Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det virker slitsomt, sett fra mitt ståsted... Selv om alle smiler på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den episoden i går der Kody og Meri snakker om det med å få barn. Og Kody nærmest tvinger Meri til å fatte en beslutning, hvorvidt hun ønsker et nytt barn eller ikke. Så hun fikk en tidsfrist. Hun må vite det innen de har flyttet inn i det nye huset, elns. Jeg syns det er veldig trist når du ser at dama helt tydelig er redd og skeptisk til det å få barn, men samtidig har veldig lyst, også sitter hun der og gråter fordi Kody presser henne, og ønsker et svar her og NU. Jeg syns synd i henne. Også når de snakket om hvem som skulle få stort hus, osv. Jeg syns selvfølgelig at Meri skal få et ekstra soverom selv om at hun har mindre barn. Det er jo ikke hennes feil at hun ikke har flere barn for det første, og for det andre, det er jo helt tydelig at hun innerst inne ønsker flere barn, så det er nok derfor hun har lyst på et større hus også, eller?

Jeg syns det ser så tungt ut å ta hensyn til alle følelser og behov når man er en såå stor familie. Grusomt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det var slik at Kody "presset" henne på en negativ måte.

Jeg har presset min mann til å ta samme avgjørelsen, og jeg ga ham en tidsfrist, fordi jeg ikke orket å gå rundt og ha en mann som hadde vekslende meninger om saken.

Han måtte fortelle meg at enten så ville han ha barn, eller så ville han ikke ha det, og når avgjørelsen var tatt så skulle den være endelig.

Har ingenting med å være slem eller noe, men fordi man ikke orker å gå rundt og lure på om man skal prøve eller ikke, kanskje få forhåpninger også blir drømmene knust etc.

Når noen ikke klarer å bestemme seg så må de gjerne hjelpes litt på vei slik at en avgjørelse blir tatt.

Anonym poster: fb01a050b674d499d013900985c26310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg forstår egentlig det litt også, Anonym. Men jeg forstår den situasjonen bedre, enn her med Kody og Meri. Fordi Kody og Meri har jo barn fra før av allerede, og hele familien har jo en drøss barn, så om de ikke får barn eller om de får barn er vel ikke så stor forskjell? Eller? Jeg bare tenker at det er verre om man er sammen med en mann man ikke vet om vil ha barn i det hele tatt, om en selv ønsker barn..

Jeg forstår at Kody prøvde å hjelpe Meri, men det så veldig ut som at Meri sliter med et eller annet. Det ser ut som at hun har en frykt for å bli gravid, samtidig som hun så inderlig vil. Og det er trist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg forstår egentlig det litt også, Anonym. Men jeg forstår den situasjonen bedre, enn her med Kody og Meri. Fordi Kody og Meri har jo barn fra før av allerede, og hele familien har jo en drøss barn, så om de ikke får barn eller om de får barn er vel ikke så stor forskjell? Eller? Jeg bare tenker at det er verre om man er sammen med en mann man ikke vet om vil ha barn i det hele tatt, om en selv ønsker barn..

Jeg forstår at Kody prøvde å hjelpe Meri, men det så veldig ut som at Meri sliter med et eller annet. Det ser ut som at hun har en frykt for å bli gravid, samtidig som hun så inderlig vil. Og det er trist...

Joda, men husk på at for dem så er alle 4 ekteskapene separate ekteskap. Meri og Kody har bare 1 barn sammen, så i ekteskapet deres så er det sårt at de ikke har fått fler når ønsket er der hos begge. I denne situasjonen så regner de ikke med de andre ekteskapene og deres barn. For Meri så er hun mer som en tante bare.

Så man må se på deres situasjon som et hvilket som helst annet ekteskap hvor de sliter med å få barn.

Anonym poster: fb01a050b674d499d013900985c26310

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men husk på at for dem så er alle 4 ekteskapene separate ekteskap. Meri og Kody har bare 1 barn sammen, så i ekteskapet deres så er det sårt at de ikke har fått fler når ønsket er der hos begge. I denne situasjonen så regner de ikke med de andre ekteskapene og deres barn. For Meri så er hun mer som en tante bare.

Så man må se på deres situasjon som et hvilket som helst annet ekteskap hvor de sliter med å få barn.

Anonym poster: fb01a050b674d499d013900985c26310

Ja, du har kanskje rett i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har ikke sett på lenge. Har det skjedd noe nytt der? Er husene ferdige? Har de flyttet inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg gjør mitt for at tråden fortsetter inn i sommeren. :)

Har sett repriser på tlc....han giftet seg akkurat med den sist ankomne damen.

Kjenner at jeg får vondt i magen av å tenke meg inn i den settingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Elsker dette programmet! Har blitt helt hekta, og har sett alle episodene i sesong 1 og 2 på nett. Begynner på sesong 3 nå :) Synes de virker så hyggelige, glade og for en kjærlig familie!



Anonymous poster hash: 99f26...aed
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...