Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Var det noen som la merke til at Christine så ganske så gravid ut på slutten av episoden til Janelle? Eller var det gamle opptak fra når hun ventet Truely?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jupp. Tror det begynner til å bli så lite å lage program om at alt blir utvannet med "gjensyn" innimellom,
men de er sikkert bundet til en kontrakt og må levere noe, før de igjen tar fatt på Meri`s greier. 

I USA er de vel godt igang med neste sesong allerede..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok fra før Truly ble født ja....og Robins yngste og helt nyeste barn har akkurat blitt født nå i januar i år.
                                                                                     Jippi. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett episoden hvor Meri forteller at om nettflørten sin og at hun føler seg ensom. Fortalte hun søsterkonene og Kody om den nettflørten sin? Om Kody da ikke sørget for litt alenetid med Meri skjønner jeg ingenting..

Synes det er rart hvor gira familien er når det gjelder Maddie og kjæresten, men Logan og kjæresten nevner de liksom ikke..

Anonymkode: d156a...f52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være fordi det er stor forskjell på gutter og jenter? :klo: 

Ang. Meri-saken, så tror jeg at de valgte å legge inn en slags cliffhanger der og sende Janelle-episoden først.
Kanskje kommer det flere kone-episoder også før vi kommer tilbake til Meri. Skulle ikke forundre meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robyn skal visstnok ha kjent til denne affæren til Meri, og at hun ble ført bak lyset uten å løfte en finger for å forhindre det... Kan det være denne strategien det hintes til...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri likt Robyn helt..

Det er sikkert mer stuerent for guttene å ha kjæreste uten at det er ekteskap i tankene, enn hva det er for jentene..

Anonymkode: d156a...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Kontormus skrev:

Robyn skal visstnok ha kjent til denne affæren til Meri, og at hun ble ført bak lyset uten å løfte en finger for å forhindre det... Kan det være denne strategien det hintes til...?

Hvor har du dette fra? Er det noe som kommer frem i nyere episoder? Hvordan kunne Robyn vite konkret at Meri ble lurt, sa vedkommende til henne? Veldig ubehagelig om det er tilfellet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Sjay skrev:

Hvor har du dette fra? Er det noe som kommer frem i nyere episoder? Hvordan kunne Robyn vite konkret at Meri ble lurt, sa vedkommende til henne? Veldig ubehagelig om det er tilfellet da...

Leser litt på Amerikanske nettsider... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Kontormus skrev:

Leser litt på Amerikanske nettsider... :)

Skjønner :) Stod det noe om hvem som var kilden til Robyn? En ting er jo å ha en mistanke hvis Meri feks har betrodd seg til henne og hun har fått en følelse av at det er ugler i mosen, noe helt annet er om noen har fortalt Robyn at de lurer Meri/vet at noen lurer Meri og velge å ikke ta det opp med henne. For et drama! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Sjay skrev:

Skjønner :) Stod det noe om hvem som var kilden til Robyn? En ting er jo å ha en mistanke hvis Meri feks har betrodd seg til henne og hun har fått en følelse av at det er ugler i mosen, noe helt annet er om noen har fortalt Robyn at de lurer Meri/vet at noen lurer Meri og velge å ikke ta det opp med henne. For et drama! 

Jeg leste det her:

http://www.intouchweekly.com/posts/sister-wives-affair-meri-brown-robyn-betrayal-73217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kontormus skrev:

Det var mye spekulasjoner og tynt grunnlag her syns jeg, de sier ingenting om hvem som evt tipset Robyn. Hadde "Sam" som snakket med Meri spredt rykter om seg selv liksom, eller kontaktet Robyn direkte for å sabotere seg selv og sitt prosjekt?
Syns det var en del logisk brist som gjør at det virker litt søkt, men who knows...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Sjay skrev:

Det var mye spekulasjoner og tynt grunnlag her syns jeg, de sier ingenting om hvem som evt tipset Robyn. Hadde "Sam" som snakket med Meri spredt rykter om seg selv liksom, eller kontaktet Robyn direkte for å sabotere seg selv og sitt prosjekt?
Syns det var en del logisk brist som gjør at det virker litt søkt, men who knows...?

Sladder er sladder, også der borte. Og det refereres til "kilder". Men jeg lar meg fasinere av hvor lenge de produserer denne serien selv etter at fasaden har slått sprekker, noe vi også ser hvis en følger litt årvåkent med :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mistet kanalen. Håper på utfyllende referater fra dere andre som fremdeles kan se serien. 
                                                          tumblr_m5ooh7WuPL1rxk0pjo1_250.gif 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, pokker! De viste "tell all" episode i dag rett etter behind the scenes, og det fikk jeg ikke med meg :sur: Der fortalte visst Meri om catfish greiene.... Hvis noen vet om når den går i reprise så HYL ut!!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Avalon skrev:

Nei, pokker! De viste "tell all" episode i dag rett etter behind the scenes, og det fikk jeg ikke med meg :sur: Der fortalte visst Meri om catfish greiene.... Hvis noen vet om når den går i reprise så HYL ut!!!!!

Jeg så portretteringen av Christine i opptak i dag. Og etter begynte det programmet som heter "vår lille faimilie". Så der ikke ut til at "tell all" ble sendt i dag. Da må det jo være helt til sist?

 

Endret av Kontormus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt dårlig merket, men "Tell all" startet rett etter episoden med Christine, varte fra 22.30 til 00.30

"Vår lille familie" kom etter det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper tell all episoden komer i reprise på søndag da. Er jo da de vanlige episodene kommer i reprise iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Kontormus skrev:

Jeg så portretteringen av Christine i opptak i dag. Og etter begynte det programmet som heter "vår lille faimilie". Så der ikke ut til at "tell all" ble sendt i dag. Da må det jo være helt til sist?

 

Jo den kom rett etter, hadde også på opptak så så de første 2 minuttene av det :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Avalon skrev:

Jo den kom rett etter, hadde også på opptak så så de første 2 minuttene av det :sur:

Da må den programannonseringen ha vært feil da. Uff, tlc gjør så mye rart...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...