Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?

Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

5 hours ago, LiljeDille said:

Meri jobbet med vanskeligstilt ungdom og mistet jobben når serien kom, og ville tilbake på skolebenken men Robyn satt en stopper for det med at hun trengte Meri investerte tiden sin i det idiotiske smykkeprosjektet deres (som var Robyn sitt hjertebarn) og hvis hun (Robyn) fikk ny baby trengte hun Meri der som støtte mente hun. 
Christine jobbet for et firma som het US census noe ala statistisk sentralbyrå bare litt mer snevert. 
Kody selger våpen 😅

Og Janelle var vel eiendomsmegler en stund? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, både Janelle og Christine tok eiendomsmeglerkurs i Las Vegas, men det var vel bare Janelle som jobbet litt som det. Jeg lurer litt på hva Christine skal leve av nå som hun ikke er en del av familien. Hun er vel med på ny sesong/serie, men har hun hatt inntekt fra den allerede fra hun flyttet for seg selv? Jeg kan vel ikke tro hun har så mange oppsparte midler heller siden alle familiens sparepenger gikk i husene, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matlagingsprogram på nett virket det som et sted. Ligger en snutt ute, men jeg finner den ikke akkurat nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkana skrev (38 minutter siden):

Ja, både Janelle og Christine tok eiendomsmeglerkurs i Las Vegas, men det var vel bare Janelle som jobbet litt som det. Jeg lurer litt på hva Christine skal leve av nå som hun ikke er en del av familien. Hun er vel med på ny sesong/serie, men har hun hatt inntekt fra den allerede fra hun flyttet for seg selv? Jeg kan vel ikke tro hun har så mange oppsparte midler heller siden alle familiens sparepenger gikk i husene, 

Christine tjener godt på mlm-salg av plexus, samt influencing og inntekter fra tv-serien. Hun er god for ca 4mill nok, så hun har til salt i grøten. Hennes nye mann driver sitt eget byggefirma og tjener nokså greit han også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo sant, jeg ser jo at hun (og Maddie og Mykelti) stadig reklamerer for det på Instagram. Ikke verst at de tjener såpass godt på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiljeDille skrev (11 timer siden):

Meri jobbet med vanskeligstilt ungdom og mistet jobben når serien kom, og ville tilbake på skolebenken men Robyn satt en stopper for det med at hun trengte Meri investerte tiden sin i det idiotiske smykkeprosjektet deres (som var Robyn sitt hjertebarn) og hvis hun (Robyn) fikk ny baby trengte hun Meri der som støtte mente hun. 
Christine jobbet for et firma som het US census noe ala statistisk sentralbyrå bare litt mer snevert. 
Kody selger våpen 😅

Takker! :D 

Må si Robyn er litt av ei dame som turer fram som hun vil virker det som...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LillaGorilla<3 skrev (3 timer siden):

Christine tjener godt på mlm-salg av plexus, samt influencing og inntekter fra tv-serien. Hun er god for ca 4mill nok, så hun har til salt i grøten. Hennes nye mann driver sitt eget byggefirma og tjener nokså greit han også.

Jeg snakket om jobbene de hadde i starten av serien altså, om noen var uklar på det. 

Christine drev også med lularoe(eller noe i den duren) mlm salg lenge, samme med noen av døtrene der samt Meri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiljeDille skrev (23 minutter siden):

Jeg snakket om jobbene de hadde i starten av serien altså, om noen var uklar på det. 

Christine drev også med lularoe(eller noe i den duren) mlm salg lenge, samme med noen av døtrene der samt Meri.

Ja, det er jo noe annet. Men de fikk vel rundt 40.000 dollar per episode i starten, fordelt på familien. Ikke så rent lite det da. De gikk etterhvert ned i lønn, men mener de nå får ca halvparten. 
Dessuten har Gwendlyn sagt at produksjonen Å betalte for alt av ferier og reiser og slikt, som innhold i serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er irriterende med Robyn, er den manglende autentisiteten.. Hun fremstår som en annen enn den hun er, eller ikke fullstendig som hun er. Det er som at hun velger hvilke sider hun tillater andre å se (bare de hun kategoriserer som gode ofc). Selv om mesteparten av kritikken og skylden for familiens problemer er rettet mot Kody, så gjør denne 'jeg er et offer stakkars meg' mentaliteten til Robyn at man har vanskelig for å like henne.

I tillegg viser hun lite av seg selv i serien, de fleste andre i serien har bidratt med sårbare og personlige klipp som bidrar til at serien har blitt såpass populær. Man har gjennom årene blitt godt kjent med de andre konene, men Robyn fremstår litt ukjent om hvem hun egentlig er som person.

Når Robyn blir konfrontert med synspunkter o.l som det er tydelig hun egentlig står for så velger hun å bortforklare/spille offer istedenfor å svare på/ta eierskap for meninger hun har. Eksempel er når noen av barna til kody hadde ringt henne mens pandemien pågikk og spurt om hun kunne roe ned på reglene slik familien kunne møtes. Mangel på samhold i familien var tydelig ødeleggende. Barna var lei av at kody brukte mesteparten av tiden sin KUN hos Robyn og barna deres.

Robyns respons på dette var at det 'var jo ikke hun som stod bak de strenge reglene/tiltakene, det var jo kody'.. Om hun bare kunne vært ærlig og stått for hennes meninger istedenfor å spille offer hadde mye sett annerledes ut. Det er jo tydelig av kody verdsetter og hører på Robyn fremfor alle de andre familiemedlemmene.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Robyn veldig ofte prøver å framstå veldig diplomatisk. En som ikke tar sider og i liten grad viser følelser og meninger, men bare vil at alle skal bli enige og være glade i hverandre. Om det er ekte (som siste kone av fire kan jeg godt forstå at man må være litt mer ydmyk og diplomatisk) eller bare et spill for galleriet er derimot ikke så lett å vite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vet nok godt at hun har et spesielt grep på Kody og benytter seg av det på sitt eget lille underdanige vis, som vi jo ikke ser så mye til, etter som hun er mer lukket i serien enn de andre har vært. 
Svært underlig er det at hun aldri feller en reell tåre, selv om hun ser ut til å tørke både øyekrok innimellom og i de siste snuttene også lager skikkelig uglyface og lar oss forstå at hun strir med følelser...men altså ingen tårer. 

Jeg har aldri sett slikt før. :klo: 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (4 minutter siden):

Noen som vet når den nye sesongen kommer på Discovery*?

Venter i spenning her 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så første episode "No such thing as a free lunch" i den nye sesongen på facebook jeg.. 😶‍🌫️  Det ligger fortsatt ute om du søker Sister wives latest episode på facebook watch. 

Jeg ser episodene heller der for da slipper jeg å vente og det er ingen reklame. Noen av klippene kan være litt rart filmet, men som regel ligger det helt brukendes video ute

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reveenka skrev (Akkurat nå):

Jeg så første episode "No such thing as a free lunch" i den nye sesongen på facebook jeg.. 😶‍🌫️  Det ligger fortsatt ute om du søker Sister wives latest episode på facebook watch. 

Jeg ser episodene heller der for da slipper jeg å vente og det er ingen reklame. Noen av klippene kan være litt rart filmet, men som regel ligger det helt brukendes video ute

Jeg må ha tekst😅 og har abonnement så slipper reklame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Reveenka said:

Jeg har også sett der, funka helt greit! Søkte sister wives season 18 

Spoiler

Robyn som ikke slipper inn Meri i huset og finner en skinnjakke i stedet for en vinterjakke eller pledd når hun fryser  🙈🙈🤯🤯 de kunne jo i det minste satt og kost seg ved bålplassen om de absolutt ikke kunne filmet inne i november/desember 🙈

De har jo bare fortsatt akkurat der de slapp, før jul 2021 - håper de snart hopper litt i tid snart så vi kommer nærmere nåtid. Vi trenger ikke dag for dag liksom! 

35 minutter siden, Klappe said:

Jeg må ha tekst😅 og har abonnement så slipper reklame

Jeg trenger også egentlig tekst og hadde ventet om vi hadde fått en dato. Men det står ikke noe om det i "kommer snart" på Discovery en gang. I UK står det at ny sesong starter 30. august og i flere andre europeiske står det i september. 

Det snakkes om at det også skal være tilgjengelig på HBO Max, noen som har det og kan se om det legges ut der? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
LiljeDille skrev (På 18.8.2023 den 8.22):

Det stemmer ikke helt, Christine hadde nattejobb før de flyttet til Utah. Itillegg til ungene, huset, mat, Janelles unger så jobbet hun natt. Det kommer frem at Aspyn var dem som la de små hos Christine og hun ville Kody skulle hjelpe mer der enn å slappe av hos Meri.  Kommer frem i sesong 1/2.

Fy fader for en drittsekk. 🤯🤯🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva som skjer med sesongene på TLC? Det er bare sesong 2 og 5 som er tilgjengelig, og sesong 5 blir sendt på mandag. Hva skjedde med sesong 3 og 4? 🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, K@tt said:

Noen som vet hva som skjer med sesongene på TLC? Det er bare sesong 2 og 5 som er tilgjengelig, og sesong 5 blir sendt på mandag. Hva skjedde med sesong 3 og 4? 🤷🏻‍♀️

Jeg har discovery+ og alle sesongene ligger ute som normalt der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...