Gå til innhold

Sprettrumpe og stramme lår til sommeren.. Noen som blir med å kjøre Butt Bible?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Programmet er jo lagt opp til at man skal ha 1-2 dager med hvile, så ikke noe å være skuffet over Alfa. Det viktigste er uansett at du har fortsatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Programmet er jo lagt opp til at man skal ha 1-2 dager med hvile, så ikke noe å være skuffet over Alfa. Det viktigste er uansett at du har fortsatt!

takk for det :hug: I morgen skal jeg trene step, så da blir det bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med noen fridager fra treninga.

I morra begynner jeg med uke 2 med level 1 ;)

Gått ned 2 kg siden mandag - men har da kuttet ut godteri helt denne uken og helgen for å få en kick-start ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner vel de ulike levelene på YouTube :)

Er det for seint å joine?? Nettopp oppdaget dette, og har et lite håp om at jeg kan trene det uten at beina mine hyler av smerte (sliter litt med ettervirkninger av kneskade). Begynner i morgen, og vil teste om dette er noe for meg!

Jeg gikk gjennom en korsbåndoperasjon i fjor høst, og prøvde meg på lower level 1 istad, og det gikk fint. Det er bare å være litt forsiktig når du gjør knebøy, evnt. ikke gå så langt ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bustyvel

Jeg tok dag 1 uke 1 i går, pga dårlig tid i dag. Jeg gråt nesten underveis, tok i alt jeg orket - og det gjorde vondt. Men jeg finnes ikke støl i dag...?? Tøyde veldig godt ut, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter 1 og et halv uke med programmet og bevisst kosthold med omtrent 1300 kcal per dag (beregnet ut fra mine høyde og vekt), kan jeg med glede si at jeg har mistet 2cm på mine lår (det breddeste oppe fra 59cm til 57cm). Samtidig har jeg mistet nesten 2 kilo totalt.

Spiser variert med både proteiner, karbs og lite bite fett, samt masse frukt og grønt og 0 godteri, brus eller lignende.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 1 og et halv uke med programmet og bevisst kosthold med omtrent 1300 kcal per dag (beregnet ut fra mine høyde og vekt), kan jeg med glede si at jeg har mistet 2cm på mine lår (det breddeste oppe fra 59cm til 57cm). Samtidig har jeg mistet nesten 2 kilo totalt.

Spiser variert med både proteiner, karbs og lite bite fett, samt masse frukt og grønt og 0 godteri, brus eller lignende.

Wow! Så bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk resultat AB#187! Jeg trodde ikke det gikk an å se så fort.

Jeg er nettopp ferdig med lower 1 for andre gang. Kjente at jeg fikk til øvelsene bedre denne gangen, men jeg er også mye mer sliten. Gruer meg til imorgen. Da er det konferanse på jobben så mye ståing og gåing i høye heler i tillegg til støle lår.

4/4: lower level 1

5/4: upper level 1

8/4: lower lever 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig klar for å starte denne uken og lurer på om det er annet jeg trenger enn vekter og matte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger et håndkle også :) Det holder med ganske lette vekter, med mindre du er veldig godt trent. Jeg har bare trent level 1, så mulig man trenger noe mere etterhvert. Men det er bare å sette igang, så kan du ev skaffe mer utstyr etterhvert!

4/4: lower level 1

5/4: upper level 1

8/4: lower lever 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk. :) Jeg er også veldig glad for resultatene. Dette gir meg mer motivasjon. Dagene som er merket med hvile eller kardio, kjører jeg kardio, 30-45 min intensivt, ut fra hvor mye jeg orker denne dagen. Jeg merker også at det blir lettere å gjøre øvelsene nå enn helt i begynnelsen og det gjør ikke vondt i det hele tatt dagen etter. Men i tillegg sluttet jeg å bruke heisen, tar trappa istedet. Vektene jeg bruker er 1kg hver og de passer for meg som ikke er så sterk i armene i utgangspunktet.

Så alle sammen - stå på og gjør alle de øvelsene, uansett hvor vanskelig det er, dere må utfordre dere. Det blir lettere etterhvert! Og resultatene er der. Jeg kommer til å måle meg selv igjen om 1.5 uker for å se hvordan det går. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomført level 1 lower body for 3. gang nå ;)

Blitt flinkere til å gjøre øvelsene riktig, og da merker jeg at jeg blir mer sliten/at der er tyngre.

Så bra AB over her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen andre som føler seg... eh... seksuelt opphisset når dere gjør de øvelsene hvor man skal skyte underlivet opp i været og stramme?

Anonym poster: d260a8593e9f1632de68d33d8c20920f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre som føler seg... eh... seksuelt opphisset når dere gjør de øvelsene hvor man skal skyte underlivet opp i været og stramme?

Anonym poster: d260a8593e9f1632de68d33d8c20920f

hihi :fnise: ikke som jeg har lagt merke til, men det gjør da ingenting! :danse:

Har trent 45min cardio i dag jeg. Lower level i morra!

Endret av Alfa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er level 1 lower body og level 1 upper body gjennomført for første gang :-)

Siden øktene er såpass korte og det er ulike muskelgrupper så fant jeg ut at det er bedre å ta begge to annenhver dag.

Da gjelder det bare å fortsette fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stå på alle sammen og takk, Soon.

I morgen er det siste Upper 1 for meg. Fra neste uke begynner Lower 2 og Upper 2. Så får vi se hvor mye jeg orker! :fnise: De ser ut mye vanskeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stÅtt ved kopimaskinen nesten hele dagen og jobber jo døgnet rundt føles det som, så får ikke trent noe særlig altså. Men jeg tok en del av de stående øvelsene framskutt bible mens jeg kopierte og scannet store bunker. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kvinne meg opp til å gå og trene lower level 1 nå...

Litt trøtt idag, men jeg SKAL gjøre det...om få strakser ;)

Nettopp hatt andre dag på jobb etter 7 måneder i mammaperm, så merker jeg blir fortere trøtt på kveldene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...