Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Ikke røp sånt, vær så snill? Vi har ikke sett serien ennå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir spennende å se hvordan serien utvikles etterhvert. Kan jo tenkes at de eldste får barn før de yngste flytter ut. Så kanskje det felles fokuset går fra barn til barnebarn. Likevel, hvert fall to av ungene bor jo nå i Utah, og kan jo tenkes at flere kommer til å gjøre det samme. Kan jo hende at de blir mer splittet opp i framtiden.



Anonymous poster hash: 95194...99f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, forrige uke. :)

Jeg hadde blitt tullete av så mange hendelser og feiringer som de har rundt seg hele tiden.

De eldste er ute av redet, så nå blir det tid til å bli kjent med neste "lag" med unger.

Har ingen god følelse angående deres familieliv. Sprekkdannelser og oppbrudd i horisonten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli kjent med neste lag unger? De har jo ikke så mange da.

Vet om familier med bare 2 voksne og 10-12 barn. Og de er like nære hverandre som en familie på 5.

Og disse har 17 barn og 5 voksne. Jeg trot de kjenner alle barna sine like godt som enhver annen familie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert. Jeg mente selvfølgelig meg og oss som seere da skjønner du. ;)

Vi kjenner ikke det neste laget med unger slik som vi har blitt kjent med de eldste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh sånn sett ja.

De mellomste har vi ikke sett så mye til egentlig.

Er vel mest de eldste og de yngste vi har sett mest til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. :) Det virker jo ikke som at noen skal ha flere barn der med det første, eller i det hele tatt,

fordi de enten er ferdige med å produsere, eller må konsentrere seg om "bedriften sin"...eller fordi

de ikke orker flere akkurat nå, så da blir vi nok kjent med de andre litt etter litt. De vet jo nesten ikke om

noe annet, men jeg tenker at en barndom med masse tv-folk i hælene, det er sikkert ikke bare av det gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fytti hvor søt hun Truly er :) herlig jente!

Christin virker som om hun har byttet personlighet etter at hun har fått viljen sin om moren flytter inn. Pluttselig er hun glad og fjollete isteden for sur og vrang. Virker ikke som om Cody er like begeistret for valget. Og jeg skjønner han godt :P

Anonymous poster hash: 236db...8ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti hvor søt hun Truly er :) herlig jente!

Christin virker som om hun har byttet personlighet etter at hun har fått viljen sin om moren flytter inn. Pluttselig er hun glad og fjollete isteden for sur og vrang. Virker ikke som om Cody er like begeistret for valget. Og jeg skjønner han godt :P

Anonymous poster hash: 236db...8ec

Truly, er det den siste kona? Virker på meg som om far sjøl i huset foretrekker henne.

Anonymous poster hash: 2a312...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Truly er den yngste datteren. ;)

Det kommer helt sikkert til å bli vanskeligheter med ny svigermor OG mor i huset, men det lager seertall.

En stress-episode i går syns jeg. Kanskje det bare er meg som blir veldig sliten av å se på dem i fart hele tiden? lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg følger fremdeles med. Lurer på hva familien skulle ha gjort om Kody fikk et stress-illebefinnende

(eller noe enda verre) og ikke kunne fungere som han gjør? Har alle konene full jobb?

Har ikke helt fått med meg hvordan det er hos dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest Christin er totalt forandret nå som moren har flyttet inn. Lurer på om Cody har latt henne flytte inn kun for og blidgjøre henne. Hun har alltid vert så sur og negativ, men nå er hun så glad og sprudlende. Blir spennende og se hva disse studentene kommer frem til :P

Anonymous poster hash: 236db...8ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hvorfor vil Marry skille seg fra Kody?

Anonymous poster hash: 236db...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil Marry skille seg fra Kody?

Anonymous poster hash: 236db...8ec

Meri vil skille seg fra Kody slik at han offisielt kan gifte seg med Robyn i stedet. Dette sikrer de 3 barna som Robyn har fra sitt tidligere ekteskap. De kommer derfor til å leve på samme måte som før, men med Robyn som "ekte" kone i stedet for Meri.

Anonymous poster hash: dbf1c...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meri vil skille seg fra Kody slik at han offisielt kan gifte seg med Robyn i stedet. Dette sikrer de 3 barna som Robyn har fra sitt tidligere ekteskap. De kommer derfor til å leve på samme måte som før, men med Robyn som "ekte" kone i stedet for Meri.

Anonymous poster hash: dbf1c...8cf

Ah okei :) det er jo en fin tanke da

Anonymous poster hash: 236db...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...men skal hun flytte ut, eller er det bare for å være snill med Robin?

Det så ut til å komme som en overraskelse på de andre da vi fikk et glimt av at nyheten ble sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men skal hun flytte ut, eller er det bare for å være snill med Robin?

Det så ut til å komme som en overraskelse på de andre da vi fikk et glimt av at nyheten ble sagt.

Nei, hun skal ikke flytte ut. Alt forblir som før, det er bare en juridisk greie for at barna til Robin skal komme inn under Kodys forsikring og arv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo en god ting da. :) Jeg så for meg fullt oppbrudd nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...