Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Jeg syns han Kody har så skremmende og kyniske/kalde øyne så jeg orker ikke å se på den serien.

Anonymkode: 60db4...3ef

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AB...b37:  Dette aner jeg ingenting om. Går det på tlc...og jeg har ikke oppdaget det, eller ser du det andre steder? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB...b37:  Dette aner jeg ingenting om. Går det på tlc...og jeg har ikke oppdaget det, eller ser du det andre steder? :klo: 

En god blanding av info fra siste sesong, sosiale medier og ellers oppslag om familien.

Trodde at jeg skrev det i spoiler, men jeg er så noob med det nye designet at jeg ikke fikk det til, og fikk heller ikke redigert posten som AB i ettertid. Beklager! Jeg vet ikke hvor langt serien har kommet i Norge, så jeg vet ikke om det er sendt ennå.

Anonymkode: a62e3...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Da har jeg sett sesongavslutningen, og synes det blir spennende og se hva som skjer fremover. Spesielt med Meri. Jeg synes hun har virket tilbaketrukken og deprimert i det siste, men jeg synes hun burde pratet med dette alene med Kody før hun tok det opp med alle voksne. 

Så neste sesong vil vel handle en del om Meri, samt selvsagt også om det nye barnet til Robin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er for ung til å forstå noe av dette ab. Lek med LEGO`en din eller gå og legg deg.  

Lol? 

Anonymkode: b337a...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har de laget pappbåter og vært med i "løp" og vunnet en pris for seneste båt, de er nesten i mål med å adoptere ungene og ting virker normalt, kaotisk, men ganske ok. Litt kjedelig episode syns jeg, merkelig nok. :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beviset på at Kody og Robyn ikke helt godt i topplokket må være at de truer Robyns exmann til å gi fra seg foreldreretten for sine egne barn for at Kody skal få adoperere. Noe så jævlig sykt!  Ganske interessant å se hvordan Meri og Janelle vred på gifteringene sine og så alle andre steder med irritert mine når det var fellesprat i sofaen, jeg håper de kommer seg vekk. Meri har holdt ut mobbing i årevis pga  fertilitetsvansker, og Janelle er for god for den gjengen. Løp, løp, løp damer!

Anonymkode: 9d9ca...9fc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel oppfattet det som at ex`en til Robin ikke er så interessert i sine barn, men opptatt av sitt eget liv videre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Meri virker bare mer og mer utenfor. Bare se hvor lite engasjert hun virket over å få det smykket i dagens episode. Sier knapt noe som helst, og virker uinteressert i alle gruppeintervjuene. Fikk inntrykket av at ho og Robyn hadde et så nært forhold tidligere, men etter skilsmissen virker alt forandret. Blir spennende å se hva som skjer framover. 

Anonymkode: 95194...99f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse som skjedde i kveld ja. Meri har mye å tenke på i sitt eget liv, i tillegg til alt annet som skjer med alle de andre. Lurer på hva det siste klippet med henne dreier seg om. Kanskje er det nå hun skal si at hun har blitt lurt av et menneske på nett, som utga seg for å være en annen enn Meri trodde at hun snakket fortrolig med? Offentlige spiseplasser er en fryktelig dum plass å ta opp alvorlige ting de voksne i mellom. 

Noen ganger er ei uke å vente på ny episode altfor lenge å vente. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så tydelig å se at Robyn er favoritten til Kody, han er jo HELT annerledes mot henne enn mot de andre konene. Han har alltid virket litt "robotaktig", men mef Robyn virker han mer ekte. Tror egentlig bare han har ekte følelser for henne, de andre er liksom bare der og tar de smulene de får. Fatter ikke at de orker..

Anonymkode: ecb18...c5e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er ofte livet. Det starter som en ting og forandrer seg til helt andre ting etterhvert.  Jeg er enig med deg i det med Robyn. Kody er litt fiksert på det å få flere unger og det er hos Robyn alt sånt skjer, om det skjer.  Konene står ikke likt lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne adopsjonsprosessen viser bare tydeligere at det er Robyn som er favoritten. På tross av en del problemer, virket familien mer som en enhet for hun kom inn i den. Nå er jo tre av konene på et helt annet stadie i livet. Med unntak av Truely, er de yngste barna deres født i første halvdel av 2000-tallet. At Robyn og Cody enda får flere barn, gjør jo at hele dynamikken i familien blir helt skjev.

Anonymkode: 95194...99f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 11/10/2015 at 17.38, Hoppetaujenta skrev:

Har fremdeles ikke funnet den nye serien på TLC, så jeg regner med at det ikke er noe der - ennå.

Det jeg har lest i nyhetene i dag, er at han og Robin venter forøkelse - ei jente.

Barn nr. atten er altså i komminga.  :babyjente: Lykke til. 

hahaha. for et show. nei helt seriøst. det er ikke lov altså, men de finnes. :hakeslepp:

Anonymkode: f79e5...bf1

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så noen episoden som gikk nå?

 

fikk ikke med meg hva som skjedde, men så i treaseren at hun kjæresten til ?Logan? tilsynelatende kjeftet på den yngste gutten, hva skjedde? Ble det drama?

redigert: skrivefeil

Endret av Olive_North
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Olive_North skrev:

Så noen episoden som gikk nå?

 

fikk ikke med meg hva som skjedde, men så i treaseren at hun kjæresten til ?Logan? tilsynelatende kjeftet på den yngste gutten, hva skjedde? Ble det drama?

redigert: skrivefeil

Nei, det var Garrison som sa i fra om at Solomon slo mot ei av søstrene. Foreldrene likte ikke at han sa i fra om det, men situasjonen var betraktelig overdrevet i teaseren sammenligna med hva som faktisk skjedde.

....

Teit at de utsatte å vise Meris alvorsprat med de andre voksne. Det var jo en del av teaseren i den forrige episoden.

Anonymkode: 95194...99f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig at så mange TV-serier (kanaler?) som viser teasere for neste episode, og når man ser neste episode så viser det seg at det man så i teaseren forrige gang ikke blir vist før neste episode igjen.

Følger man med på en serie så trenger man ikke bli "fristet" til å se hver eneste episode og bli holdt fast til siste episode liksom. Da ser man jo hver episode fordi man liker serien som den er, ikke pga de store skandalene som de nå har hintet om siden sesongstart

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...