Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som har bilder av de ferdige husene?

Jeg har prøvd å google, men finner ikke så mange gode bilder. De fleste er fra avstand. Om tre dager starter den nye sesongen i USA, så jeg regner med at vi får vite hvordan de nye husene blir da :)

Anonymous poster hash: 95194...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den serien der må bare være et spill for galleriet. Første sesong var alt så utrolig kos, og alle samarbeidet og lykke lykke lykke.

Denne sesongen her så jeg reklame for hva som vil skje fremover. Tydlig at det måtte være mer drama for å få lov til å fortsette å filme. Blir mer intriger nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sa ikke Meri i det intervjuet på slutten av forrige sesong at hun ikke ville ha flere barn? Hun følte seg for gammel tror jeg hun sa.

Anonymous poster hash: b460f...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper at hun frivillig går for en surrogat-løsning og ikke lar seg presse inn i noe hun ikke vil, bare for at vi skal få noe spennende å se på. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesong fire begynner 21. Juli i USA så vidt jeg vet :) gleder meg!

Janelle og Robyn er mine favoritter, Christine har jeg ikke noe særlig inntrykk av, og Meri er jeg utrolig lei av.



Anonymous poster hash: 99f26...aed
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Robyn og Christine egentlig =) Aldri hatt sansen for Janelle i alle fall, og mistet sansen for Meri litt etter da de skulle leie hus i Vegas og Meri krevde like mye.

Lurer egentlig på hva som skjer den dagen alle ungene er ute av huset, og det bare er de fem igjen. Det må da bli veldig merkelig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Robyn og Christine egentlig =) Aldri hatt sansen for Janelle i alle fall, og mistet sansen for Meri litt etter da de skulle leie hus i Vegas og Meri krevde like mye.

Lurer egentlig på hva som skjer den dagen alle ungene er ute av huset, og det bare er de fem igjen. Det må da bli veldig merkelig?

I en tidligere sesong dro Kody, Meri og en kone til eller kanskje alle sammen. Jeg husker ikke. Men de dro hjem til Kodys familie. Faren og seks(?) koner som alle kastet seg om halsen på gjestene. Tror de kjedet seg og gledet seg til noen andre å snakke med. :P de er garantert at noen av barna tar vare på de når de blir gamle da. Synes egentlig det virker litt fint. Særlig i stiuasjoner som med Meris søster som døde også adopterte søsterkonen hennes datteren hennes, da blir jo ikke omstillingen såå stor for barnet.

Anonymous poster hash: b460f...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det slik at de ikke fikk de fire nye husene ved siden av hverandre? Så en snutt på tv forleden og oppfattet det slik, og siden det hadde tatt så lang tid med det økonomiske, var ett av de fire solgt og derfor måtte de se seg om etter fire andre ved siden av hverandre. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å se litt på tv-serien, men jeg lurer på en ting. Har de snakket om sjalusi og hvordan de takler det? Hadde vært spennende å vite. Må jo være litt rart å tenke over at cody kysser og har sex med alle 4 kvinnene.



Anonymous poster hash: d2563...f5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å se litt på tv-serien, men jeg lurer på en ting. Har de snakket om sjalusi og hvordan de takler det? Hadde vært spennende å vite. Må jo være litt rart å tenke over at cody kysser og har sex med alle 4 kvinnene. Anonymous poster hash: d2563...f5f

De nevner det innimellom. Reglen et at de ikke skal tenke over det. De snakker aldri med hverandre om hva de gjør på soverommet. Imponerende om de klarer å la være å tenk på det.

Også er det vel en regel om at Kody ikke skal kose og kysse på en kone når alle er samlet, unntaket er hei-nuss tror jeg.

Anonymous poster hash: b460f...153

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De nevner det innimellom. Reglen et at de ikke skal tenke over det. De snakker aldri med hverandre om hva de gjør på soverommet. Imponerende om de klarer å la være å tenk på det.

Også er det vel en regel om at Kody ikke skal kose og kysse på en kone når alle er samlet, unntaket er hei-nuss tror jeg.

Anonymous poster hash: b460f...153

Ah daså. Merker at jeg blir helt fasinert. Kunne aldri hatt et sånt liv selv, men creds til de 4 kvinnene!

Anonymous poster hash: d2563...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Premiere på den nye sesongen i kveld!!! :skya::popcorn:

Er det noen som vet hvor man kan se episodene på nettet?

Lurer jeg på også. Ingen av mine faste streamingsider hadde denne serien, og når jeg prøvde å søke rundt i går kveld fant jeg bare sider med masse reklame eller at man måtte lage en konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det slik at de ikke fikk de fire nye husene ved siden av hverandre? Så en snutt på tv forleden og oppfattet det slik, og siden det hadde tatt så lang tid med det økonomiske, var ett av de fire solgt og derfor måtte de se seg om etter fire andre ved siden av hverandre. Eller?

Episode 9 i sesong fire: De går rundt i de fire husene. Familiebedriften sliter. Robyn og Meri snakker om tilbudet til Robyn.

Episode ti skal handle om konenes fire forskjellige liv. Janelle trener, Meri sutrer osv.

Episode elleve skal handle om at de kanskje ikke får flytte inn til jul.

Anonymous poster hash: b460f...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...