Sitronmelis Skrevet 20. september 2023 #2241 Del Skrevet 20. september 2023 Meadow skrev (På 15.9.2023 den 8.27): Uten særlig forvarsel sendte TLC den første episioden i ny sesong i går. (Jeg fant den i ukesarkivet på Allente-appen). De kaller den sesong 11 episode 18. Jeg fant den på ukesarkivet på altibox. Sesong 11 episode 18. Stemmer det att episoden starter med att Christine besøker Janelle i den nye leiligheten? Gleder meg til å se den nye sesongen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. september 2023 #2242 Del Skrevet 22. september 2023 Jeg kan forstå at han blir provosert av Christines lettvinte, smilende "ta det med humor"-innstilling (på spiseplassen) til ting som førte til noe hun ville ha (og hun har fått det mye bedre), mens han kjenner på sitt livs tap og er sint og forvirret. Helt utrolig at han trodde at han skulle lage regler for sine voksne barn, som de skulle underkaste seg og akseptere. Ungene er voksne og finner ut av sine egne måter å leve sine liv på. De kan ikke/vil ikke ha en dominant far som er som Kody er. Jeg tror jeg også hadde sluppet taket for godt og seilt min egen sjø med resten av familien der. Det blir nok verre i neste episode. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 22. september 2023 #2243 Del Skrevet 22. september 2023 Det er litt vanskelig å forstå hva Kody egentlig vil, og hva han er så sint for. Så vil han i terapi, men samtidig vil han ikke se trynet på Christine. Jeg gleder meg til å se fortsettelsen med Janelle, jeg digger henne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. september 2023 #2244 Del Skrevet 23. september 2023 "Ikke pek på meg når du snakker til meg!!!" sa hun...og pekte 100% på Kody selv. Så sa hun F...U ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 27. september 2023 #2245 Del Skrevet 27. september 2023 Må si Mariah har forandret seg fra sesong 5: en skoleflink, religiøs jente som vil bli polygamist når hun blir stor til å bli lesbisk og skifte kjønn/bli hen (jeg vet ikke helt da jeg ikke har fulgt med så mye på de nyere sesongene). Den andre polygami-familien, Joe som er gift med tvillingsøstre + en til hadde virkelig tilsynelatende alt på stell. Fikk litt psycho-vibber av han, virker som den ene (ste?)sønnen mente det samme da han sa: our father is Big, bald and intimidating. Tror ikke konene i den familien har så mye de skulle sagt, og Brown-familien virket veldig kaotisk til sammenligning. Skjønner ikke helt hvorfor Kody skal mase sånn på Meri om å få en unge til ved hjelp av Robyn. Samtidig som han sier at det er basically det samme for han, for han har tenkt å få flere unger uansett. 🙄 Synes det er rart de er sååå lykkelige over de fire husene i Vegas, når vi vet at de flytter derfra også... Vet ikke helt når det gikk galt med den familien, men noen ganger tenker jeg at de tok én kone for mye. Eller så hadde dette endt som det gjorde uansett, hvem vet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. september 2023 #2246 Del Skrevet 28. september 2023 Jeg bet meg merke i kommentaren i siste episode om at Kodys måte å håndtere et dårlig ekteskap på ikke er å snakke om det eller jobbe seg gjennom det, men å bare ignorere konen og vente til det er så uutholdelig at hun velger å gå ut av ekteskapet slik at han slipper å være den slemme. Det er jo nettopp det han har gjort med både Meri, Christine og Janelle i tur og orden. Jeg har vel tidligere undret meg over om polygame menn har samme insentiv til å jobbe med ekteskapene sine som monogame menn har siden førstnevnte får alle sine behov dekket av andre koner og derfor fint kan tåle et dårlig forhold til noen av dem, men at det skulle være så åpenbart for denne familien overrasket meg likevel litt selv om vi jo har sett det skje. Jeg har rett og slett ikke tenkt på det som Kodys modus operandi. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 28. september 2023 #2247 Del Skrevet 28. september 2023 Kody 🤦♀️🤮 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. september 2023 #2248 Del Skrevet 28. september 2023 ...ja, og det startet så fint med et digert glansbilde da de ble presentert for verden som den lykkelige polyfamilien hvor alt gikk på skinner. Konene smilte bredt som bare amerikanere kan det og satt rundt sin mann, som oppførte seg som den naturlige plommen i egget. Så feil kan det gå. Så feil kan man ta. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 28. september 2023 #2249 Del Skrevet 28. september 2023 Arkana skrev (14 timer siden): Jeg bet meg merke i kommentaren i siste episode om at Kodys måte å håndtere et dårlig ekteskap på ikke er å snakke om det eller jobbe seg gjennom det, men å bare ignorere konen og vente til det er så uutholdelig at hun velger å gå ut av ekteskapet slik at han slipper å være den slemme. Det er jo nettopp det han har gjort med både Meri, Christine og Janelle i tur og orden. Jeg har vel tidligere undret meg over om polygame menn har samme insentiv til å jobbe med ekteskapene sine som monogame menn har siden førstnevnte får alle sine behov dekket av andre koner og derfor fint kan tåle et dårlig forhold til noen av dem, men at det skulle være så åpenbart for denne familien overrasket meg likevel litt selv om vi jo har sett det skje. Jeg har rett og slett ikke tenkt på det som Kodys modus operandi. Helt enig ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 29. september 2023 #2250 Del Skrevet 29. september 2023 Jeg likte Kody tidligere. Nå er han blitt en gretten gubbe. Alle skal gjøre som han bestemmer, og han har mistet kontakt med flere av barna pga hans ekstreme forsiktighet under pandemien. Han hadde jo regler som gikk LANGT utover det som var anbefalt!!! Skjønner godt at de voksne barna ikke gadd å følge de!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naapo920 Skrevet 30. september 2023 #2251 Del Skrevet 30. september 2023 Det sinnet til Kody er ikke normalt. I den kragelen med Janelle så det ut som at han ville slå henne, han er ikke god i hodet. "Submissive wife" er så ekkelt, i de første sesongene snakket de jo alltid om at de tok demokratiske valg sammen som en familie. Hva har skjedd?? 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. oktober 2023 #2252 Del Skrevet 1. oktober 2023 Ja, de har alltid virket så likestilte og tatt beslutninger sammen, noe som har skilt seg ut fra lignende familier jeg har sett hvor det er tydelig at mannen er familiens overhode. Men i takt med Kodys økende usmakelighet har han tydeligvis fått et stadig større behov for å være nettopp overhodet og ser ut til å tenke at han skal få makt kun i kraft av å være mannen og ikke trenge å hverken anstrenge seg eller gjøre seg fortjent til respekten han ønsker. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 1. oktober 2023 #2253 Del Skrevet 1. oktober 2023 Jeg hadde ikke orket å leve i et slikt forhold. Men folk er ulike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 1. oktober 2023 #2254 Del Skrevet 1. oktober 2023 Så mye styr og avgjørelser for de fire husene, som de ikke ble boende i så veldig lenge... 😶 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. oktober 2023 #2255 Del Skrevet 1. oktober 2023 Jeg lurer på hva som kommer til å skje med tomten i Coyote Pass. Ingen vil bo der (tviler på at Robyn og Kody bygger seg et hus der nå). Store deler av pengene til Janelle er bundet til tomten, men den er ikke nedbetalt ennå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaane doe Skrevet 1. oktober 2023 #2256 Del Skrevet 1. oktober 2023 Mistet ikke fyren alle konene bortsett fra hun som kom inn i forholdet sist da? Mener jeg så noe om det på tiktok at alle de tre første konene har valgt å dra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 1. oktober 2023 #2257 Del Skrevet 1. oktober 2023 Gjest Sanne__ skrev (På 6.3.2013 den 23.45): Kan dere forstå at med polygami eller hva det heter for noe at ikke Kody blir fullstendig utslitt som må farte rundt til alle sine fire koner skjøtte barn og hjem. Og at ikke konene blir sjalu er for meg en gåte.. Tror dere de holder ut for pengenes skyld+ for de må jo utvilsom innkassere en del på dette realityshowet.. Jeg har personelig vanskelig for å skjønne hva damer får igjen i ett slikt forhold. Men på den annen side tror jeg at jeg i en gitt situasjon kunne vært fornøyd med å være en av flere ektemenn til en Kvinne så da blir det vel litt trangsynt av meg å mene det motsatte om den andre veien. Men jeg tror personlig at det er mer naturlig rent biologisk og psykologisk for en Kvinne og bli oppvartet av flere menn en at en mann blir oppvartet av flere kvinner. For det har altid vært slik at det har vært mest vanlig at Damer har flere beilere og er den som til syvende og sist velger sin make. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. oktober 2023 #2258 Del Skrevet 1. oktober 2023 Jaane doe skrev (14 minutter siden): Mistet ikke fyren alle konene bortsett fra hun som kom inn i forholdet sist da? Mener jeg så noe om det på tiktok at alle de tre første konene har valgt å dra. Ja, det stemmer. Kone nr 3 (Christine) valgte å dra først, så nr 2 (Janelle) og til sist nr 1 (Meri). Sistnevnte har jo strengt tatt ikke hatt et skikkelig ekteskap med Kody på flere år, de har ikke bodd sammen og knapt nok vært venner, men hun trengte kanskje et dytt (å se at det gikk bra for de andre) for å til slutt forlate ham. Så nå har han bare én kone, som for øvrig også er den eneste han var juridisk gift med. Jeg lurer på hvordan Meri har det etter skilsmissene. Janelle og Christine og barna deres har jo et godt forhold til hverandre og det virker som de både tilbringer en god del tid sammen og også feirer viktige høytider sammen. Robyn har jo Kody og barna deres. Hvor havner Meri i dette? Hun har bare ett barn, som sikkert ikke har tenkt å tilbringe all sin fritid med moren sin. Hun har ingen partner. Hun er neppe velkommen hos Janelle og Christine, men er hun velkommen hos Robyn og Kody nå som hun har skilt seg? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
densatt Skrevet 9. oktober 2023 #2259 Del Skrevet 9. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (På 23.9.2023 den 16.15): "Ikke pek på meg når du snakker til meg!!!" sa hun...og pekte 100% på Kody selv. Så sa hun F...U ! Eg digger Janelle! You Go Girl! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 9. oktober 2023 #2260 Del Skrevet 9. oktober 2023 Nå er Christine gift☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå