har jeg ikke vært særlig støl heller, så noe har helt klart blitt bedre. Gleder meg nesten til fortsettelsen 4/4: lower level 1 5/4: upper level 1 8/4: lower level 1 10/4 upper level 1 duu.. hva betur de tallene du skriver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. april 2013 #213 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg burde kanskje loggført hvor ofte jeg trener?? Hmmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 10. april 2013 #214 Del Skrevet 10. april 2013 tenkte jeg også på i går ^ jeg telte i hodet, men nå er jeg usikker på hvor mange ganger jeg har holdt på. Får begynne med logg når jeg begynner på level 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 10. april 2013 #215 Del Skrevet 10. april 2013 duu.. hva betur de tallene du skriver? Dato for når jeg har trent de ulike tingene. Jeg har ingen treningsdagbok el.l så da loggfører jeg det rett i tråden her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. april 2013 #216 Del Skrevet 10. april 2013 Dato for når jeg har trent de ulike tingene. Jeg har ingen treningsdagbok el.l så da loggfører jeg det rett i tråden her. Hahaha... Jeg trodde det var noen koder jeg! så du skrev 3/4 tidligere, så da trodde jeg du hadde gjennomført 3 av 4 ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 10. april 2013 #217 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Smart å loggføre, følger ditt tips og gjør det samme her nå 1/4: lower level 1 2/4: upper level 1 4/4: lower level 1 5/4: upper level 1 8/4: lower level 1 9/4: upper level 1 Endret 10. april 2013 av Soon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. april 2013 #218 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg må se gjennom tråden jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 10. april 2013 #219 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Dato for når jeg har trent de ulike tingene. Jeg har ingen treningsdagbok el.l så da loggfører jeg det rett i tråden her. edit - ser nå ved å gå igjennom sidene, at jeg er ferdig med lower level 1, men ikke med upper level. Jeg har visst juksa uten å mene det. Nå må det skjerpings til! I tillegg har jeg vært for dårlig på cardio. Men nå har jeg i hvertfall oversikt. Fra nu av - sexy body operation! (bare at jeg ikke går fra mann til sexy body da...) 26/3 – jillian michaels 27/3 – lower level 1 butt bible 31/3 – jillian michaels 1/4 – lower level 1 butt bible 2/4 – upper level 1butt bible 4/4/ - lower level 1 butt bible 7/4 – upper level 1 butt bible 8/4 – cardio 9/4 – lower level 1 butt bible Endret 10. april 2013 av Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 11. april 2013 #220 Del Skrevet 11. april 2013 Slenger meg på her! Holder for øyeblikket på med 30 day raw, så kan godt være jeg utsetter starten til etter det. Har allerede vanskeligheter nok med å få i meg nok mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå