Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynte Meri på college igjen?

Anonymkode: 95194...99f

Hun sluttet vel om jeg ikke husker feil. Mener at hun oppdaget at det var alt for tidkrevende eller noe. At hun måtte følge en viss progresjon for å få lov til å studere der.

Nå er også Mykelti forlovet, btw. Det overrasker meg egentlig ikke. Hun virker veldig impulsiv og søkende og er vel den av de eldste Brown-barna som i størst grad ikke har "funnet seg selv" etter mitt inntrykk. Hun sluttet på college og har uttalt at hun ikke vil tilbake, så vi får se hva det blir av henne. Jeg tipper i alle fall at hun kommer til å "selge" både bryllup og forberedelser til TLC og andre aktører.

Kanskje Logan blir nestemann ut? Dama sa i forrige episode at hun helst ønsker å være forlovet når de flytter sammen (til høsten), så kanskje det skjer noe der snart. Jeg tipper at det blir en litt lengre forlovelse enn det Maddie hadde (og eventuelt Mykelti, vi får se). Logan virker som den mest progressive av de eldste barna. Jeg tror han koser seg masse med å bo hjemmefra og gå på skole og har nok ikke lyst på masse ansvar (les: barn) med det første.

Anonymkode: a62e3...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Er det noe hold i alle ryktene om 2 nye koner og at amerika, Jenelle og Christine er på vei ut?

Anonymkode: 4466d...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe hold i alle ryktene om 2 nye koner og at amerika, Jenelle og Christine er på vei ut?

Anonymkode: 4466d...efc

Hva tror du?

Selfølglig ikke.

Hvem er amerika?

Anonymkode: 725a3...8e1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror du?

Selfølglig ikke.

Hvem er amerika?

Anonymkode: 725a3...8e1

Du trenger vel ikke svare på den måten? Meri. Autocorect. 

Anonymkode: 4466d...efc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger vel ikke svare på den måten? Meri. Autocorect. 

Anonymkode: 4466d...efc

Sorry, ble du lei deg?

Anonymkode: 725a3...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet når TLC viser nye episoder? 

Anonymkode: 236db...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.7.2016 at 0.22, Kontormus skrev:

Jeg tar ting som står på sider som det der med en STOR klype salt. Det oser av sensasjonspreget sladrepresse og ryktespredning av verste sort.

Anonymkode: e3902...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar ting som står på sider som det der med en STOR klype salt. Det oser av sensasjonspreget sladrepresse og ryktespredning av verste sort.

Anonymkode: e3902...1fc

Jaja, jeg tror faktisk mere på det enn at det vi ser på tv er sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
1 minutt siden, Kontormus skrev:

Nye episoder i morgen kveld!

TLC Norge?

klokkeslett?

:)

Anonymkode: 725a3...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TLC Norge?

klokkeslett?

:)

Anonymkode: 725a3...8e1

TLC ja. Kl 21.30. Sett på påminnelse ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har begynt å se hele serien. Snart ferdig med sesong 4. Må si jeg virkelig ikke liker Meri, hun griner jo av absolutt alt! Og syns Mariah bærer veldig preg av å være eneste barnet til Meri og tar ganske mye etter henne. 

Robyn har jeg et litt varierende følelser for. Jeg liker henne egentlig, men jeg syns hun er litt for følsom og i tillegg lite tolerant. Husker de fikk spørsmål om hva om en av barna deres av homofil, og da sa hun at hun hadde blitt trist på barnet sin vegne fordi hun visste hvor hardt barnet ville få det i møte med omverdenen (eller noe i den duren). Likevel ønsker hun at de skal bli polygame, som at ikke er hardt å gjennomføre.. :P

Janelle er helt klart min favoritt og det har hun vært fra dag 1. Hun er jordnær og intelligent og beholder roen når alle de andre damene er hysteriske og dramatiske. Hun er også helt klart den som er mest praktisk anlagt av dem ved å innse at man faktisk må ha penger på bordet når du har huslån. Jeg ble skikkelig provosert av Robyn når hun på død og liv skulle ha alle sammen til å jobbe med smykkebedriften når den ikke dro inn penger. Hun ble jo bare lei seg og snurt når Janelle så behovet for å gjøre annet arbeid for å kunne betale regninger... 

Av barna liker jeg best Logan, Aspyn og Madison. Gleder meg til kommer frem til de nyere episoden! :) Skal kjappe meg sånn at jeg kan holde følge med diskusjonene her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den første episoden :) virker som om familien er mer sammensatt igjen, ikke så mye drama og mer god stemmning. 

Anonymkode: 236db...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra klippene de har vist blir det nok av drama. Tilogmed mellom Meri og datteren. Og på grunn av mye grums innad blir det størst fokus på Robyn og hennes nye baby. Har jeg lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Er det bare jeg som begynner å bli lei av det catfish greiene?

Blir jo tatt hele tiden, og mye gjentakelse,BORING.

Anonymkode: 725a3...8e1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som begynner å bli lei av det catfish greiene?

Blir jo tatt hele tiden, og mye gjentakelse,BORING.

Anonymkode: 725a3...8e1

"opp

Anonymkode: 725a3...8e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har disse folkene jobb ved siden av denne TV-serien egentlig?

Har bare sett litt av episodene, men ennå ikke fått med meg at noen skal/er/eller har vært på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går på TV nå. Men altså, hvorfor snakker de negativt om hverandre plutselig? Jeg har ikke sett så mange episoder men de jeg har sett, så har de vist så mye kjærlighet til hverandre. Hva skjer liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...