Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, da er det nye episoder. Må se neste gang, ungen er syk. Vet hva det er da, men måmse likevel ;)

Anonymous poster hash: d1945...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det nye episoder. Må se neste gang, ungen er syk. Vet hva det er da, men måmse likevel ;)Anonymous poster hash: d1945...d4a

Skummelt med Truely på sykehus. Må få med meg det. Hun har jo så vanvittig mye energi og hun satt jo der stakkars på gulvet med hodet ned og hadde null energi. Ble litt redd for hva det hadde skjedd med henne, stakkars liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg og, så måtte google :P

Har fulgt med på det showet siden det startet, man blir jo litt engasjert.

Anonymous poster hash: d1945...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg og, så måtte google :P

Har fulgt med på det showet siden det startet, man blir jo litt engasjert. Anonymous poster hash: d1945...d4a

Cody virker som den super fantastiske mannen og Kjell også. Detter er så spennende tv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker denne serien veldig godt.

De har en alternativ livsstil, som mange andre på sitt vis har. Jeg synes han er en klok mann som har mye bra å si. Stiller opp for alle konene og barna sine, og kommer med gode råd til de som søker det hos han. Jeg har hørt om flere fedre som ikke engang klarer å stille opp for det ene barnet de har.

Av alle de rare programmene som finnes (f.eks. disse menneskene som har rare besettelser og lever som en baby i en alder av 30) synes jeg ikke dette er det mest skremmende jeg ser på tv akkurat.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker dem og, men jeg synes enkelte av konene er fæle. De sutrer så fælt.

Robyn ser ned på de som er i monogame forhold.

Meri sutrer og synes synd på seg selv, lager drama av absolutt alt..

Christine sutrer også, og er dramaqueen.

Den jeg liker best er faktisk Janelle. Hun er tøff og klok! :) Og enkelte av ungene er også fine mennesker. Men det må være slitsomt med de andre damene...

Anonymous poster hash: d1945...d4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meri og Mariah er i hvert fall de som sutrer mest i denne serien.



Anonymous poster hash: 95194...99f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at alt har blitt småvrengt og klippet i for at det skal bli litt drama mellom dem.

Hadde alle damene vært ganske like som personer og bare hyggelige hele tiden, så hadde vi ikke giddet å se på.

Litt sutring og krangling skaper seertall, og det blir det vel et godt bidrag i deltagernes økonomi av, skulle jeg tro.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig serie og det bekymrer med at Discovery, TLC, Nat geo og History channel har en så enorm fascinasjon med den religiøse høyresiden i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Winza

Latterlig serie og det bekymrer med at Discovery, TLC, Nat geo og History channel har en så enorm fascinasjon med den religiøse høyresiden i USA.

Helt enig. Alt som går på tv nå til dags...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

siste episode ble sendt for noen uker siden. Tror at det blir en ny sesong. Leste på Facebook-siden deres at janelle fortsetter kampen mot vekten.



Anonymous poster hash: 95194...99f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Jeg sier det fordi du ikke vet hvordan det føles for denne familien å leve livet de lever. For deg kjennes det ikke rett, men det finnes mennesker som mener at denne livsstilen er rett levemåte.

Det finnes mennesker som mener alt mellom himmel og jord. Spørsmålet er vel om det de mener og argumenterer for har noen faktisk verdi. Selv synes jeg på ingen måte at denne måten og leve på er optimal for noen av partene. Fungerer det for dem? Joda det fungerer sikkert greit. Men det finnes sikkert noen barnebruder i Pakistan som det fungerer greit for også. Og ikke tro på alt du ser, husk at det denne serien viser oss hverken er representativt for hvordan de faktisk har det eller hvordan andre lignende forhold fungerer.

edit: og sammenligne det med barnebruder i Pakistan var vel og ta det litt langt må jeg inrømme. De har det virkelig ikke optimalt eller bra på noen måte, vil bare understreke det.

Endret av Malanthor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du vite hva som er bra eller optimalt og ikke for andre? Har aldri forstått de som tror de vet bedre enn andre hvordan de skal leve livene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan kan du vite hva som er bra eller optimalt og ikke for andre? Har aldri forstått de som tror de vet bedre enn andre hvordan de skal leve livene sine.

Å ha fire koner er ikke noe normalt heller

Anonymous poster hash: 6c8fd...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha fire koner er ikke noe normalt heller

Anonymous poster hash: 6c8fd...dde

Og så? Hva gjør det om det ikke er normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så? Hva gjør det om det ikke er normalt?

Bedre å bare ha 1 kone. Ikke rett ferdig fir barna dem får

Anonymous poster hash: 6c8fd...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre å bare ha 1 kone. Ikke rett ferdig fir barna dem får

Anonymous poster hash: 6c8fd...dde

For deg er det bedre å ha èn kone. Jeg kunne heller aldri tenkt meg og leve slik de gjør. Men jeg tror da vitterlig ikke jeg vet bedre enn dem hva som er rett i deres liv.

Ellers er det mange meninger om hva som er rett og gjøre i barneoppdragelsen, og alle foreldre oppdrar barna etter det de anser som riktig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...