Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Det ligger mye om saken på nett generelt og på youtube. Jeg sjekket en del linker... :( 

Huttetu, så mye negativt det ligger om alt og alle de voksne i Brown-familien der ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En annen ting jeg lurer på er hvordan de har råd. Råd til fire nye hus, sikkert fire eller flere biler (?), mat til ganske mange (vet ikke hvor mange av barna som bor hjemme fortsatt), +++++

Hva jobber de som? Det vises lite om hva de driver med utenom familietid.

Anonymkode: d156a...f52

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Janelle er eiendomsmegler. Ellers har de My Sisterwife's Closet, der de selger diverse smykker.

Anonymkode: 95194...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Den 21.1.2016 at 12.27, Sjay skrev:

Har du logget deg inn med "free account"? Masse spam og reklame-drit på den siden...ble skeptisk:vetikke:

Nei, det har jeg ikke! Jeg pleier å komme rett inn uten å måtte logge inn, alt spam bare trykker jeg bort. Men ikke bruk siden om den ser sketchy ut.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

En annen ting jeg lurer på er hvordan de har råd. Råd til fire nye hus, sikkert fire eller flere biler (?), mat til ganske mange (vet ikke hvor mange av barna som bor hjemme fortsatt), +++++

Hva jobber de som? Det vises lite om hva de driver med utenom familietid.

Anonymkode: d156a...f52

Jeg antar TLC/produksjonsselskapet betaler en ganske pen sum for å kunne brette ut livene deres på TV. Visst nok har flere av dem erklært seg konkurs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, randomnice skrev:

 

Nei, det har jeg ikke! Jeg pleier å komme rett inn uten å måtte logge inn, alt spam bare trykker jeg bort. Men ikke bruk siden om den ser sketchy ut.. 

Har du sett noe der nylig? Jeg får det uansett ikke til å fungere, åpnes bare nye faner der det står at jeg har vunnet iPhone og diverse annet tull..skjer ikke noe mer enn det her hos meg iallfall.  Det var synd da :(

Andre med fungerende link? Googlet meg halvt ihjel, men alt jeg finner er bare humbug... :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lanserer herved en god ide (syns jeg): når Mery eller andre damer kjeder seg og/eller mistrives i "forholdet" som ikke fungerer, skal de ha lov til å ta seg en ny kjæreste/mann/etc. dersom de vil det.  Kody hadde nok blitt sint som bare det, men da kunne han ha smakt sin egen sjalusimedisin, for en gangs skyld. Det hadde vært til pass for han.  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sjay skrev:

Har du sett noe der nylig? Jeg får det uansett ikke til å fungere, åpnes bare nye faner der det står at jeg har vunnet iPhone og diverse annet tull..skjer ikke noe mer enn det her hos meg iallfall.  Det var synd da :(

Andre med fungerende link? Googlet meg halvt ihjel, men alt jeg finner er bare humbug... :murvegg:

Ja, jeg kan se alle sesongene utenom sesong 6... merkelig.

Du må bare trykke bort alle di sidene, å når du komme til der det er sånn avspilling må du trykke på "rett" kryss noen ganger... og til slutt vil avspillingen virke. Det kommer endel spam før det skjer ;) Jeg er ikke så god å forklare, brukte tid på å forstå det selv og, men prøv sesong 5 å se om det virker der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere bør virkelig installere adblock eller lignende, så slipper dere all den reklamen og det blir mye lettere å streame ting

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Faria skrev:

Dere bør virkelig installere adblock eller lignende, så slipper dere all den reklamen og det blir mye lettere å streame ting

Hvordan gjør jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, randomnice skrev:

Hvordan gjør jeg det?

Kommer litt ann på hvordan nettleser du bruker. Men Google adblock og nettleseren din, så er det bare å gå inn på en av de første, og installere. 

Eller.

Chrome: https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom

Opera: https://addons.opera.com/nb/extensions/details/adblockforopera/?display=en

Firefox: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/adblock-plus/ (en annen enn jeg bruker, men funker på samme måten) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.1.2016 at 17.40, Faria skrev:

Kommer litt ann på hvordan nettleser du bruker. Men Google adblock og nettleseren din, så er det bare å gå inn på en av de første, og installere. 

Eller.

Chrome: https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom

Opera: https://addons.opera.com/nb/extensions/details/adblockforopera/?display=en

Firefox: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/adblock-plus/ (en annen enn jeg bruker, men funker på samme måten) 

Takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Sjay skrev:

Var det noe sesong-oppsummering igår eller? Noen som så på?

Det var sånn behind the scenes, ser ut som de skal ha et slikt program per. kone. I går var det Janelle det dreide seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Avalon skrev:

Det var sånn behind the scenes, ser ut som de skal ha et slikt program per. kone. I går var det Janelle det dreide seg om.

I see! Var det noe bra?
Syns de vinkler innholdet litt som de selv ønsker på noen av programmene der de selv har mer "regi", enn når de får konfronterende spørsmål i de vanlige sesong avslutningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sjay skrev:

I see! Var det noe bra?
Syns de vinkler innholdet litt som de selv ønsker på noen av programmene der de selv har mer "regi", enn når de får konfronterende spørsmål i de vanlige sesong avslutningene.

Næææh, synes ikke det egentlig. Det var mest som en reprise av x-antall episoder, synes jeg da. Men kanskje det blir mer futt når de andre konene har sin tur. Janelle er vel den som er mest reservert av dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Avalon skrev:

Næææh, synes ikke det egentlig. Det var mest som en reprise av x-antall episoder, synes jeg da. Men kanskje det blir mer futt når de andre konene har sin tur. Janelle er vel den som er mest reservert av dem. 

Syns det var mer morsomt med Janelle enn når de hadde episoden om Robyn. Hun var jo så ny i familien i tillegg til at jeg ikke liker henne så godt :P mens med Janelle så ble det jo også litt mer historie og tilbakeblikk fra før Robyn kom inn i bildet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å måtte si at jeg gjespet litt skuffet, for jeg mener å ha sett alt før. I reprise, etter reprise etter..... :Gjesp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Beklager å måtte si at jeg gjespet litt skuffet, for jeg mener å ha sett alt før. I reprise, etter reprise etter..... :Gjesp: 

Ja, var det jeg satt å følte også. Det som ble sagt har vi liksom allerede hørt før også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Tror det begynner til å bli så lite å lage program om at alt blir utvannet med "gjensyn" innimellom,
men de er sikkert bundet til en kontrakt og må levere noe, før de igjen tar fatt på Meri`s greier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...